- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Geçmiş olsun arkadaşlar hepinizede fakat o cantdan hayır gelmez düzeltilse bile tekrar eğilir üstelik ısıtılıp düzeltilmesi lazım kısacası ayar tutmaz o cant sekiz çizer söylüyüm daha önce yaptıranlarınkini gördüm mondiallerin cantları pek sağlam değil heralde gördüklerimde mondiallerin scooter larıydı çünkü tekrar geçmiş olsun