Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Nasip etsin de sonra yanına alsın :mrgreen:


Yarınki buluşmaya gelecekler kimler?

1-Gorkem (Beşiktaş 17:00 )
2-Suspect (Beşiktaş 17:00)
3-HRC (Caddebostan 19:00)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ilk cbr125 sonra 1000rr deıl ben ilk cbr 125 ıstıyom ondan sonra suzuki hayabusa :) daha aşagısı kurtarmaz
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Dün işleri halletmek için gezindik biraz. Benim motor erdeğe gitti. Güvenin için çok teşekkür ederim Akıncım saolasın. Aslında 600f leri çok beyeniyorum ama. CBR 125 ten sonra kullanılacak motor değil. Güç için bakılırsa ER6N CBR 125'ten sonra en ideal geçiş gibi geliyor. Dengesi mükemmel diyorlar. Yeri gelince çok hırçın oluyormuş ama :) O kadarda olsun artık.

er6n gerçekten çok güzel makina 658cc sanırım geçen gün görkem'e sormuştum:cherry: 2silindir işte..Ve ayrıca er6n'in ikinci el piyasası z750 ile aynı.Ayrıca 600f'lere de çok uçuk saçma fiyatlar çekiyorlar gereksiz yane..benim kafamda 4silindirli olması bakımından bu motordan sora z750 geçiyor maddi durumlarım kurtarırsa eğer 2008Kışı alabilirim..Yine de sen bilirsin.Benim tek düşüncem bu motordan sora grenajlı motor istemiyorum.Çizilcek bişe olucak yatırcam die çok korkuyorum yaf.naked olsun 4silindirli olsun muhteşem bir arkası olsun...Hatta yeşil olsun neyi tarif ediyorum acaba:bounce: kawasaki z750 cıbırdan sora o kullanılır mı bence kullanılır ama sınırları bilmek gerek altımızdaki ne olursa olsun.Bu arada beni şimdiden daha cıbır kesmemeye başladı.Malum Bursa caddelerimiz mükemmel ana halterlerde trafik ışıklarına takılmıyorsunuz hiç...Hele bi de doğu etabı bittiğinde hafif raylı sistemin tadından yenmez.İİ düşün taşın derim ben sora pişman olmayasın ayrıca z750 aldırcam sana:p:p:p yok er6n falan:cherry:

Nasip etsin de sonra yanına alsın :mrgreen:


Mümkünse bi süre yanından uzakta olalım :p:p Ben cıbırımla mutluyum daha z750 üstüne bineceğim...sora z1000...ohoooo yaşamayı seviyorum...
 
Son düzenleme:

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
ben cbr125e 2009 a kadar binip kendi motosikletimi iyice tanıyıp, bundan sonra R1 düşünüyorum ama , hız istiyorum ama bir yandanda hızdan korkuyorum,
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
arkadaşlar 125 imle değil ama arkadaşın cbr 600 ünle kaza yaptım sağ kol bacak tamamen harap oldu parmaklar kımıldamıyor.Canım çok yandı çok şükür iyiyim:pale:

dostum cok gecmiş olsun kaza yaptığın arac 600 luk sana bişi olmadığına dua et.avcılarda oturmuyomuydun sen nerede yaptın kazayı.600 de bişi varmı:p:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah hepimize önce 125r sonra cbf500 sonra 600f sonra 600rr sonra 1000rr nasip etsin...

aminn Bana da 150 cc den 1150 cc nasip etsin.:queen:

Tamam o zaman saat 17.00'da Beşiktaş McDonalts önünde buluşuyoruz.

Küçük bir sahil turu sonrasında arabalıvapurla Anadolu yakasına geçip saat 19:00'da Caddebostan Migros'ta mola verip Migrostan Dragos'a kadar küçük bir tur sonrasında cıbırcılar olarak motosikletleri parkediyor ve ister sahilde , ister caddede vakit geçirip muhabbet ediyoruz :cat:

aranıza iki cbf 150 kabul ediyormusunuz arkadaşlar..:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
CİHAN
Cihan biraz geç gördüm mesajını.... Tabiki kabul ediyoruz... Ama Beşiktaştaki buluşmayı ertelemek zorunda kaldık acil işim çıktı...
Eğer bu mesajı okursan saat 19:00'da Caddebostandayız... Bekleriz...
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
6
mrb arkadaşlar sonunda cbr 125r yi aldimmm.turuncu cıbıra kavuştum..iyiki bu motoru almışım çokk süper ç.kaledeki herkese tawsiye etmeye başladım bile :mrgreen:size bi kaç sorum olcak:servis sadece 1000 bakımına gel dedi 500 km için gerek yok dedi ve 100km hızı geçmeden kullan dedi.devir önemli değil 2 kişi de binebilirsin dedi sadece motoru fazla zorlama o kadar dedi sizce böyle mi yapmalıyım ?_?_yardımcı olursanız çok memnun olurum çünkü teknik bilgim çok az...hepinizin yolu açık olsunn
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu motoru cılız gösteren lastikleri için neler yaptınız? ilk sayfadan baktım ama sonucunu göremedim, performansı düşürmeyen çapı büyük genişliği kalın hangi ölçülerde lastik taktınız ve fotosu lütfen....
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
bu motoru cılız gösteren lastikleri için neler yaptınız? ilk sayfadan baktım ama sonucunu göremedim, performansı düşürmeyen çapı büyük genişliği kalın hangi ölçülerde lastik taktınız ve fotosu lütfen....

bu soruyu burada sormazsan iyi olur birader :) görkem anlata anlata bitiremedi, ben şahsen cbr ımı almadan önce bu forumu komple bitirmiştim. 2 hafta falan sürmüştü :p herşey yazıyor zaten...

Nasip etsin de sonra yanına alsın :mrgreen:


Yarınki buluşmaya gelecekler kimler?

1-Gorkem (Beşiktaş 17:00 )
2-Suspect (Beşiktaş 17:00)
3-HRC (Caddebostan 19:00)

şu motora bi alışayım, gerçi kış da geliyor ben ehliyeti alana kadar ekim olacak ama ben de sizin buluşmalarınıza aboneyim arkadaşlar ;)

dorlion
Neden bu kadar büyüttünüz anlamadım... Milletin gelip vayyy bee 200 kadran var , abi bu kaçlık? diye sormaları hoşunuza gitmiyor mu?

Dediklerine bakılırsa bakım için çok da kazık yemiş sayılmazsın...

Bu arada böylesine devirli kullanılan bir makinede 6. vites şarttır... Diğer makinelere benzetmek için değil hız için 6 vites. 5 vites olsaydı bu makine 140'lara çok zor çıkardı.

oneblood
Muhtemelen jigle teli geriliyor sağa çevirince , bu yüzden stop ediyor... Jigle çekili aynı işlemi yap bakalım.

kazık yemediğime sevindim dediğine yorumuna bakılırsa, ama mesela elma ile armutu kıyaslamak gibi olacak ama fazer 'ın periyodik bakım formunu inceledim de, orada hava filtresi 40000 km de bir değişiyor gözüküyor, benimki 8000 de. mototale güvenebilir miyim? adamlar para koparmak için yapıyor olmasın? ve şey sorcam, hondanın parçaları genelde pahalı di mi? motosiklet almama kızan bi abimiz, hava filtresini 75 ytl ye taktklarını duyunca, benim arabanın hava filtresi 20 ytl demez mi? ifrit oldum yaww:pr:

arkadaşlar 125 imle değil ama arkadaşın cbr 600 ünle kaza yaptım sağ kol bacak tamamen harap oldu parmaklar kımıldamıyor.Canım çok yandı çok şükür iyiyim:pale:

geçmiş olsun, yaww bana kötü örnek olmayın yaww, daha yeni aldık şunu, demoralizasyona uğruyorum sonra :) şaka bi yana geçmiş olsun tekrar:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
8
dostum cok gecmiş olsun kaza yaptığın arac 600 luk sana bişi olmadığına dua et.avcılarda oturmuyomuydun sen nerede yaptın kazayı.600 de bişi varmı:p:p

ben iyiyim motorun sağ grenajda çatlak oluştu.Avcılar da oturuyorum evet nasıl anlatayım ambarlı dolum tesisleri yolu var onun ordan yani cihangirden carrefoura doğru gidecektim.Işıklarda üç araç vardı önümde yeşil yanınca hızlıca kalktım biraz sonra rodi fabrikası var 100 metre ilerde ordan kamyon çıktı arkamdakileri görmüş o beni görmemiş neyse adam şeride geçerken bende çaresiz kaldım karşı şeride geçtim baktım ordan araç geliyor direk olarak karşı şeridin yanında ki çimenlere doğru kırdım hızlı girdim yavaşladım biraz ama dengeyi kaybettim sağa yattım sonrası malum bayağı bir sürüklendim.İşin ilginç yanı motor durduğumuzda bile üstümde kaldı.Çok şükür iyiyim iki gündür size yazamadım ben yeni 125 aldım sayenizde ama scooter hyo 250 r kullandım ama 600 başka.Bir daha böyle birşey yaşamak istemem.Son birşey daha acemilikten değil milletin kural tanımazlığından devrildim.Kamyoncu alköllüydü ve polis onu tanık sandı.İnanılmazdı:silent:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
polo34' Alıntı:
bu motoru cılız gösteren lastikleri için neler yaptınız? ilk sayfadan baktım ama sonucunu göremedim, performansı düşürmeyen çapı büyük genişliği kalın hangi ölçülerde lastik taktınız ve fotosu lütfen....

al benim fotolarla idare et(130-70-17) :cherry:


 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
eyvallah, ön sabit mi kaldı acaba? yandan önden foto da varsa iyi olur, son olarak bu lastik değişiminin artıları ve eksileri sence nasıl oldu
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
slm arkadaşlar.

size birşey soracağım; ben cumartesi günü cıbırla 20-30 km falan gittim, hiç bişey yapmadı, benim hatlarım dışında. Sonra kapıya bıraktım 2 saat falan ve tekrar bindim; daha 300 metre gitmiştim ki baktım stop edecek, (gaz vermedi sanırım) kenara çektim. Kendi mi durdu, ben mi kapattım hatırlamıyorum, durunca. Sonra da bi daha çalıştıramadım. marş basıyor ama çalışmıyordu. bir kaç kez jikle ile çalıştı, devir 5000 e kadar çıkıp, tekrar indi ve yine stop etti.

iyi ki eve yakındım, ite ite getirdim eve. pazar sabahı tekrar denedim aralıkarla, yine aynıydı. Sonra bi tamirci arkadalı aradım neyi var sormak için, bir çok sebebi olabileceğini söyledi, tekrar denememi istedi, olmuyor, ama deneyeyim yine de dedim, denedim ve çalıştı :queen:

Sizce neden oldu bu?

Bence, o ışıklarda beklerken iki yanıma geçen cbf150 nin gözü kaldı cıbırım'da. :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Birçok nedeni olabilir tamircinin dediği gibi....
En kötü senaryo subapların kurum bağlaması... Bir baktırsan iyi olur.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
slm arkadaşlar.

size birşey soracağım; ben cumartesi günü cıbırla 20-30 km falan gittim, hiç bişey yapmadı, benim hatlarım dışında. Sonra kapıya bıraktım 2 saat falan ve tekrar bindim; daha 300 metre gitmiştim ki baktım stop edecek, (gaz vermedi sanırım) kenara çektim. Kendi mi durdu, ben mi kapattım hatırlamıyorum, durunca. Sonra da bi daha çalıştıramadım. marş basıyor ama çalışmıyordu. bir kaç kez jikle ile çalıştı, devir 5000 e kadar çıkıp, tekrar indi ve yine stop etti.

iyi ki eve yakındım, ite ite getirdim eve. pazar sabahı tekrar denedim aralıkarla, yine aynıydı. Sonra bi tamirci arkadalı aradım neyi var sormak için, bir çok sebebi olabileceğini söyledi, tekrar denememi istedi, olmuyor, ama deneyeyim yine de dedim, denedim ve çalıştı :queen:

Sizce neden oldu bu?

Bence, o ışıklarda beklerken iki yanıma geçen cbf150 nin gözü kaldı cıbırım'da. :queen:


Motoru çalıştırırken yan ayağı açık unutmuş olmayasın:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst