- Katılım
- 11 May 2007
- Mesajlar
- 126
---
slm arkadaşlar;
benim anlamadığım bir şey var da...
bu cıbır 200 gosterdiği halde niye 150 yi geçemiyor. Böyle bir durum bildiğim kadarıyla tofaşın şahin doğan gibi arabalarında olur. Neden yapmışlar ki böyle bir şeyi. 150 ise son hız, 150 gösterselermiş.
slm arkadaşlar;
benim anlamadığım bir şey var da...
bu cıbır 200 gosterdiği halde niye 150 yi geçemiyor. Böyle bir durum bildiğim kadarıyla tofaşın şahin doğan gibi arabalarında olur. Neden yapmışlar ki böyle bir şeyi. 150 ise son hız, 150 gösterselermiş.






