Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bu arada Akın çok saol teşekkür ederim. Artık arada bi tur attırırsın. Motoru verirken gerçekten kötü oldum ya. Bu arada ilanı 1 hafta önce koydum. Birsürü insan aradı. 2. arayanla anlaştık. 1 haftada sattım motoru araba olsa bu kadar kolay satamazdım.



Akın hava filtresini, rolanti ayarını ıvır zıvır işleri ben yaparım sana. Hava filtresi deponun altında kalıyor. Depoyu sökmek kolay. Ben kendim temizliyodum. Depoyu söktükten sonra 4 tane vida var onlarıda çıkarınca işte hava filtresi :) Gaz kesince egsozda patlamalar oluyorsa çat pat tarzı temizleme zamanı gelmiştir.


Breh breh ne yazdım be :)

İstediğin zaman arayabilirsin motorum senindir okan...Ayrıca Bursa içine satmışsın sanırım motoru.Babam görmüş yıldırımda yanlış görmediyse.Ya da yeni kardeş gelmediyse Bursa'ya bizim mavi cıbırlara:queen::queen: EEEE eeeee ne alıyorsun bakalım 600f z750 hangisi?:silent: sıralı4 silindir zamanı geldi deil mi?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
theanswer125r

Çok geçmiş olsun, umarın yakında sağlığına kavuşursun.



Arkadaşlar yarın (Pazarr) küçük bir buluşma ayarlayalım diyorum ne dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
theanswer125r
Çok geçmiş olsun umarım kısa sürede sağlığına kavuşursun.
Görkem

Ayarlayın ayarlayın :D Yeri bursa mı acaba :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
190_Honda_CBR125R.jpg
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
İstediğin zaman arayabilirsin motorum senindir okan...Ayrıca Bursa içine satmışsın sanırım motoru.Babam görmüş yıldırımda yanlış görmediyse.Ya da yeni kardeş gelmediyse Bursa'ya bizim mavi cıbırlara:queen::queen: EEEE eeeee ne alıyorsun bakalım 600f z750 hangisi?:silent: sıralı4 silindir zamanı geldi deil mi?

Dün işleri halletmek için gezindik biraz. Benim motor erdeğe gitti. Güvenin için çok teşekkür ederim Akıncım saolasın. Aslında 600f leri çok beyeniyorum ama. CBR 125 ten sonra kullanılacak motor değil. Güç için bakılırsa ER6N CBR 125'ten sonra en ideal geçiş gibi geliyor. Dengesi mükemmel diyorlar. Yeri gelince çok hırçın oluyormuş ama :) O kadarda olsun artık.

arkadaşlar 125 imle değil ama arkadaşın cbr 600 ünle kaza yaptım sağ kol bacak tamamen harap oldu parmaklar kımıldamıyor.Canım çok yandı çok şükür iyiyim:pale:

Çok geçmiş olsun dostum üzüldüm. 600RR mı 600F mi ? Nasıl oldu kaza anlatsana :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Lebowski Arkadashım 240 Bilem Yaptırırız bee Yorma Kafanı :)

bak işte az önce gittim senin için 2007 cbr buldum 240 ibre yaptım bide 240 ı dewirdim 260 felandım galiba

Lebowski dalga Geciyor Felan Sanma Maksat muhabbet olsun die Ksr Bakma

Motoru Yokuş Aşşağı Salladım Ondan boş gösterio :)

260.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Kaza yapan ark.a geçmiş olsun.

Buluşma olayı tabi olabilir, bende katılabilirim ama gidipte biryerde oturup bişiler içme işlemi yapacaksak nekadar oturuyorsak o kadarda tur atalım. yani motorun bir anlamı kalmıyor öteki türlü. Ha bide pahalı bir mekan olmasın, örnek: cadde-sahil vs..vs..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
SuSpect
Cadde sahili pahalı değil ki... Gayet ucuz... Ayrıca gezi başka buluşma başka... Buluşmada oturup sohbet edilir , deneyimler paylaşılır...

Ben yine de buluşma için Anadolu yakasını önereceğim... Motorları çekip kahve dünyasında oturabiliriz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Valla ben anlamaz, buluşacaksak buluşalım. Ama ben hava güselken bir yerde oturupta çay kahva içmekten yana değilim, onun yerine şöyle bir sahil turu, bağdat caddesi turu. Avr. yakasına geçeriz, sahil turu atarız ohh mis. Gezeriz yaw.

Ben kahve sevmem, hiç içemiyorum- sıcak çükületa vardır dimi orda?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Var var sıcak çükületa da var... O zaman Avrupada buluşalım yarın... Boğaz turu atalım , oradan karşıya geçelim , bir sahil turu da orada atalım... Güneş batmaya yakın da sahile kaçalım motorları parkedelim, bişeyler içelim... Oradan da kaçalım jadde'ye biraz yürüyelim piyasa yapalım :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Heh bak olur işte. :)

Tarih saat belirleyin ama. Saat 14:00 den once olmasında, malüm hem seçim hemde güneş.
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
GorkeM' Alıntı:
Var var sıcak çükületa da var... O zaman Avrupada buluşalım yarın... Boğaz turu atalım , oradan karşıya geçelim , bir sahil turu da orada atalım... Güneş batmaya yakın da sahile kaçalım motorları parkedelim, bişeyler içelim... Oradan da kaçalım jadde'ye biraz yürüyelim piyasa yapalım :p

Yarın 7den sonra bende size katılabilirim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tamam o zaman saat 17.00'da Beşiktaş McDonalts önünde buluşuyoruz.

Küçük bir sahil turu sonrasında arabalıvapurla Anadolu yakasına geçip saat 19:00'da Caddebostan Migros'ta mola verip Migrostan Dragos'a kadar küçük bir tur sonrasında cıbırcılar olarak motosikletleri parkediyor ve ister sahilde , ister caddede vakit geçirip muhabbet ediyoruz :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
allah hepimize önce 125r sonra cbf500 sonra 600f sonra 600rr sonra 1000rr nasip etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst