Veeee Ehliyet sınavını bitirdik...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sınav sonunda bitti ve geldik masamıza oturduk soruları bu kadar kolay hazırlayan MEB'na teşekkür ediyorum:mrgreen:

bir arkadaş forumda yazmıştı sınav sorularından biri kesinlikle "arka lastik değiştirildimi hangi ayarın yapılması gerektiği idi" zincir yazmıştı arkadaş ordan aklımda kalmış soru çıktı onuda öle yaptım 20de 20 ile inş ehliyete kavuşucam
Herkesi şimdiden kutlarım...



:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi bende bitirdim şükür sınavı yalnız kafama bişey takıldı yakıt neden artar sorusu vardı frenlerle ilgili cevaplar vardı sıkı olursa gevşek olursa yağlı olursa normal olursa şıklarıyla ben gevşek olursa dedim umarım doğrudur :)

bide ne zaman açıkların sonuçlar bide bu sınav sorularını görebilceğimizi bi link varmı bilginizeee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bende bitirdim şükür sınavı yalnız kafama bişey takıldı yakıt neden artar sorusu vardı frenlerle ilgili cevaplar vardı sıkı olursa gevşek olursa yağlı olursa normal olursa şıklarıyla ben gevşek olursa dedim umarım doğrudur :)

bide ne zaman açıkların sonuçlar bide bu sınav sorularını görebilceğimizi bi link varmı bilginizeee

kardeşim inş hepimiz geçerizde kavuşuruz a2 ehliyetimize ehliyetsiz gezmek olmuo korkuorum polislerden Allah'tan motor büyükte scooterleri cevirdikleri sıklıkta cevirmiorlar:queen:
www.meb.gov.tr adresinde 20 gün sonra yayınlanacakmış. sonuclar
yakıt sarfiyatının artmasının sebebi frenlerin sıkı olmasıdır yaptım ben,
gevşek olsa makine rahat gitcek sende bu yüzden gazı cekmek zorunda kalmican die düşünüyorum...:bounce:

ha bide unutmadan ekliym direksiyon sınavı 11 ağustos muşşşş
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
samsun da yapılan yoğun trafik denetleme faaliyetlerinden olsa gerek sınava girdiğim okulda listelerden baktım yaklaşık 750 kişinin 400 e yakını A2, geri kalan 300 e yakın E idi.B sınıfı için sınava girenler çok nadir. yerel gazetede verilen habere göre bir gece içinde 44 araç ve motor sürücüsüne 36 bin lira ceze kesilmiş. benim sınav nasıl geçti çok iyiydi. tıkladım google den baktım geçen dönemkilere birebir aynı. arkamda oturan bir eleman kalemle böğrümü deldi, iki de bir dürtükleyip soru soruyor allahtan benim yerimde alıngan ve tikli birisi yoktu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecen arkadaş scooteri ile gidiormuş bakırköyde cevirme varmış 30dk da yaklaşık 80tane scoter cevirmişler ve hepsini kamyona yüklemişler hic biirinde ehliyet yokmuş :queen: arkadaş diorki abicim bi kişide de ehliyet olmaz mı be yazıklar olsun... :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hayırlı olsun arkadasım. Allah kaza bela ve musibetleri uzak etsin senden insallah.
Bu sınav neki asıl sınavın yanında.
Allah'ın sınavını vermek nasip etsin cümlemize.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Geçmiş olsun cümleten.

gecen arkadaş scooteri ile gidiormuş bakırköyde cevirme varmış 30dk da yaklaşık 80tane scoter cevirmişler ve hepsini kamyona yüklemişler hic biirinde ehliyet yokmuş :queen: arkadaş diorki abicim bi kişide de ehliyet olmaz mı be yazıklar olsun... :mrgreen:
:mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hadi cümleten geçmiş olsun şimdi bekleyin ki ehliyet gelecek..epey bi zaman sürüyor.. bende geçen dönem aldım..bu dönemde abim girdi a2 için..
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Ben de girdim imtihana, sorular soru bankalarının aynılarıydı. Bir de dikkatimi çeken bir husus var, imtihana küçümsenmeyecek bir kısım motorlarıyla gelmişlerdi. İnşaAllah uygulamayı da verebiliriz de ehliyetimize kavuşuruz.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
49
Hepimize geçmiş olsun öncelikle...

Herkese merhaba bende sınava girdim, sorular kolaydı... ben sözde 17 yaşında alıcaktım ehliyeti: öss sınavlar derken alamadım, sonra yine azimle alıcam dedim ve bu seferde üniversiteye kayıt cart curt finaller derken yine alamadım ama bu yaz aldım çünkü yaş neredeyse oldu 19! Aslında bi engel daha vardı Staj yapmam gerekiyordu ama staj yapmaya yer bulamadım... (Halkla ilişkiler veya Reklamcılık bölümlerinde çalışmalıydım) Herneyse daha da konuyu dağıtmayayım... Güzel sınavdı herkese bol şans :cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kardeşim inş hepimiz geçerizde kavuşuruz a2 ehliyetimize ehliyetsiz gezmek olmuo korkuorum polislerden Allah'tan motor büyükte scooterleri cevirdikleri sıklıkta cevirmiorlar:queen:
www.meb.gov.tr adresinde 20 gün sonra yayınlanacakmış. sonuclar
yakıt sarfiyatının artmasının sebebi frenlerin sıkı olmasıdır yaptım ben,
gevşek olsa makine rahat gitcek sende bu yüzden gazı cekmek zorunda kalmican die düşünüyorum...:bounce:

ha bide unutmadan ekliym direksiyon sınavı 11 ağustos muşşşş

eyvallah saol demek sıkı olmasıydı ben fren sıkı olma muhabettini öyle algılamadım taş gibi sağlam fren anlamında algıladımmm ve frenin gevşek olması motor freni yapma gereği gösterir diye düşündün oda yakıtı etkiler dedim ve işaretledimmm yav ben ne gazma bi adammışım mehersemmm :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst