gelde sinir olma...ışıkta beklerken arkadan vurdu....

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
geçmiş olsun arkadaşım walla aynı şey benim başıma gelse çok pis dalardım ben ona orda ::rantinp:::rantinp:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
fotoğraflarıda koyuyorum arkadaşlar

işte mort olmuş plakalık


bunlarda hasarlı grenajlar








plakayıda böyle tutturdum şimdilik




bakmayın siz bagajın böyle sağlam göründüğüne


işte gerçek hali...






motorun arkası sanki plakalık olmadan dahamı sporfif oldu




 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
78
cok gecmis olsun bunada sükür Allah cümlemizi kazalardan belalardan korusun.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
27
1) Şerit ortasında durmayın,
2) Durduğunuzda periyodik olarak aynalardan arkayı kontrol edin,
3) Durduğunuzda dörtlü flaşörü yakın,
4) Vitesi 1'e takın ki aciliyet durumunda hareket edebilesiniz.

senı kutluorum abıcım :) cok cok dogru bırsey soledın :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ya çağıracaksın traik polisini arkadas vurmaktan bir dünya ceza yiyecek 8de 8 suçlu çünkü karşı tarafın sigortası da hastane masrafları dahil herşeyi karşılayacak...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Ya çağıracaksın traik polisini arkadas vurmaktan bir dünya ceza yiyecek 8de 8 suçlu çünkü karşı tarafın sigortası da hastane masrafları dahil herşeyi karşılayacak...

vallahi ilk defa başıma geldiği için ne yapacağımı bilemedim.vede vuran taraf suçunu kabullenip masrafları üstlendiği için polis çağırmadım.ayrıca kız arkadaşımı eve bırakacaktım aileside duysaydı kazayı bidaha görüşemezdik açıkçası...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
vallahi ilk defa başıma geldiği için ne yapacağımı bilemedim.vede vuran taraf suçunu kabullenip masrafları üstlendiği için polis çağırmadım.ayrıca kız arkadaşımı eve bırakacaktım aileside duysaydı kazayı bidaha görüşemezdik açıkçası...

Böyle birşey inş bi daha başına gelmez ama olur da gelirse aklında bulunsun.Nasıl trafik polisi gelmeden otomobillerin yerlerinden oynatmak yasaksa aynı kural motosiklet için de geçerli.Kesinlikle yerde yatan motosikleti kimsenin kaldırmasına müsaade etme....Bırak yatsın yerde.Trafik polisi gelsin tutanağı tutsun sora sigortadan bütün masraflarını al kafan ağrımasın.Hatta masrafları üstlense bile yine de çağır ki trafiği motosikletlilere nasıl davranması gerektiğini cezayı yedikten sora daha iyi anlasın...:wiinkk: Allah kimsenin başına kaza bela vermez umarım...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Böyle birşey inş bi daha başına gelmez ama olur da gelirse aklında bulunsun.Nasıl trafik polisi gelmeden otomobillerin yerlerinden oynatmak yasaksa aynı kural motosiklet için de geçerli.Kesinlikle yerde yatan motosikleti kimsenin kaldırmasına müsaade etme....Bırak yatsın yerde.Trafik polisi gelsin tutanağı tutsun sora sigortadan bütün masraflarını al kafan ağrımasın.Hatta masrafları üstlense bile yine de çağır ki trafiği motosikletlilere nasıl davranması gerektiğini cezayı yedikten sora daha iyi anlasın...:wiinkk: Allah kimsenin başına kaza bela vermez umarım...

dediğin gibi inşallah gelmez.buda bize tecrübe oldu.bidahakine tutanak tutturmadan bırakmam adamı:wiinkk:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
geçmiş olsun,sıkışık trafikte en korktuğum şeylerden biri

inş. başımıza gelmez böyle birşey
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çoooooooookkkkkkkkkk geçmiş olsun dostum sana ve arkandaki artcına ne karizma kalmış ne motor ammaaa allah beterinden saklasın bu ilk ve son kazan olur inşallah.....o arkadan carpan herife de diyecek lafım............... siz anladınız onu..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Gecmıs olsun ya valla cok ucuz atlatmıssın bıde arkanda can tasıyormussun onuda Allah korumus.Bence cızıklerı bıle degısıtır o adama degıstırsın.Hıc kıvırmasın motor eskısı gıbı olsun.Tekrar gecmıs olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Yahu kaç kez söyleyeceğim ben size; ışıklarda şeridi ortalayıp durmayın, kenarlara doğru yanaşıp durun diye???
Nee? Hiç mi söylememişim? Pardon ya, siteleri karıştırmışım... En iyisi ben biraz daha fazla takılayım bu siteye. :)
Şunca yıllık üyeyim, attığım mesaj sayısına bakın... Yuh ulan bana... :pr:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
teşekürler arkadaşlar.gerçekten ucuz atlattık Allah kimsenin başına vermesin.biranda kendinizi yerde buluyosunuz vallahi

Yahu kaç kez söyleyeceğim ben size; ışıklarda şeridi ortalayıp durmayın, kenarlara doğru yanaşıp durun diye???
Nee? Hiç mi söylememişim? Pardon ya, siteleri karıştırmışım... En iyisi ben biraz daha fazla takılayım bu siteye. :)
Şunca yıllık üyeyim, attığım mesaj sayısına bakın... Yuh ulan bana... :pr:

iyi güzel diyosunda suç bendemi sence???sonuçta beni görmüyosa kırmızı ışığıdamı görmüyor??? sonuçta ben bir araçsam,(ruhsatımda var) yol hakkımda vardır.nerden bilebilirdim öküzün tekinin arkadan vuracağını:silent:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
54
bu kavata bir kafa atmadın mı
manyak burası teksas mı araba ile motor kovalıyor.ya sana birsey olsaydı yada kızcagıza.vallaha senden çok sinirlendim.Banao adamı bulsan kesin indirirdim yere.Trafikte bu yüzden 4 defa şöför dövdüm. Hiç birindede pişman olmadım.Böyle adamlara dersini vermek lazım :geçmiş olsun (vallaha sinirim bozuldu yavvvvvvv)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Umarım trafik polisine hasar tespit raporu tutturmuşsundur ve alkol muayenesini yaptırmışsındır.. Aksi taktirde ehliyet,ruhsat ve trafik sigorta poliçesi fotokopilerini de almadıysan masrafı alman çok zor! Geçmiş olsun.
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
dostum çok büyük geçmiş olsun malesef memleketimiz öküz dolu ama onları idare edecek çoban yok napalım onlarıda aramıza katıcaz artık ben dedim sana son piknikte ormanları yakma diye bak yaktın ormanları hayvanlar şehire indi işte :queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
geçmiş olsun:rendeer:arabanın sürücüsünü kaçırmadığın iyi olmuş.
benim eski motorada ışıkta beklerken hafif çamurluğa dokundurdu araba.
yere bile düşmedim ve motordada bişey yoktu.hemen yaygaraya başladım ama.
yok polis çağıracamda yok efendim motoru servise bi gösterecemde derken
sürücü bana daha fazla tahamül edemedi ve 50 ytl koparmıştım heriften.
böylelerine müstahak kardeşim.neyse tekrar geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst