Kuzenimin MZ'i

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
kuzenimin mz aldığını duyunca burun kıvırmıştım.eski püskü mz'lerden sanmıştım
motoru görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı.trafik polisi olan kuzenim görevdeyken bmw f 650 gs kullandıktan sonra başka tip motora binemez olmuş
ve kendi motorunda türkiyede başka bir tane daha görmemiş.siz böyle mz gördünüzmü.mz baghira 660 cc ve çok yakışıklı bence:cat:
mzbaghirarightmf1.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kaça almış nerden almış......Valla meraklandım şimdi.....

Bu arada kuzenine hayırlı olsun.....Güle güle binsin...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yaşamaması lazım..... Ustası iyiyse mutlaka uyan bir model vardır.... Motor zaten arıza yapmaz pek...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orjinal mz o motora binmekten bıkar başkası biner o da bıkar başkası biner o da bıkar genede o makineye hiç bişey olmaz doğu alman malı çok sağlam makine maşallah tay gibi hayırlısı olsun kazasız belasız.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
yunanistan veya rodostan bağlantın varsa orada her parçası var..2003 yılında satılmaya başladı bu motorlar . 600 cc de bide süper motosu var 125 cc dede hem yol hem arazi motoru var
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bizimkiler niye getirmezki bu makinayı. gidip çinlişlerle anlaşıp ancak tiger miger getirtir. sonra da türkiye deviyiz diye sallayıp dururlar. gerçek işadıysan bunları getirtir ve rekabete girersin.... duyyon mu mz ci pardon kanunuciiiiii
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gerçekten güzelmiş
mz böle makinalar yapıyomuydu ya??:silent:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
gerçekten güzelmiş
mz böle makinalar yapıyomuydu ya??:silent:

yapmaz olurmu:mrgreen: bu orjinal alman mz bizim kanuninin getirdiği mz lerin sağlamlığından anlarsın.istersen sitesine bi girde bak neleri var daha:cat: ben hatırlayamadım adresini sen google den bulursun...
bu arada kuzeninin mz i hayırlı olsun motopirate Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
gs650f in cılız versiyonu gibi:) Çok tatlı duruyor gerçekten güle güle kullansın kuzen :cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
derğide bunun testini görmüştüm ve o zamandan beri bu motora kayranlığım allah düz bastırtsın.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hey maşallah...pekde güzel görünüyo...mz güzel motordur...alman markasıdır ama... eski motorcular arasındada bi söylemi vardır '' al bir mz canından bez '' :mrgreen: bunu sık sık arıza verdiği için söylerler ama her modelide aynı olmasa gerek...:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
saolun arkadaşlar.hayırlı olsun dileklerinizi kuzenime ileticem.tabi o daha önce buraya bakmazsa.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
bende mz eskilerden sanıp girmemiştim topice şimdi girdim hayırlı olsun kuzene:cat:
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
arkadaşım sanırım yamaha xt660 ın motor parçaları olabilir
MZ in internet adresi www.muz.de :cat:

buda ürettikleri motosikletlerden biri olan MZ rt 125 ön ve arka disk fren sıvı soğutmalı ve 15hp lik bir makineye sahip
773pxmzrt125ny2.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vaaaay Bea Ne GÜsel
Saolasin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst