Tanrının_Kirbacı Tarz Değiştirdi Yeni Motoru

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Yalnız aklıma bir şey takıldı,çin malı bir motordan o kadar çektikten sonra (bir daha arora alırsam vs. diye başlıklar açtıktan sonra) gidip kanuni tiger almak biraz garip değil mi :silent: Ki şevkini kırmak istemem ama tiger da bu konuda ünlü bir makinadır.Topice girerken çin malı almış olamaz diye girdim ama..
Neyse,vardır bir bildiğin.. Hayırlı uğurlu olsun tekrar tekrar,kazasız belasız...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En güzel anıların onunla olsun hayırlı olsun
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Atilla hayırlı uğurlu olsun,allah kaza bela göstermesin,yeni motorunla mutluluklar ve bol rüzgarlar dilerim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abowwww...çok sevindim Guran çarpsın...yakışır dostumuza...Allah kaza bela çızık vermesin...
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
hayırlı olsun dostum kasksız yola cıkma
allah bizede nasip eder insallah

teşekkür ederim saol :cat:

Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Yalnız aklıma bir şey takıldı,çin malı bir motordan o kadar çektikten sonra (bir daha arora alırsam vs. diye başlıklar açtıktan sonra) gidip kanuni tiger almak biraz garip değil mi :silent: Ki şevkini kırmak istemem ama tiger da bu konuda ünlü bir makinadır.Topice girerken çin malı almış olamaz diye girdim ama..
Neyse,vardır bir bildiğin.. Hayırlı uğurlu olsun tekrar tekrar,kazasız belasız...

öncelikle teşekkür ederim allah kimseye kaza bela göstermesin abicim.
evet öyle bır topik açtım ama bildiğim kadarı ile kanuni artık türkiyede üretiliyor ve bu modellerin motor aksanı suzukı tarafından kanuni ye üretiliyor olarak biliyorum ve benım samsunda motorcu abilerim var ben düşünmüyordum böyle bişey ama hepside farklı zamanlarda ve farklı yerlerde bana bu motoru çok meth ettiler.özellikle chopper tarz gider dediler ve araştırdım içlerinde bana uyabilecek en iyi seçimin bu olduğuna karar verdim hikaye böle yanı yinede teşekkür ederim geçenlerde tarsusa geldim kardeşimin nişanına senın çayını içmeye gelmeyi çok istedim ama zamanım olmadı inşallah başka sefere:cat:

En güzel anıların onunla olsun hayırlı olsun

inşallah bu güzel temenni için teşekkür ederim
:cat:

Atilla hayırlı uğurlu olsun,allah kaza bela göstermesin,yeni motorunla mutluluklar ve bol rüzgarlar dilerim.

teşekkür ederim hakan abi çok sağol :cat:

hayırlı uğurlu olsun Hergün kullan :cherry:

sağol teşekkür ederim arkadaşım sivas kangalı varsa bı yavru isterim bak :queen:

hayırlı olsun... darısı benim de başıma

sağol arkadaşım amın inşallah sende en kısa zamanda istediğin aşkına kavuşursun diim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
abowwww...çok sevindim Guran çarpsın...yakışır dostumuza...Allah kaza bela çızık vermesin...[/QUOTE

abi allah razı olsun.hayır dualarınız kabul olur inşallah çok sevindim teşekkür ederim :cat::rendeer:

Hayırlı olsun güle güle kullan :)

teşekkür ederim çok sağol :cat:

hayırlı olsun.............

çok teşekkür ederim sağol :cat:

dostum hayırlı olsun.:rendeer:kaza görmeyesin

teşekkür ederim dostum amin allah cümlemize kaza bela göstermesin:cat:

:mrgreen::mrgreen: halka maloldun artık :queen::queen: bişi değil dostum:cat::rendeer:

artık sen halkın malısın dostum hayat acımasız kadeeeeeerrrrr örmüş ağlarını :queen::queen::queen::bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlarsınız artık hemen moda sırada 4 egzos mu var abiler???? muahahahahahahah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohoo neler beklemezki çamurluk iptali egzozlar kitler lambalar neonlar tabelacılar hepsi sizi bekler ya bunların

getirecek deömişisin ben bekleyecek anladım ksura bakma
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
güle güle kullan tigerle bir5000km yapmıştım..hoş motorlardır..akünün yeri beni canımdan bezdirmişti ama şimdi değiştirmişler kolay sökülüyor..vibrasyonuda kuvvetlidir..kimi dişli büyüttü kimi milleme yaptı ama neticede aldılar..sen şimdi sitedeki kanuni tiger topiğine girersen beklemediğin kadar bilgi bulursun..allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin..hoşca kal
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
ohoo neler beklemezki çamurluk iptali egzozlar kitler lambalar neonlar tabelacılar hepsi sizi bekler ya bunların

getirecek deömişisin ben bekleyecek anladım ksura bakma

motor modifiyeden ufak çapta sillesini yedi :) ati tüm kanuni yazılarını sökerek harley davıdson olarak değiştirdi :) çok güzel oldu yemeyen yok :queen: gidonu değiştircek bakalım nezaman düz yapacak birazdaha öne yatarak kullancak motoru ama racin hava vari bakalım görücez bende merak ediyorum gelişmeleri
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
:cat::cat:
güle güle kullan tigerle bir5000km yapmıştım..hoş motorlardır..akünün yeri beni canımdan bezdirmişti ama şimdi değiştirmişler kolay sökülüyor..vibrasyonuda kuvvetlidir..kimi dişli büyüttü kimi milleme yaptı ama neticede aldılar..sen şimdi sitedeki kanuni tiger topiğine girersen beklemediğin kadar bilgi bulursun..allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin..hoşca kal

çok teşekkür ederim abi sağol görüşmek üzere:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst