hayırlı olsun dostum kasksız yola cıkma
allah bizede nasip eder insallah
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Yalnız aklıma bir şey takıldı,çin malı bir motordan o kadar çektikten sonra (bir daha arora alırsam vs. diye başlıklar açtıktan sonra) gidip kanuni tiger almak biraz garip değil mi :silent: Ki şevkini kırmak istemem ama tiger da bu konuda ünlü bir makinadır.Topice girerken çin malı almış olamaz diye girdim ama..
Neyse,vardır bir bildiğin.. Hayırlı uğurlu olsun tekrar tekrar,kazasız belasız...
En güzel anıların onunla olsun hayırlı olsun
Atilla hayırlı uğurlu olsun,allah kaza bela göstermesin,yeni motorunla mutluluklar ve bol rüzgarlar dilerim.
hayırlı uğurlu olsun Hergün kullan :cherry:
hayırlı olsun... darısı benim de başıma
dostum sağol batu benım bu sitedekı halkla ilişkiler müdürüm kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum ..sanada:queen:
abowwww...çok sevindim Guran çarpsın...yakışır dostumuza...Allah kaza bela çızık vermesin...[/QUOTE
abi allah razı olsun.hayır dualarınız kabul olur inşallah çok sevindim teşekkür ederim :cat::rendeer:
Hayırlı olsun güle güle kullan![]()
teşekkür ederim çok sağol :cat:
hayırlı olsun.............
çok teşekkür ederim sağol :cat:
dostum hayırlı olsun.:rendeer:kaza görmeyesin
teşekkür ederim dostum amin allah cümlemize kaza bela göstermesin:cat:
:mrgreen::mrgreen: halka maloldun artık :queen::queen: bişi değil dostum:cat::rendeer:
artık sen halkın malısın dostum hayat acımasız kadeeeeeerrrrr örmüş ağlarını :queen::queen::queen::bounce:
başlarsınız artık hemen moda sırada 4 egzos mu var abiler???? muahahahahahahah
ohoo neler beklemezki çamurluk iptali egzozlar kitler lambalar neonlar tabelacılar hepsi sizi bekler ya bunların
getirecek deömişisin ben bekleyecek anladım ksura bakma
güle güle kullan tigerle bir5000km yapmıştım..hoş motorlardır..akünün yeri beni canımdan bezdirmişti ama şimdi değiştirmişler kolay sökülüyor..vibrasyonuda kuvvetlidir..kimi dişli büyüttü kimi milleme yaptı ama neticede aldılar..sen şimdi sitedeki kanuni tiger topiğine girersen beklemediğin kadar bilgi bulursun..allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin..hoşca kal