- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #41
Muhtemelen park yerine gelmişlerdir eğer geldilerse. motorun birkaç işi var halledeyim en kısa zamanda telafi edeceğim.
bu sabah carfurun ordaydım kımseler yoktu.ha bide motoran marka bı motor vardı benzınlıkte bayraklı felan ümmet abimiydi o acaba baktım sağa sola kımse yoktu goremedım sahıbını...
Gezi iptal yani......
Aynı mangalbay hesabı.....![]()
sende bize hala aynen devam saydırmaya ayıp be abicim...
çok ayıp ettin demek izmir böyle yapıyo adamı...
evet bendim kardeşim aşağıda wc deydim ihtiyaç molası yani.az evvel onurla konuştuk sende ışıklarda beklemişin kimse gelmeyince gitmişin.
Ben geldım bıraz bekledım kimseyi göremedım....acaba yanlıs yermı dıye bıde ayas yolu üzerındekı AİLE YASAM MERKEZININ oraya gıttım gene kımse göremedım....takrar carfura geldım gene kımseyı göremedım....bıtane croos motorlu bırısı saga sola bakınarak gıdıodu...sonra 9:30 da ordan cıkıp eve gıttım...hatta alper abıye msj attım pro dayının telını gönder dıye bıde cagrı attım...oda hiç takmadı benı....neyse yahu bıdahakı sefere....
bırak abı yaa....suna bak telımızı bıle kayıt etmemıs...:salut:Len telin yoktu bende.....Ben de diyom kim bu?.....
Saat 4 gibi gördüm len mesajını..... Neden vermiyim ayıpediyon....r:
Gezi iptal yani......
Aynı mangalbay hesabı.....![]()
bugün ümmet abi ile dolaştık.sabah sizin yanınıza gelecekmiş.kimseyi bulamayınca çekip gitmiş oda.bende çıkıp gelcek tim sabahın köründe.
iyiki güzel uykumu bölüpte gelmemişim.madem gelmiceksiniz milleti niye çağırıyosunuz.
prometheus madem gelmeyeceksin milleti niye çağırıyorsun![]()
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?zaten bu gezinin olmuyacağı belliydi.gelenler bile kesinleşmemişti.
ben de haftaya direksiyona girecem de benim b ehliyet bursadandı.birde bursayla yazışma kaç ay sürecek ki?off ulan off .sezon kapanacak biz ehliyet sahibi olcaz.ne biçim memlekette yaşıyoz be.
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp:
pardon ya ben ehliyetim yok diye gelmedim zaten.ehliyetim olmadığı için kendi kafama göre takılıyorum.siz okuduğunuzdan ne anlarsınız merak ettim şimdi?kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp: