kardeşlerime geçmiş olsun:salut:
ben karşılara balığa giderim genelde,oralar baştan sona öyle.balcalının arkadan girdiğinizde doğu göl geçişi tabelasına dönerseniz üç köprüyüde geçip kurttepeye çıkarsınız.yol çok bozuk satıh,ama şu var dikkatli olmak kaydıyla çok zevkli bir güzergah.
zion kardeşim boşver sana bişey olmasın,
rr resimler için teşekkürler,keşke diger yerlerdede (kazadan önce) çekseydiniz,biraz içimiz açılırdı,
iso hani hyosung nerede resimler.
tekrar geçmiş olsun...:salut::salut::salut: