20 Temmuz 2007 - MT Yaz Partisi - 2007@2007 CT Lucky Party

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
sizinle birlikte olmak çok keyifliydi emeği geçen arkadaşlarıma teşekkürler

Bunlarda Videolar çok karanlık ve birşey anlaşılmıyor :mrgreen:

abi ne anlaşılması arkadan gelen seslere ve görüntülere bakarsak sanki bir insanlık faciası yaşanıyor gibi adamlar halaymı çekiyor yoksa millet birbirinimi boğazlıyor hiç bir şey anlaşılmıyor valla :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
videolardan birşey anlayan varsa banada anlatabilir mi:silent::p

başka resim yok mu:silent: bukadarcık mı::xcrying:::xcrying:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
walla güzel eğlendik
bi ara baktım sadece biz eğleniyoduk sanki millet bakınıodu öle sağa sola oynamaya gelen bizden başka kimse yooktu:queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
öncelikle tuğrul'a bu gece için tesekkurler:rendeer:
ve en cokta İbrahim 'e beni getirdiği için ayrıca o olmasaydı okadar eglenemezdik sanırım :)
erhan iyiki karanlık cıkmış videolar :):):)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
1. videoda sanki hu çekergibi bir şeyler var müzikle beraber...:queen:
2. video da da sanki gençlik korku filmi gibi duruyo... ilk kim öldü anlamadım:queen: ilk başta alperi gördüm gibi ama.. :queen:

eğlenceniz güzel görünüyo da bir de yan yan izleme derdi olmasa.... :queen:

allah neşenizi bozmasın...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
evet şimdi birazda resimler konuşsun...:bounce:

ilk buluşma mekanımız beşiktaş iskele çay bahçesi...08:30 toplantı saati...biz 08:50 gibi geldik...arkadaşların yarısı gelmişti zaten...



gece güzel 1.köprü semalarında havai fişek gösterileri vardı...

ve saat 10 gibi kopma mekanına doğru yola çıkış...::comico::

yaw bende arkadan trafik polisi gibin parlamışım...sanki sırtımda ampül var yaw...:mrgreen:


devamı var ama acil dışarı çıkmam gerekti özür...devamı gelicek...:bounce:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Ooooo demek kopmak için bizim gidişimizi beklediniz öyle olsuuun::158::::158::::158::::158::::158::::158::
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
nerde kalmıştık...heh havai fişek gösterilerinden devam...:bounce:


istanbul boğazının kartpostal olacak güzellikte bir resmi...

veeee saat 10:20 sularında mekana giriş ve muhabbetlere dalış...



veee sıra geldi gecemizin çiftlerine...
Syriana , daisy_m çifti...

Skullhunter , Starsailor çifti...(yani patron ve patroniçe...:cherry:)

buraki77 , Syriana çifti...::koop::::sas:: pardon yaw kardeşi olucaktı o...::friends:::friends:::friends:

mekandan 1-2 kare....






bizde saat 12:30 sularında ayrıldık mekandan...sanırım biz gittikten sonra kopmuş bizimkiler...:pale: 1,5 sene REİNA'nın muhasebesini tutmuş birisi olarak bi değerlendirme yapıcak olursam mekanın dekorasyonu ve kullanılan renkler gayet hoş...yalnız DJ'ler biraz başarısızdı...parçaları sıralarken 90'ların arasına duyulmamış parçaları sıkıştırmaları özellikle yeni yeni kopmaya başlayan insanlarda bi şok etkisi yarattı...özelliklede bende...:cherry: sonrasında türkçe vs.derken iyicene karıştırdılar...bizde biraz erken ayrılma kararı aldık...

yinede bizi misafir etmekteki çabalarından ve bu org.daki emeklerinden dolayı tuğrul arkadaşımıza teşekkürler...:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar şiddetli bağırsak enfeksiyonu geçiriyor olmam sebebi ile dün gelemedim :pale:

Dün akşamdan beri yatıyorum.... :salut:

Off ya gelmeyi çok istemiştim....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ErTech
Geçmiş olsun Ertekin , umarım kısa zamana iyileşirsin... Zeytinlifest'i kaçırma bare...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ErTech
Geçmiş olsun Ertekin , umarım kısa zamana iyileşirsin... Zeytinlifest'i kaçırma bare...

Teşekkür ederim Görkem...

Zeytinlifest için yıllık iznimi kullanmayı düşünüyorum... Motorumup.tesi yada salı alıcam... Haftaiçi bigün buluşp ayrıntıları konuşuruz...


Bu arada çok güzel bir gece olmuş... İçim gitti :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Arkadaşlar şiddetli bağırsak enfeksiyonu geçiriyor olmam sebebi ile dün gelemedim :pale:

Dün akşamdan beri yatıyorum.... :salut:

Off ya gelmeyi çok istemiştim....

kardeşim çok geçmiş olsun...bak üzüldüm şimdi...ama neyse boşver herşeyden önce sağlık gelir...:cat: birdahaki sefere gelirsin en fazla...:wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
tuğğğrrruuuuuulllll,
fotolar çabııııkkk,
O kadar çekmeye uğraştım senin o Profes. Makine ile, ışıl ışıl çıkmıştık yaa
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar gece ve organizasyon için teşekkürler aranızda olmak yetiyor gerisi yalan dünyada...

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
La olm Mete'nin Handrosu, ahın mı duttu ne:p:p

İştee buluşma mekanı çaybahçesi görüntüleri, İhsan Hakan, Halis (silah1), Mehmet (Discordian), Buraki77 beyefendiler ve Yasemin77, denizcieylem Hanımefendiler:cat:


:



Shot at 2007-07-21


tüm aplalarıma selam olsunda...sir burak ve zevceleri Jasmine aplam beni pek güldürdüler gece vakti...Allah onlardan hoşnut olsun emi...Jasmine abla o nası bi bakış aplam ya...:queen: Tiny Toon'daki Elmayra misali...seviyorum ben bu kişileri...:p


Muzo abi kendini ortamdan neden soyutladın...eeiii...:p gürültüye başımız gelmiyo dimi abi...ah Metenin gıymatını bilmezsin ya dilancılara ya hoppidi genclere aldanıp peşlerine düşersin...hepde üzülürsün...eee...kankalarında seni özledi yani apim...:wiinkk:yaparız bi gezi beyav...:cherry:pazara seçim varmış ama emrinizdeyim...habar verin düşem peşinize...:rendeer:

denizci eylem apladaki şu asalete bak...İngiliz hanımefendisi saray soylusu mübarek...ahhh ahh ben ona dediydim bu gemicilere denizcilere varmaaa diye...çok yalvardıı muzo efendii verdik gitti aplamızı...:)



ipraam abe ilk gördüğüm yerde seni öpecem ısıracam abi...sayende ehliyet alıcaz...sınavdan 75 aldım geçtim say...sayende adam olduk dostum be...trafikte boynumuz bükük olmuca...itinim köpeğinim apim...:p:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst