- Katılım
- 6 Mar 2007
- Mesajlar
- 565
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar dün zion1 nickli ve efendy_iso ve tabiki ben gezecektik herşey tamamdı bir çatal alan köprsüne doğru yol alalım dedik atladık motorlara bastık çatal alana vardık derken ismayil (efendy_iso) elini kaldırdı yavaş gelin diye
tabi bende elimi kaldırdım zion1(cengiz) 'e yavaş işareti yaptım tabi daha yokuş yukarıya gidiyoz tam yokuş bitti o da ne nerdeyse içinie gir yüz kocaman kocaman çukurlar zar zor kurtardım ama pat diye bir ses duydum aha dedim gitti cengiz arkama bir baktım şöyle bir rahatladım cengiz daha motorun üstünde ama devam edemiyordu çünkü cantı eyilmiş ve dış lastiği patlamışdı tabiki üzüldük napacaz dedik mecbur motoru uygun bir yola itecez dedik neyse iteledik daha doğrusu itekledi cengiz arkadaşımız yardım da isdemedi
düşündük nasıl yapacaz nasıl edecez diye cengiz arkadaşımızın aklına bir arkadaşı geldi ee dedik arabası var dedi ee dedik motorum onun arabasına sığar dedi hımm dedik ok dedik çağrdık çarmasınada bekle bekle bekle gelmek bilmedi
neyse baya bir süre sonra tlf açtık nerdesin diye ben petrolun ordayım dedi hangi petrol diye sorduk sizin tarif ediniz perolun ordayım dedi offff biz dedik ki sağ dön neyse adamı aldık geldik motoru arabaya bindirdik yoladık cengiz arkadaşımızı ama çok üzüldük yawwwww :salut::salut:
r:
r:
r:
r:
neyse buyrun resimler
eyer bir saygısızlık yaptıysam yada yanlış bişey yazdıysam özür :rendeer:
yokuş böyle bişeydi anlicanız bir şekilde çizdim
ahanda bu da bizi iptal eden çukurlar
çukurun önüne o beyaz köpüğü ben koydum ki arabalar fark etsin diye
buda cantla lasiğiyin hali
ahanda cengiz arkadaşımızın iceleme bakışları kim bilir aklından neler geçiyor
burdada üçümüzün incelemesi kim bilir hepimiz içimizden neler diyorduk
r:
ama keşke olmasaydı ve ben size daha güzel resimler gösterseydim ama olan oldu işte
neyse arkadaşlar umarım sıkmadım sizi kendinize iyi bakın :rendeer:
tabi bende elimi kaldırdım zion1(cengiz) 'e yavaş işareti yaptım tabi daha yokuş yukarıya gidiyoz tam yokuş bitti o da ne nerdeyse içinie gir yüz kocaman kocaman çukurlar zar zor kurtardım ama pat diye bir ses duydum aha dedim gitti cengiz arkama bir baktım şöyle bir rahatladım cengiz daha motorun üstünde ama devam edemiyordu çünkü cantı eyilmiş ve dış lastiği patlamışdı tabiki üzüldük napacaz dedik mecbur motoru uygun bir yola itecez dedik neyse iteledik daha doğrusu itekledi cengiz arkadaşımız yardım da isdemedi
düşündük nasıl yapacaz nasıl edecez diye cengiz arkadaşımızın aklına bir arkadaşı geldi ee dedik arabası var dedi ee dedik motorum onun arabasına sığar dedi hımm dedik ok dedik çağrdık çarmasınada bekle bekle bekle gelmek bilmedi
neyse baya bir süre sonra tlf açtık nerdesin diye ben petrolun ordayım dedi hangi petrol diye sorduk sizin tarif ediniz perolun ordayım dedi offff biz dedik ki sağ dön neyse adamı aldık geldik motoru arabaya bindirdik yoladık cengiz arkadaşımızı ama çok üzüldük yawwwww :salut::salut:
neyse buyrun resimler
eyer bir saygısızlık yaptıysam yada yanlış bişey yazdıysam özür :rendeer:
yokuş böyle bişeydi anlicanız bir şekilde çizdim
ahanda bu da bizi iptal eden çukurlar
çukurun önüne o beyaz köpüğü ben koydum ki arabalar fark etsin diye
buda cantla lasiğiyin hali
ahanda cengiz arkadaşımızın iceleme bakışları kim bilir aklından neler geçiyor
burdada üçümüzün incelemesi kim bilir hepimiz içimizden neler diyorduk
ama keşke olmasaydı ve ben size daha güzel resimler gösterseydim ama olan oldu işte
neyse arkadaşlar umarım sıkmadım sizi kendinize iyi bakın :rendeer: