çin mallarının özelliği bu işte, işçilik kalitesi sıfır.çin malı alanın eli tornavida tutacak becerisi olması lazım. yoksa ana parçaların markalı motorlardan farkı yok
paran varsa honda iyi. 2.elde avantajlı.bütçem kısıtlı ama tamirden anlarım diyosan jinlun olur pekala. mesela ben kendim için 10 yaşında masraflı ama çok ucuz bi motoru 2 yaşında masrafsız olana tercih ederim.zeronero' Alıntı:evet purifier , bi karar ver de honda mı iyi jinlunmu iyi
anlayalım)
Teşekkürler biliyor musun bilmem ama bir başlığın altında nickini görünce hah faydalı birşey diyor insan:cat:
paylaşımın için teşekkürler :rendeer:
bende birs:wiinkk:üredir bu olayı yapmayı planlıyordum , ama sonuçtan emin olmadığım için kalkışamıyordum bunu duymak süper