[Ankara] 21 Temmuz Cumartesi GÜDÜL Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Muhtemelen park yerine gelmişlerdir eğer geldilerse. motorun birkaç işi var halledeyim en kısa zamanda telafi edeceğim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

bu sabah carfurun ordaydım kımseler yoktu.ha bide motoran marka bı motor vardı benzınlıkte bayraklı felan ümmet abimiydi o acaba baktım sağa sola kımse yoktu goremedım sahıbını...

evet bendim kardeşim aşağıda wc deydim ihtiyaç molası yani.az evvel onurla konuştuk sende ışıklarda beklemişin kimse gelmeyince gitmişin.
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
evet bendim kardeşim aşağıda wc deydim ihtiyaç molası yani.az evvel onurla konuştuk sende ışıklarda beklemişin kimse gelmeyince gitmişin.

evet abi senin motoru gordum hatta motorun yanında bırı oturuyodu .nerde motorun sahıbı dedım içeri gitti abi dedi.markete felan baktım.goremedım senıı neyse sağlık olsun abı ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben geldım bıraz bekledım kimseyi göremedım....acaba yanlıs yermı dıye bıde ayas yolu üzerındekı AİLE YASAM MERKEZININ oraya gıttım gene kımse göremedım....takrar carfura geldım gene kımseyı göremedım....bıtane croos motorlu bırısı saga sola bakınarak gıdıodu...sonra 9:30 da ordan cıkıp eve gıttım...hatta alper abıye msj attım pro dayının telını gönder dıye bıde cagrı attım...oda hiç takmadı benı....neyse yahu bıdahakı sefere....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben geldım bıraz bekledım kimseyi göremedım....acaba yanlıs yermı dıye bıde ayas yolu üzerındekı AİLE YASAM MERKEZININ oraya gıttım gene kımse göremedım....takrar carfura geldım gene kımseyı göremedım....bıtane croos motorlu bırısı saga sola bakınarak gıdıodu...sonra 9:30 da ordan cıkıp eve gıttım...hatta alper abıye msj attım pro dayının telını gönder dıye bıde cagrı attım...oda hiç takmadı benı....neyse yahu bıdahakı sefere....



Len telin yoktu bende.....Ben de diyom kim bu?.....:p:p:p

Saat 4 gibi gördüm len mesajını..... Neden vermiyim ayıpediyon....:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Len telin yoktu bende.....Ben de diyom kim bu?.....:p:p:p

Saat 4 gibi gördüm len mesajını..... Neden vermiyim ayıpediyon....:pr:
bırak abı yaa....suna bak telımızı bıle kayıt etmemıs...:salut:
ınsan bıraz meraklı olur canım...arar sorar sen kımsın falan dıye....aramasanda msj atabılırdın kımsın dıye dımı....

gercı msjıma cvpta versen artık bı işime yaramazdı...taaa saat 4 te görmüsün msjı ...:pr:
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gerçekten güzel bir gezi oldu , gezdik gördük cennet ankaramızı :D:D

başka bitane yaparız arada olur bole :)

bahadinli sabah serinliğinde gezmiş oldun dimi kardeşin
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bugün ümmet abi ile dolaştık.sabah sizin yanınıza gelecekmiş.kimseyi bulamayınca çekip gitmiş oda.bende çıkıp gelcek tim sabahın köründe.
iyiki güzel uykumu bölüpte gelmemişim.madem gelmiceksiniz milleti niye çağırıyosunuz.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
zaten bu gezinin olmuyacağı belliydi.gelenler bile kesinleşmemişti.
ben de haftaya direksiyona girecem de benim b ehliyet bursadandı.birde bursayla yazışma kaç ay sürecek ki?off ulan off .sezon kapanacak biz ehliyet sahibi olcaz.ne biçim memlekette yaşıyoz be.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün ümmet abi ile dolaştık.sabah sizin yanınıza gelecekmiş.kimseyi bulamayınca çekip gitmiş oda.bende çıkıp gelcek tim sabahın köründe.
iyiki güzel uykumu bölüpte gelmemişim.madem gelmiceksiniz milleti niye çağırıyosunuz.

prometheus madem gelmeyeceksin milleti niye çağırıyorsun :p
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
zaten bu gezinin olmuyacağı belliydi.gelenler bile kesinleşmemişti.
ben de haftaya direksiyona girecem de benim b ehliyet bursadandı.birde bursayla yazışma kaç ay sürecek ki?off ulan off .sezon kapanacak biz ehliyet sahibi olcaz.ne biçim memlekette yaşıyoz be.
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp:


bu ne şiddet bu celal :p
abi sen bi yüzünü yıka gel bence :)

tamam doğru şeyler diyorsun da üsluba dikkat :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende motoru alıp ehliyeti sonra almıstım , ehliyetsiz geziye katılmadım yalnız , hem kendi güvenliğim hem grubun güvenliği için :) ehliyetsiz geziye katılabilindiğini de sanmıyorum
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp:
pardon ya ben ehliyetim yok diye gelmedim zaten.ehliyetim olmadığı için kendi kafama göre takılıyorum.siz okuduğunuzdan ne anlarsınız merak ettim şimdi?
ben almıycam öle binecem demedim ki?
ben sadece gezinin olmama sebebini kafama göre izah ettim(gelmek isteytenler listesi yoktu).ayrıca kendi derdimi sordum.hem motoru ehliyet kullanmıyor değil mi?
pekii madem gıcık oluyorsunuz çözüm üretin de işe yarasın(sırf gıcık oldum tribinden çıkarsınız.):
ankarada motor sezonu 5-6 ay(mayıs kasım arası diyelim düz hesap).
ben ehliyet almaya:
mart ayında karar verdim.ancak nisan sınavı için kayıt tarihi kaçmıştı(bir günle).en yakın sınav 7 temmuzdu.tabii motor almam felan mayıs sonu haziran başını buldu.yazılı sınav 7 temmuzda oldu.sonuçlar yeni açıklandı.direksiyon sınavıda 10-15 gün içinde.bir de bunun üstüne benim evrakın bursaya gidip gelmesi(herhalde ağustos sonunda iş biter(en erken)).
şimdi sayın arkadaşım ben bu kadar zaman zarfında sürüşümü geliştirmek zorundayım.eylül geldikten sonra haftada kaç gün motora çıkabileceğim.ehliyetli bir şekilde acemi kazası yapsam bu daha mı tatmin edici sonuç olur?
ben veririm ehliyete motoru o sürer olur mu bu seni tatmin eder mi? ha sonuçta ben :
1.gezinize gelmedim(baştan sormak hata galiba).
2.şehir trafiğine girmiyorum.
3.70-80 üstüne çıkmıyorum(o da boş ve şehir dışı yollar)
4.korumalarım herkesinkinden iyi.o montun içine girdiğimde attığım ter günlük herhalde 5 litreyi bulur.
şunu da çok çok iyi biliyorum benim başıma bir şey gelse ve ben %10000 de haklı olsam gene suçlu ben olacağım.ancak malesef kendimi geliştirebilmem adına yapabileceğim başka bir şey yok.ehliyeti geçen sene alsaydım demekten başka
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst