Zeytinli Rock Festivali 2-3-4-5/8/2007 Balıkesir

Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
26
Madrabaz; işten izin alıp geleceksin sanırım. eğer kesinleştirirsen mutlaka bekleriz.

İşi hallettim hanım kaldı akşam onada bi'ayak çekecem...
10 Ağustos gibi rapor alacağımız için 2 hafta öncesinden de rapor alıp ortalığı kıllandırmak istemiyoruz... Ben işi hallettim, hanım halledemezse ya beni azat edecek yada onu beklicem cumaya...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
onu kurup, çadırı altınamı koyacaksın?

hea bide ark.lar diyorsun onlardamı motorcu, kaç kişi? :)

Efet onu kurp çadırı altına kuracağız...3kişi orada yazlıktalar zaten biz bursada 2iki eklencez onlara hiç biri motorcu deil.Bursadaki arkadasımı otobüsle göndereceğim vereceğim yanına da çadırı bavulumu...

İşi hallettim hanım kaldı akşam onada bi'ayak çekecem...
10 Ağustos gibi rapor alacağımız için 2 hafta öncesinden de rapor alıp ortalığı kıllandırmak istemiyoruz... Ben işi hallettim, hanım halledemezse ya beni azat edecek yada onu beklicem cumaya...


bizim cabbarlarla grup sürüşünü kaçırmamalısın:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Arkadaşlar malzeme listesi yaptım, ilgilenmek isteyenlar varsa buyursun.

Kendi Hazırladığım Malzeme Listesi

Evraklar;
Listedeki evrakların mutlaka ikişer fotokopisi alınmalı, bir tanesi motorun içine, bagajına veya uygun herhangi biryerine saklanmalı, birtanesi belgelerin asıllarından ayrı biryerde yanınızda taşınmalı
1-Ruhsat
2-Ehliyet
3-Trafik Sigortası
4-Vergi Makbuzu
5-Nüfus Cüzdanı
6-Kimlikler
7-Banka Kartları
8-Sağlık Karnesi
9-Motorunuzun Seri Numarası (Bunu telefonunuzada kaydedin)

Yol İçin Gerekli Malzemeler;
1-Acil Durum Bilgi Kağıdı (Kağıdın üzerinine ad,soyad,kan grubu,acil durumda ulaşılması gerek kişi ad,soyad ve telefonu, nerden gelip, nereye gitmekte oldugun ve acil durum telefon numaraları "olay şoku ile insan unutabiliyor" hızır acil ambulans 112, polis imdat ve polis trafik 155, jandarma imdat ve jandarma trafik 156)
2-Bir miktar nakit para (bir kısım para cüzdanınızdan uzakta bir yerde yanınızda, bir kısım para motorunuzun herhangi bir yerine gizlenmiş şekilde)
3-OGS, KGS veya bozuk para
4-Yol haritası
5-Bir miktar tatlı yiyecek (Bakkaldan alınmış çikolatalı bisküvülerde olur)
6-0.5Lt. Su

Motosiklet Malzemeleri;
1-Yedek kontak anahtarı (asıl anahtardan uzak gizleyebileceğiniz biryerde)
2-Takım Çantası (Mümkünse motosikletin orjinal çantası eğer yok ise, motosikletin tüm aksamını söküp takmaya yarayacak malzemelerin olması gerekiyor)
3-Lastik hava basınçları kontrolu
4-Bir kısım toz bezi (Kaskın vizörünü, farları, stop lanmasını ve binimum malzemeleri temizlemek için)
5-Motosiklet Brandası, yoksa motorun üzerini örtebilecek bir koruma (kamp yerinde hertürlü kötü malzemeleye karşı koruma)
6-Lastikli, kancalı file (çantaları ve malzemeleri arka koltuk üzerine sabit olarak tutturmak için)
7-Çekme halatı, kayışı
8-Dayanıklı veya sağlamlıgından emin oldugunuz herhangi bir ip türü yaklaşık 5-6metre (motorunuzu veya çadırınızı oluşabilecek hertürlü duruma karşı bir yere bağlamak için gerekli olacaktır)
9-Motosiklet Kilidi (disk veya zincir kilit mutlaka almalısınız, eğer kilidiniz yoksa herhangi bir nalburdan alacağınız asma kilitde bir süre işinizi görür)
10-Zincir Yağı (Her 500km de 1 defa zincir yağlanmalı)
11-Görünürlüğü arttırıcı reflektör (motosikletinizin, kaskınızın veya kendinizin üzerine yapıştırabileceğiniz şekilde)

Kamp Malzemeleri;
1-El Feneri (mümkünse 2 adet,yedek pilli ve güçlü ışık verenlerden enaz 5-10metre aydınlatsın)
2-Çakmak veya kibrit
3-Gırgır veya faraş (Çadırın içindeki pisliklerden kurtulmak için)
4-Tırnak Makası, Cımbız (Kıymık batmasına karşı buyuk önlem)
5-Küçük Radyo (mümkünse digital veya anagol kanal göstergesi olan ve çekim gücü kuwetli)
6-Defter ve Kalem
7-Çok Amaçlı Çakı
8-Pusula (Mümkünse manyetik alandan etkilenmeyecek)
9-Bıçak (Mümkünse Rambo bıçağı :) )
10-Sivri Sinek Kovar
11-Düdük (Kamp veya ormanlık alanda acil durumlar için güçlü ses çıkarabilen mümkünse Fox40 hakem düdüğü)

Konaklama Malzemeleri;
1-Çadır
2-Mat
3-Uyku Tulumu (Uyku tulumunuz yoksa battaniyede olabilir)
4-Mümkünse çadır için su geçirmeyen koruma

Özel Eşyalar;
1-Pantalon, Capri, Şort, MayoŞort veya Bikini
2-T-Shirt
3-Ayakkabı, Terlik
4-Çorap, Topuk Çorap
5-İç Çamaşır
6-Güneş Kremi (Mümkünse yüksek korumalı ve yüz için ayrı, vücud için ayrı)
7-Diş Fırçası, Macunu
8-Şampuan, Sabun
9-Tarak
10-Tuvalet Kağıdı, Kağıt Mendil veya Kağıt Havlu ve Kolonyalı Mendil
11-Şapka (Mümkünse Ense korumalı)

Değerli Eşyalar;
1-Saat (Mümkünse alarmlı)
2-Cep Telefonu (Mümkünse acil durumlar için Telefon Kartı ve boyundan askılı)
3-Fotoğraf Makinesi, Video Kamera (Mümkünse Kılıflı ve boyundan askılı)
4-Cüzdan, Kart Cüzdanı
5-Güneş Gözlüğü, Temizleme Bezi (Mümkünse koruma kaplı kemerden bağlı)
6-Anahtarlık (Mümkünse Giysinize takılmış, çıkarılması zor ve motosikletinizin anahtarınında içinde bulunduğu)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kamp Malzemeleri;
1-El Feneri (mümkünse 2 adet,yedek pilli ve güçlü ışık verenlerden enaz 5-10metre aydınlatsın)
2-Çakmak veya kibrit
3-Gırgır veya faraş (Çadırın içindeki pisliklerden kurtulmak için)
4-Tırnak Makası, Cımbız (Kıymık batmasına karşı buyuk önlem)
5-Küçük Radyo (mümkünse digital veya anagol kanal göstergesi olan ve çekim gücü kuwetli)
6-Defter ve Kalem
7-Çok Amaçlı Çakı
8-Pusula (Mümkünse manyetik alandan etkilenmeyecek)
9-Bıçak (Mümkünse Rambo bıçağı )

10-Sivri Sinek Kovar
11-Düdük (Kamp veya ormanlık alanda acil durumlar için güçlü ses çıkarabilen mümkünse Fox40 hakem düdüğü)

Ne yaptın abi savaşa değil festivale gidiyoruz :queen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
................... ............. /' /)........
................./´ /)........./¯ //.........
..............,/¯// ......... /...//..........
............./...//. ......./¯ //.............
.........../´¯/'´ ¯/´¯ /.../ /.............
........./'.../... ./... /.../ //..............
........('(...´(... ....... ,../'. .')..........
.........\.......... ..... ..\/..../...........
..........''...\.... ..... . _.•´..............
............\....... ..... ..(..................
..............\..... ..... ...\.................

Lets Rock​

[YT]xyTbLX3hpkY[/YT]​
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Arkadaşlar, Malzeme listesine 2 adet ek yaptım ve Buluşma yeri ile saatini kesinleştirdik.

Biri;
Özel Eşyalar Bölümünde
12-Plaj Havlusu

Diğeri;
Konaklama Bölümünde
5-Kilit (Çadırı kilitlemek için, asma veya şifreli çeşit çeşit kilit kullanabilirsiniz, amaç çadırınızı ve içindeki malzemeleri siz başka yerdeyken muhafaza etmek)



-----------------------------------------------------


Buluşma Tarihi ve Saati: 2 Ağustos Perşembe Saat 05:30 (Sabaha karşı saat 5, yanlış anlaşılma olmasın)
Buluşma Yeri: Bostancı Vapur iskelesi önü

Bostancı iskelesine gelecek kişi listesi;

1-SuSpect
2-GorkeM
3-Spawn
4-ErTech

Hertürlü durumda bana ulaşmak için cep telefonumu kullanabilirsiniz; 0090 546 237 1355

Yola çıkmak için bu kadar erken saati seçmemizin amacı, yolda nekadar az öğlen güneşi ile sürüş yaparsak o kadar iyi.
Güzergah;

Bostancı, Pendik (Pendik yalova vapuru ile Yalova'ya),
Yalova,
Bursa (Bursa'da biraz mola vereceğiz ve ultraukala burda bize katılacak),
Balıkesir, Edremit ve Festivalin yapılacağı belde, Zeytinli.

Ortalama 100-110km sürat düşünüyoruz, toplamda 400-450km yol gideceğiz.

Detayları konuşmak için msn adresimi ekleyebilir veya cep telefonumdan da ulaşabilirsiniz:

msn: [email protected]
cep telefonum: 0090 546 237 1355
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
hocam geçen yıl çok güzeldi organizasyon ama bu yıl için şikayet üzerine konserlerin artık yapılmayacağını duymuştuk yeni bir yer buldular galiba zaten bu yıl gelenlerin çoğu geçtiğimiz yılda zeytinlideydi bence pişman olmuyacaksınız
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Rocker kardeslerim benim

Motosiklet ve rock felsefesi nasılda özümsüyor birbirini, karışıyor ve daha güzel bir şey çıkarıyor ortaya gönülleri şenlendiriyor umutla besliyor siyah bakışları.. özgürlük ve rock'n roll!

Motosiklet özgürlüğün çelikle buluşması!

Benim içinde pogo yapın headbang e verin bünyeleri

Mümkünse videoda çekin izlerken yardırayım bende pc min başında

Cansınız canansınız..

Rock Forever!
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Arkadaşlar bugun şöyle bir araştırma yaptım, telsizler hakkında.

En ucuz telsiz;
teklisi (Aselsan- Kulaklıksız) 70ytl (kulaklık 20ytl)
çiftlisi (Motorola- Kulaklıklı) 100ytl

Bu telsizler standart lisanssız kullanabileceğimiz max. 5km çekim kapasitesine sahip telsizler. Ben 1 tane almayı düşünüyorum hem yolda giderkende öndeki motor arkadaki motor haberleşme sağlamış olabiliriz, ama benım 1 tane almam birşey değiştirmeyecek sonucta kimsede yoksa bir anlamı yok. Eğer telsizi olan varsa alsın, bende gidim tekliden alayım böylece haberleşme işini hallederiz.

Eğer telsizi olan yoksa ve almak isteyen olursa, birleşip şu çiftli telsizi alalım derim kişi başı 50 ytl ye telsiz olmuş oluyor. Hem festival alanında da cep telefonu kullanmadan telsizle birbirimizin nerde oldugunu öğreniriz.

Eğer almak isteyen olursa haber etsin, süre kısıtlı cepten direk ulaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Valla maddi durumlarım çok kötü yoksa alalım dicem ama...Benim festival işi kritik gözüküyor ne yazık ki!Ama elimden gelen bütün herşeyi yapacağım gelmek için...Bu hafta fenni muayene ve 4000bakımını yaptıracağım ve önümüzdeki hafta yane festival haftası ruhsatı üstüme alacağım Çünkü ayın6sı son gün...Bakalım ufak ufak bişeler biriktirmeye başladım umarım size katılacağım.Görüşmek üzere..Güzel bir sürüş olacak çok eğleneceğimizi düşünüyorum...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ArkadaŞlar Ne GÜn DÖnmeyİ Planliyorsunuz C.tesİ Mİ Pazar Mi?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yani değişebilir, ama ben pazar kalıp pazartesi dönmeyi planlıyorum ama değişebilir.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hmm hafta içi çıkılıcaksa bana zor olur
belki son gün sabahtan gelip katılabilirim
hafta içi malum mesaimiz var
bi pazarımız boş
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
hmm hafta içi çıkılıcaksa bana zor olur
belki son gün sabahtan gelip katılabilirim
hafta içi malum mesaimiz var
bi pazarımız boş

Ben belki pazar günü dönebilirim belli deil ama görüşmek üzere yine de... r6'yı sabırsızlıkla bekliyorum:cherry:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Yalan oluyo mesajlarım arada, bi heyecan bi manevi destek cıksana bana burda, kanımız kaynamıs bünye adrenalinle dolmuş. Arada kaynamıs hep. İyi hoca tmm. Heyecanıma yeniliyorum hep.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yalan oluyo mesajlarım arada, bi heyecan bi manevi destek cıksana bana burda, kanımız kaynamıs bünye adrenalinle dolmuş. Arada kaynamıs hep. İyi hoca tmm. Heyecanıma yeniliyorum hep.


:silent::silent::silent: Bu kim ben mi suspect mi?Senin çoşkuna karışmak istemedim kendi adıma ben...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ark.lar bugun çadır, mat vs.vs. malzemeleri almaya gidiyorum.


r3n3 Kardeşim seni duymak mümkünmü hiç. Sana şöyle bir karşılık vermek istiyorum;

[YT]pdWFo_QGjo4[/YT]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst