- Katılım
- 7 Mar 2007
- Mesajlar
- 61
reklamları izlediniz.....................................
len aslında birbirimize yakınmışız benimde
boy:187
kilo: 98
ama kimse 98 kilosun demiyo o ayrı konu
abi siz varya adamı öldürürsünüz valla :mrgreen:mideme kramp girdi ya gülmeklten :mrgreen:
abi yemek yiyodum boğazıma kaçtı gülmekten ahahahah
:queen:
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhaha :queen: :queen: :queen: :queen:
bu ne yaaa:mrgreen:
iş yerindeyim gülemiyorum millet deli sanacak.Aklıma sürekli acıklı olayları getiriyorum ama nafileeee:queen::queen: kemdimi tutamıyorum yakında patlıyacam artıkım:queen:
len aslında birbirimize yakınmışız benimde
boy:187
kilo: 98
ama kimse 98 kilosun demiyo o ayrı konu![]()
Mete hayırlı olsun birader.Yalnız o kask sana kilo verdirir demedi deme.:cherry: Fotoları görünce ben daraldım burada ya. Bundan sonraki adım kadife ceketten kurtulup tam korumalı montmu olacak?![]()
Valla seviyorum ben bu adamı yaaaaaa....:queen: Arkadaş olarak.:mrgreen:
işyeri filan dayanamadım koptum valla bastım kahkahayı ::koop::::koop::
reklamları izlediniz.....................................
niye 98 kilo demiyo abi? 0.1 ton mu diyolar yoksa ahhahahaha![]()
Metehan abi hayırlı olsun yeni kaskın.:cat:
mete han hocam aksesuara da para veriyosun ya sen sen değilsin artıkın
başkası olma kendin ol abi
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=0X7k_aOextc[/YT]
abi parça sana gittimi bilmiorum ben sana itaf ediyorum :mrgreen:
Hayırlı olsun mete, kask yakışmış.
Yerim ben o tatlı ayıyı,ne sevimli panda o öyle?
Canım beniiiiim.
gelmedi bişey...Kaçakcı Kıllı Abi....
nasıl gelmez du bari url atayım
http://www.youtube.com/watch?v=0X7k_aOextc
gelmedi bişey...Kaçakcı Kıllı Abi....
yakışır tabi pandaya ne yakışmaz ki demiş atalarımız...sağol duygulandırdın beni dostum...:salut:
ayu değil abi Panda...lütfen ben sana insan diyorum sende bana Panda de...![]()
gelmedi bişey...Kaçakcı Kıllı Abi....
nasıl gelmez du bari url atayım
http://www.youtube.com/watch?v=0X7k_aOextc
vayy Kacakcıı Kıllıı...sende bağrı yanıklardansın gurban...nası kavuşcaz sana bitanem...aşkım ...kankam...Ama bak Kaçakcılık sana yakışmıyor...ülkeye faydalı bir birey olman lazımdır...:wiinkk:hafta sonu Abbas yoktur...çüzz...sana Sultanbeylinin ormanlarında mutluluklar...
kankü videoda neden kafan yuvarlak gibim...yani top gibim...yanlış anlama yüzeysel olarak yani...:queen:
+ fürek İHTİYAR abi.Söylemezsen gücenir.:mrgreen:
İhtiyar abiyide bozdunuz ya ona yanarım...bi abimiz var diyoduk onuda kaybediyoz...
Abi no topc oldu be :mrgreen:
Bir kask muhabbeti bu kadar dönermiymiş şaştım valla.
Mete abi ne kadar sevildigini gör bak. Hepimiz seni ne kadar seviyoruz.
O koca kafandan o kaskını cıkartır da basına bişi gelir sağ cıkarsan bu kadar adamdan azar işitirsin benden söylemesi :mrgreen:
Birader tükkan önünü kapama...epmeğimizle oyna...yav ben çıkardım bilene...açılır dalga motoru alıyom hem içliğide değişcek...valla billa sıktı abi...:salut:
vayy Kacakcıı Kıllıı...sende bağrı yanıklardansın gurban...nası kavuşcaz sana bitanem...aşkım ...kankam...Ama bak Kaçakcılık sana yakışmıyor...ülkeye faydalı bir birey olman lazımdır...:wiinkk:hafta sonu Abbas yoktur...çüzz...sana Sultanbeylinin ormanlarında mutluluklar...
kankü videoda neden kafan yuvarlak gibim...yani top gibim...yanlış anlama yüzeysel olarak yani...:queen:
kanka bahaneyi bırak albeniye odaklan sen verilen mesaja bak
ulen bi de topikte okuyunca kendimi silah kaçakçısı sandım :queen:
orman dedinde yakında dağlara bi gezi yapcam izinede ayrılmışım pöfür pöfür
bi ara kavuşalım :wiinkk:
[
kanka bahaneyi bırak albeniye odaklan sen verilen mesaja bak
ulen bi de topikte okuyunca kendimi silah kaçakçısı sandım :queen:
orman dedinde yakında dağlara bi gezi yapcam izinede ayrılmışım pöfür pöfür
bi ara kavuşalım :wiinkk:
Tek basına yedirmezler be anam bu rantı
İllaki ya rüşvetini vereceksin yada mühürleriz dükkanı haberin ola :queen:
Mete kanka kask hayırlı uğurlu olsun diyeyim...
Artık beklerim Bodrum dolaylarına nasıl olsa kaskında var,aleme akarız senle.:bounce:
Ne demek len sen bilmezsin delü,benim ergenlik çağlarım oralar da geçti,
Sen gel hele de biliyomuyum bilmiyomuyum gösterem sana kanka:cherry: