[MT İZMİR] 20 Temmuz Toplantısı İnciraltı Gurme deyiz

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Allah nazarlardan saklasın bu güzel grubumuzu ne diyim. her toplantı daha bir zevkli daha bir neşeli daha bir hareketli geçmeye başladı. hepimiz emeğimizi gönlümüzü veriyoruz. uyumsuz kimse yok aramızda. olanlar elendi. olursada yine elenmeyede devam eder zaten.
sevgili forrap, wallace ve diğer arkadaşlar. teşekkürler. bu günlere gelmemizde emeklerimiz çabalarımız savaşımız çok büyük.

canım arkadaşım haklısın bir dönem MT İzmir i bitirenler şimdi ortalarda yoklar. zaten olmasınlarda. Grubumuz süper oldu ve ben her toplantı da ve gezi de acaip keyif alıyorum. gerçek arkadaşlıklar kurulmaya başladı. neyse MT izmir manisa seviyorum lan sizi
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
bu arada arkadaşlar bütün organizasyonlara mutlaka manisalı arkadaşlar katılıyorlar sağolsunlar. bende diyorumki onları hep buraya yoruyoruz. birgünde biz onları ziyarete gidelim hem gelemeyen arkadaşlarımızlada hasret gidermiş oluruz. muratcım tek başına kaçma oralara topic açın hep beraber gidelim ne dersiniz manisalı dosları ziyarete. mesela bir hafta sonu gündüz erken gideriz mangal partisi yaparız. manisada çok güzel yerler var benim hatırladığım. manisalı dostlar götürürler bizi oraya. bence harika olur. onca yolu katedip bizi toplantı ve gezilerde yalnız bırakmayan doslarımıza gönül borcumuzu ödemiş oluruz hem. nasıl fikir ama :cat:

canım arkadaşım haklısın bir dönem MT İzmir i bitirenler şimdi ortalarda yoklar. zaten olmasınlarda. Grubumuz süper oldu ve ben her toplantı da ve gezi de acaip keyif alıyorum. gerçek arkadaşlıklar kurulmaya başladı. neyse MT izmir manisa seviyorum lan sizi

grubumuzun böylesine nezih ve sevgi dolu hale gelebilmesi için ençok emeği geçen kişilerdensin sevgili muratcım.tunceri ve manisalı arkadaşları saymıyorum bile. biz bu grup için gerçekten çok emek verdik. sevgiyi gerçek dostluğu ve gönül bağının anlamını bilenler ve hakedenler var şu an aramızda. yine söylüyorum '' ALLAH BOZMASIN'' aramıza fesatlık kibir çok bilmişlik ve anlaşmazlık sokacak kişiler olursa yine bizi bulurlar karşılarında.
hepinizi çok seviyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
murat bak başardım:p

resimler için sana , güzel cuma gecesi için herkese teşekkür...

eylemlerimiz devam etmeli:) görüşmek üzere
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Wallace Murat abi bu günde çıkmasaydın ortalığa karakola gidecektik :queen:
Maşallah deyip dilimi ısırıyorum allah nazarlardan saklasın çok güzel ve seviyeli bir ortam her daim böyle kalması dileğiyle.
::tutkuy::
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
gur32.jpg

FORRAP en sonunda kendinide taşıttın ya helal olsun kardeşim
sende totoriter medmeniyetlerden kalma hükmetme, saltanat duygusu olduğunu çakmıştım ama bu kadar erken açık vereceğinni tahmin edemedim :queen:
adam kendini taşıtırken bile gülmüyor yaaa heyyyy !!!! :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
TrTarık;747167' Alıntı:
Wallace Murat abi bu günde çıkmasaydın ortalığa karakola gidecektik :queen:

zaten bende ondan korktum da çıktım ortalığa yoksa bir kaç gün daha kaybolurdum

FORRAP
adam kendini taşıtırken bile gülmüyor yaaa heyyyy !!!! :queen:


Öyle ya Lodos bu adam ağır adam her zaman gülmüyor. Rivayete göre doğduğu zamanda böyleymiş doktor öyle söyledi:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:queen: Abi ne geyik adamlarsınız yaa :queen:
Tüm güzel düşünceler için teşekkürler:rendeer: Akşam siteye bir uğrayın,herkesin seveceği bir başlık açıcam...:wiinkk: Mükemmel fiyatlara mükemmel işler :)
MT İzmir de organizasyonlar bitmezzzzzzzzzzzzzz :p Manisa sız olmazzzzzzz:)

Fotolar için teşekkürler wallace :)
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
Önemli

MANİSA MT- İZMİR MT DİKKATİNE;


gelemedim bende üzgünüm Bu arada 29 unda kardeşimin sünneti var:wiinkk: 19 mayıs spor tesislerinde Herkezi bekliyorum davetiye ulaştıramadığım için üzgünüm Forrapım bi el atta herkeze duyuralım olurmu tekrar sölüyorum gelmeyene kırılırım


yer: 19 mayıs spor tesisleri üçyol
saat:19:00-20:00 gibi baslar
Gün:29 temmuz pazar günü


Katılım Listesi

forrap
wallace
I-BEN
lodos
ıronlıne
speedygirl_şule
gureli + 2
MECİT
Umutus
rots
ceyz
hedowich + 1
duyulmaz
racing iski

adını yazamadıklarımdan özür diliyorum ayrıntılı üye adlarını bilmiyorum herkezin herkezi bekliyorum tekrar belirteyim davetiye ulaştıramadığım için üzgünüm full-time çalışıyorum


pazar günü görüşmek ümidiyle !!!:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
oldu da bitti maşallah adam olur inşallah mı diyecez? sünette konvoy yapacak mıyız? Motorun aynasına havlu bağlayacak mıyız?

allah nasip ederse geliriz tabiki acress seni mi kıracağız:cat:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
yaaa valla içim gitti. grubumuz ne kadar büyümüş? tanışılacak onca insan görüyorum resimlerde. bu aralar tatil modundan dolayı fırsat bulupta görüşemedik dostlarım. hepinizi özledim. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle. sevgiler...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Fotolar için çoooooooooook teşkürler.:rendeer: Süperler ....:cat:


gur9.jpg



erkmen sana hemen bi rejim programı uyguluyoruz :queen: bu ne güzel kardeşim ufacık kalmışız yanında :queen:

wallace cumartesi için ben teşekkür ederim...bu arada çok güzel bir yer keşfettik, oraya bi gezi, kamp olayı harika olur bence :bounce:

chat
sen ona fark mı diyorsun ya baksana burda 10 numara olmuşuz acilen banada bi diyet programı hazırlayın kilo almam için :)

gur12.jpg


acress
Tanışmışlıgımız yok ama davet edersen grupla beraber bende gelirim kardeşinin sünetine
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
maaşallah

oldu da bitti maşallah adam olur inşallah mı diyecez? sünette konvoy yapacak mıyız? Motorun aynasına havlu bağlayacak mıyız?

allah nasip ederse geliriz tabiki acress seni mi kıracağız:cat:

tabi yapıcaz abi bende:p istedim abileri ablalarıyla tanıssın mt ailesinin bu güzel günde bizimle olmasını çok isterim inşallah o gune kadar herkezin haberi olur murat abi görüşmek üzere:rendeer::mrgreen:

(güsel bi etkinlik ay şey pardon:p sünnet olucak :wiinkk: )

Tabiki katılabilirsiniz memnuniyetle:cat:

Not:Akhisar ve manisadaN Gelicek olanlar umutus daN bilgi alabilir forrap da numarası var
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
MANİSA MT- İZMİR MT DİKKATİNE;


gelemedim bende üzgünüm Bu arada 29 unda kardeşimin sünneti var:wiinkk: 19 mayıs spor tesislerinde Herkezi bekliyorum davetiye ulaştıramadığım için üzgünüm Forrapım bi el atta herkeze duyuralım olurmu tekrar sölüyorum gelmeyene kırılırım


yer: 19 mayıs spor tesisleri üçyol
saat:19:00-20:00 gibi baslar
Gün:29 temmuz pazar günü


Katılım Listesi

forrap
wallace
I-BEN
lodos
ıronlıne
speedygirl_şule
gureli + 2
MECİT
Umutus
rots
ceyz
hedowich + 1
duyulmaz
racing iski

adını yazamadıklarımdan özür diliyorum ayrıntılı üye adlarını bilmiyorum herkezin herkezi bekliyorum tekrar belirteyim davetiye ulaştıramadığım için üzgünüm full-time çalışıyorum


pazar günü görüşmek ümidiyle !!!:rendeer:



abisi ,,hemen toplanalım kendi aramızda yanlız bırakmayalım senide kardeşimizide.. bunun için ayrı bir topik açsak olurmu acaba??

bu arada yazılarını renkli ve büyük yazma,,1 kere başımız ağrıdı 2. yi yaşamayalım..ne huzurumuz kaçsın ne huzursuzluk verelim..:bounce:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
:)

:wiinkk:tamamdır abi yannıslıkla olmus artık modlarımız afbuyursun heycanımız var

bu arada dedğin gibi yapalım abi organizatörümüzsün yücesin:mrgreen:


ben detayları yazdım ilgilendiğin için tesekkürler forrapa mesaj attım o düzenlicekti ama cvrimdısı kendisi :salut:

sen yaparsın demi abi topic işini:wiinkk::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Süper resimler...Çekene ve buraya aktarana aktaranlara teşekkürler.....

Tekrar görüşmek üzere......
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
chatkut ve pierzig siz ufaksınız kardeşim ben napıyım:p sizi yeşil sahalarda görmek isterim ben anlaşılan performansım unutulmuş hemen:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Göksu ( acress) açılacak akşama topic,merak etme :) Yalnız bırakmayız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst