- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
vallahi benim kafam basmadı deminden beri uğraşıyorum hesabı yapamadım,hayrına biri hesaplasında yazıversin bende öğreneyim.
bu gün kızkalesinden döndüm,giderken silme fullledim depoyu,dönüşte otobana girmeden 20 ytl tedbir için aldım.adanada aynı yere girdim tekrar giderkenki gibi silme doldurdum 21 ytl aldı.yanı 41 lira yakmış kilometrem 323 kilometre olmuş,yine orada sıfırlamıştım giderken.
herhalde bu bilgi yeter şimdi bana biri hesaplasın hayrına 323 km ye 41 ytl.
km ye kaç kuruş yakmışım.
ben beceremedim benim için kafa yoracak olana teşekkür borcumdur.:rendeer:
bu gün kızkalesinden döndüm,giderken silme fullledim depoyu,dönüşte otobana girmeden 20 ytl tedbir için aldım.adanada aynı yere girdim tekrar giderkenki gibi silme doldurdum 21 ytl aldı.yanı 41 lira yakmış kilometrem 323 kilometre olmuş,yine orada sıfırlamıştım giderken.
herhalde bu bilgi yeter şimdi bana biri hesaplasın hayrına 323 km ye 41 ytl.
km ye kaç kuruş yakmışım.
ben beceremedim benim için kafa yoracak olana teşekkür borcumdur.:rendeer: