- Katılım
- 29 May 2006
- Mesajlar
- 227
evet güzel bir geçeydi, teşekkürler.
ismail ne zaman kalktın olm sen yaaa :cherry:
Artık bundan sonra bir mangal partisi bekliyoruz![]()
savaş bırak mangal ı deniz yapalım serinliyelim acilen hadi millet deniz olsun artık ( ulu admin bizi serinlet ) :queen:
denizcimuzaffer kalan resimleride yüklermisin bakalım neler olmuş bizden sora aklımız orda kaldı ama napalım erken çıkmak gerekıyodu