gezecektik başımıza gelene bakın lastik cant iptal oldu resimli

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
slm arkadaşlar dün zion1 nickli ve efendy_iso ve tabiki ben gezecektik herşey tamamdı bir çatal alan köprsüne doğru yol alalım dedik atladık motorlara bastık çatal alana vardık derken ismayil (efendy_iso) elini kaldırdı yavaş gelin diye
tabi bende elimi kaldırdım zion1(cengiz) 'e yavaş işareti yaptım tabi daha yokuş yukarıya gidiyoz tam yokuş bitti o da ne nerdeyse içinie gir yüz kocaman kocaman çukurlar zar zor kurtardım ama pat diye bir ses duydum aha dedim gitti cengiz arkama bir baktım şöyle bir rahatladım cengiz daha motorun üstünde ama devam edemiyordu çünkü cantı eyilmiş ve dış lastiği patlamışdı tabiki üzüldük napacaz dedik mecbur motoru uygun bir yola itecez dedik neyse iteledik daha doğrusu itekledi cengiz arkadaşımız yardım da isdemedi
düşündük nasıl yapacaz nasıl edecez diye cengiz arkadaşımızın aklına bir arkadaşı geldi ee dedik arabası var dedi ee dedik motorum onun arabasına sığar dedi hımm dedik ok dedik çağrdık çarmasınada bekle bekle bekle gelmek bilmedi
neyse baya bir süre sonra tlf açtık nerdesin diye ben petrolun ordayım dedi hangi petrol diye sorduk sizin tarif ediniz perolun ordayım dedi offff biz dedik ki sağ dön neyse adamı aldık geldik motoru arabaya bindirdik yoladık cengiz arkadaşımızı ama çok üzüldük yawwwww :salut::salut::pr::pr::pr::pr:

neyse buyrun resimler

eyer bir saygısızlık yaptıysam yada yanlış bişey yazdıysam özür :rendeer:




yokuş böyle bişeydi anlicanız bir şekilde çizdim



adszuv9.jpg



ahanda bu da bizi iptal eden çukurlar

çukurun önüne o beyaz köpüğü ben koydum ki arabalar fark etsin diye


dsc00157gs1.jpg


dsc00158co1.jpg



buda cantla lasiğiyin hali



dsc00159dq9.jpg


dsc00160rw6.jpg


ahanda cengiz arkadaşımızın iceleme bakışları kim bilir aklından neler geçiyor :p

dsc00161cw5.jpg


burdada üçümüzün incelemesi kim bilir hepimiz içimizden neler diyorduk:pr:

dsc00162id6.jpg



ama keşke olmasaydı ve ben size daha güzel resimler gösterseydim ama olan oldu işte

neyse arkadaşlar umarım sıkmadım sizi kendinize iyi bakın :rendeer:
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
geçmiş olsun o cukura dusup cıktıysa helal olsun ...cana gelmesın yeterkı.mal her zaman yerıne gelır
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sagolun baya ugraştım ama becerdim:pr:

bakın arkadaşlar insanlıga bakın arabalar bizi adam yerine koymuyor ama biz onlar düsünüm yola köpük bile koyduk
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
63
öncelikle geçmiş olsun, fakat arkadaşın çok iyi kurtarmış her zaman bu kdar şanslı olamayabilir. Yollarımız gerçektende rezalet halde, her geçen gün bu tarzda haberler almak beni gerçekten çok üzüyor, sağlam bir altyapımız dahi yok!
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
26
Abooov;
Bende İstanbulda ana yoldaki çukurlara sövüyodum.. sözüm geri

Geçmiş olsun!:rendeer:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Klasik Türkiye yolları, ben böyle bir çukur yüzünden arabamın jantını eğdim.

Siz motorla ucuz atlatmışsınız.Geçmiş olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun.......


Bir tahta parçası ve çekiçle düzeltebilirdiniz.... Gününüzü zehir etmeseydiniz......
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
sağolun arkadaşlar

yq yaw biz yaptıracaz ust onu daha iyi yapar belki yanlış bişey yaparız daha kötü olur
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
offffffff düzelmiyor jant yaw göbekten yamulmuş yenisi 80 ytl gelde sövme cukurunada belediyesinede kamyonunada hep kamyonlar bozoyor yolları:pr::pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Aman dur, kırma kafanı öyle...
Yok yok, kır en iyisi... Sen buna layıksın çünki...
Yahu diğer arkadaşların düşmeden geçmişler, sen niye düştün oraya? Havaya mı bakıyordun yoksa? :queen:
Geçmiş olsun... Motosikleti Motosiklet Yaptın sonunda... :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
offffffff düzelmiyor jant yaw göbekten yamulmuş yenisi 80 ytl gelde sövme cukurunada belediyesinede kamyonunada hep kamyonlar bozoyor yolları:pr::pr:


Bence sen git 2 tane ybr jantı al.... Eğer aynısından alırsan gene eğilecek....:cat:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
gecmıs olsun. işte hal ve durumlar bole memlekette. ınsan bır uyarı levhası koyar. canınıza gelmedıgıne sukredın. gercı uyarı levhası dıyoma ma onlarıda ben topluyom carpa, carpa....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Aman dur, kırma kafanı öyle...
Yok yok, kır en iyisi... Sen buna layıksın çünki...
Yahu diğer arkadaşların düşmeden geçmişler, sen niye düştün oraya? Havaya mı bakıyordun yoksa? :queen:
Geçmiş olsun... Motosikleti Motosiklet Yaptın sonunda... :mrgreen:

şaka yapıyon heraldeee kardeşşşşş :farao: cengiz tekrar geçmiş olsun kankaaa
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Aman dur, kırma kafanı öyle...
Yok yok, kır en iyisi... Sen buna layıksın çünki...
Yahu diğer arkadaşların düşmeden geçmişler, sen niye düştün oraya? Havaya mı bakıyordun yoksa? :queen:
Geçmiş olsun... Motosikleti Motosiklet Yaptın sonunda... :mrgreen:


helal olsun dostum işte motosiklet kardeşligi............?sende birgün böyle birsey yaşarsan şayat ben elimden gelen yardımı yaparım böylede dalga geçmem sagol yaaaaaa tebrik ediyorum seni:farao:


ha bide alma mazlumun ahını cıkar aheste aheste şimdiden geçmiş olsun deyim ben sana
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
zion1 geçmiş olsun takma kafanı bak ön jant girmiş bide o cukur biraz daha derin olsaydı takla bile atabilirdin.Boşer daha kötüsü olabilirdi diye düşün:cat:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Aman dur, kırma kafanı öyle...
Yok yok, kır en iyisi... Sen buna layıksın çünki...
Yahu diğer arkadaşların düşmeden geçmişler, sen niye düştün oraya? Havaya mı bakıyordun yoksa? :queen:
Geçmiş olsun... Motosikleti Motosiklet Yaptın sonunda... :mrgreen:

havaya bakmadı elime baktı ama malesef çok geçti çünkü süratlı geliyordu bu arada dalga geçmenin hiç zamanı deyil arkadaşım allahdan daha beteri olmadı hadi düşseydi allah korusun bir yerini kırsaydı yada herhangi bişey olsaydı se yine dalga geçecekmiydin acaba yaptın harbide ayıp umarım seninde başına böyle şey gelmez anladın sen onu ok ve birdaha benim açtım konulara yazma lütfen ok eyer böyle saçma sapan şeyler yazacaksan hadi a.e.o kib umarım kaza yapmasın:pr::farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst