Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
vallahi benim kafam basmadı deminden beri uğraşıyorum hesabı yapamadım,hayrına biri hesaplasında yazıversin bende öğreneyim.
bu gün kızkalesinden döndüm,giderken silme fullledim depoyu,dönüşte otobana girmeden 20 ytl tedbir için aldım.adanada aynı yere girdim tekrar giderkenki gibi silme doldurdum 21 ytl aldı.yanı 41 lira yakmış kilometrem 323 kilometre olmuş,yine orada sıfırlamıştım giderken.
herhalde bu bilgi yeter şimdi bana biri hesaplasın hayrına 323 km ye 41 ytl.
km ye kaç kuruş yakmışım.
ben beceremedim benim için kafa yoracak olana teşekkür borcumdur.:rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Kymco Agility 125(scooter),9.1 hp

depo :5 lt.

normal kullanımda 5 lt. benzin ile 204 km gidebildim(ara ara hızlanmalarda oldu 80 km hızı geçmemek kaydı ile)

biraz seri kullanınca 5 lt ile 170 km götürüyor tamda ürün tanıtımında belirttiği gibi :)...
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
vallahi benim kafam basmadı deminden beri uğraşıyorum hesabı yapamadım,hayrına biri hesaplasında yazıversin bende öğreneyim.
bu gün kızkalesinden döndüm,giderken silme fullledim depoyu,dönüşte otobana girmeden 20 ytl tedbir için aldım.adanada aynı yere girdim tekrar giderkenki gibi silme doldurdum 21 ytl aldı.yanı 41 lira yakmış kilometrem 323 kilometre olmuş,yine orada sıfırlamıştım giderken.
herhalde bu bilgi yeter şimdi bana biri hesaplasın hayrına 323 km ye 41 ytl.
km ye kaç kuruş yakmışım.
ben beceremedim benim için kafa yoracak olana teşekkür borcumdur.:rendeer:


323 km yi 41 ytl ile yapmışsanız bezinin litresi 3 ytl den 13,66 lt yapar

doğru orantıdan yola çıkarsak
100 kilometrede 4,231 ytl yapıyor aşağı yukarı
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
@demirgursal

127 bin lira yakmışsınız eski para ile

41 ytl / 323 km :)

çokta net bir sonuç çıkmaz ama aşağı yukarı böyle
 
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
21
borelli 150cc(9,5bg)
Trafik Durumu : Karışık
Vites :eek:tomatik
Kullanım Şekli: normal
155 km - 12,50ytl.(yani km de 8krş)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
HAYIR YANLIŞ HESAP 100Km/4,231 LT

BU GUNUN PARASI ILE KILOMETREDE 0.0125 YKR YAPAR

HAklsın kardeş.... 100 km de 4,231 litre yerine 4,231 ytl yazmışım..:cat:

Bak bu hata bana okuduğum zamanları hatırlattı... ortaokul ve lisede yaptığım işlemler hep doğru olurdu ama küçük hatalar yüzünden çok notumu kırardı gaddar hocalar....:mrgreen: (neyse topic dışlına çıkmayalım)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daelim s2 250
normal kullanımda 80-90 km yi geçmeyerek.. 100 km de 3.35 litre.

90 km hızı geçerek 130km hızla gidersem 100 km de 4.50 litre.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
43
MOTO-ZETA 125 cc (Rally):
Rodaj tamamlanmamasına karşın:
ş.dışı: 120km. 3lt.
ş.içi: 100 km. lt.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
honda cbr1100blackbird 2007model
antalya side-istanbul tam 800km yakıt 150ytl
yani 5000 deviri geçmesen hız olarak 150km/h çok az yakıyor şaşırdım doğrusu

ama birde sapancaya gittik yarım saate geçenlerde hız olarak
200-280arası 20litre 200km :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
honda cbr1100blackbird 2007model
antalya side-istanbul tam 800km yakıt 150ytl
yani 5000 deviri geçmesen hız olarak 150km/h çok az yakıyor şaşırdım doğrusu

:mrgreen:


yani kısacası şehirler arası sakin kullanım 100 km -6.25 lt
şehırler arası agresif kullanım 100 km - 10 lt

ne 10 lt mi yuh ki ne yuh nasıl başardın kardeş arabadan fazla yaktırmayı sana oha diyebılırmıyım
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ne 10 lt mi[/SIZE' Alıntı:
yuh ki ne yuh nasıl başardın kardeş arabadan fazla yaktırmayı sana oha diyebılırmıyım

dostum bence zevk olayı bu.adam öyle bir makinaya biniyorsa tabiki arada basıp zevkini alacak hep yavaş gidecekse neden büyük makina alıyor.
benim sordugum benzin hesabı kızkalesi adana arası otobanda arasıra 160 görerek hele dönüşte sürekli 130-140 yaparak yaktıgım benzin.hep 90 la gidip gelsem demekki 5-10 lira arası daha az yakardı,ama motorumdan aldıgım o zevki alamazdım.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş senin yalnışın var yamaha rx o kadar yakmıyor ben kullanıyorum 2 zamanlıdır performans ağırlıklı ama 125kmde 4,5 araba yaptınız:)
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Marka : Kanuni
Model : Bobcat 150
Vites : Otomatik
Kullanım Şekli : karışık bazen 2 kişi
Trafik durumu : karışık
En son tüketilen yakıt miktarı : (100km/3,3 lt.)
Yakıt tipi : 95 oktan kurşunsuz...

Sakin kullansam 3 lt. nin altına inerim büyük ihtimalle....
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
---

arkadaşlar niye kafamızı karıştırıyorsunuz.

şimdi bu cbr 125 e 95 oktan mı yoksa 98 oktan mı koymak gerekiyor. Geçende CBR başlığının altında cıbırcı arkadaşlara sordum kesinlikle 95 dediler. burda da 98 yazıyor. ne olcak şimdi. en iyisi yarısına 95, diğer yarısına da 98 koyayım...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
---

arkadaşlar niye kafamızı karıştırıyorsunuz.

şimdi bu cbr 125 e 95 oktan mı yoksa 98 oktan mı koymak gerekiyor. Geçende CBR başlığının altında cıbırcı arkadaşlara sordum kesinlikle 95 dediler. burda da 98 yazıyor. ne olcak şimdi. en iyisi yarısına 95, diğer yarısına da 98 koyayım...

sen en iyisi 95 koy zaten yaz sıcağı,98 koyupta yanmayı ve harareti artırma.
tabi yarışa girmeyeceksen:)
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
benim kangda 125
100km /2.3 lt benzin yiyo

düz yolda 2.0 litreye kadar düşüyor ..birde tavsiyem petroofisi benzinini almayın ...abi kurum yapıyo yaw....
hem performansta düşürüyo motor gitmiyo hemde motoru harap ediyo ..katranı çok fazla ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst