Lastik konusunda yardım!!

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar motorumun lastik dişleri fazlasıyla iyi olmasına rağmen malesef yolda çok kayıyyor (nede olsa çinli) duro diye bir marka var oda taıwan ama
nedersiniz değişen bişrşey olmazmı acaba boşa masrafmı olur?:silent:
işin kötüsü iyisindende bu ara uzağım
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
duro ii sayılır ama hamuru çabuk bozuluyor
motor ne?
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Üstadım bende yeni duro aldım bu kadar kayan ve yer tutusu olmayan bir lastik daha kullanmadım hayatımda.
Kesinlikle 5 para etmez.

iyice kafam karıştı cerrahi arkadaşım
ben şimdi napacam :pale:
o pahalı markalarada gücüm yetmiyor :farao:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
arkadaşlar bende yeni konu açmadan merak ettiğim bi şeyi sorayım bu lastiklerin ömrü ortalama kaç km oluyor acaba bende motoru sıfır aldım 1300 km deyim acaba iyisi kötüsü ortalama kaç km dayanıyor bunların....
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
iyice kafam karıştı cerrahi arkadaşım
ben şimdi napacam :pale:
o pahalı markalarada gücüm yetmiyor :farao:

İnan kardesim bana gecen hafta aldım. Kuru zeminde bile sanki ıslak zemindeymişim gibi istedigim gibi motorun kacını sag veya sola atabiliyorum. Bu kadar kötü. sen sonucta bir kardesimsin ve sana birşey olmasını asla istemem. Kendini dusunuyorsan asla duro alma derim. Digerlerinide alamıyorsan 2. el iyi birşeylere bak derim. Ama kesinlikle duro olmasın. michelin veya pirellinin ölü hali bile yol tutusunda üzerinde 2 mm bile diş kalsa vallahi duro dan iyidir billahi daha iyidir.
Secim senin. git taksit falan yaptır öyle al ama durolardan kesinlikle kurtul.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
teşekkürler cerrahi ben eniyisi biraz sabretib motora münkün
mertebe az ve dikatli binerek duro dışında başka bir markaya sahip olayım allahın iziniyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst