- Katılım
- 13 Tem 2007
- Mesajlar
- 965
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motorumun lastik dişleri fazlasıyla iyi olmasına rağmen malesef yolda çok kayıyyor (nede olsa çinli) duro diye bir marka var oda taıwan ama
nedersiniz değişen bişrşey olmazmı acaba boşa masrafmı olur?:silent:
işin kötüsü iyisindende bu ara uzağım
nedersiniz değişen bişrşey olmazmı acaba boşa masrafmı olur?:silent:
işin kötüsü iyisindende bu ara uzağım