- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
- Konu Yazar
- #101
Allah nazarlardan saklasın bu güzel grubumuzu ne diyim. her toplantı daha bir zevkli daha bir neşeli daha bir hareketli geçmeye başladı. hepimiz emeğimizi gönlümüzü veriyoruz. uyumsuz kimse yok aramızda. olanlar elendi. olursada yine elenmeyede devam eder zaten.
sevgili forrap, wallace ve diğer arkadaşlar. teşekkürler. bu günlere gelmemizde emeklerimiz çabalarımız savaşımız çok büyük.
canım arkadaşım haklısın bir dönem MT İzmir i bitirenler şimdi ortalarda yoklar. zaten olmasınlarda. Grubumuz süper oldu ve ben her toplantı da ve gezi de acaip keyif alıyorum. gerçek arkadaşlıklar kurulmaya başladı. neyse MT izmir manisa seviyorum lan sizi