- Katılım
- 28 May 2007
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar; arkadaşlar ben daha 3gün önce cbr125 aldım, forumu çok takip ederim ve gözümde şöyle bir izlenim oluştu paran varsa motoru alır istediğin yere gidersin trafiksiz hızlı vasıta hesabı ama okadar kolay değilmiş malesef herşey. leventten esenlere geçmek için otobana çıktım bastımda bastım herşey iyi güzeldi ama viyadüklerin üstünde bir rüzgar yedim kontrolü kaybediyordum az kalsın, ondan sonra 140ile ben gidiyorum şereflinin biri yanımdan 2cm arayla arabayla geçiyor onun rüzgarıyla yine ölümden dönüyorum.
Burdan arkadaşlarıma duyuruyorum biz canımızı pazardan almıyoruz, tekeri ince cibiliyetsiz motorlarla otobana çıkmayın! çook dikkat edin
Burdan arkadaşlarıma duyuruyorum biz canımızı pazardan almıyoruz, tekeri ince cibiliyetsiz motorlarla otobana çıkmayın! çook dikkat edin
