Bir KASK aldım tüm hayatım değişti&Buğusuz Marushin

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi siz varya adamı öldürürsünüz valla :mrgreen:mideme kramp girdi ya gülmeklten :mrgreen:

:)

abi yemek yiyodum boğazıma kaçtı gülmekten ahahahah

:queen:

:)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhaha :queen: :queen: :queen: :queen:

bu ne yaaa:mrgreen:

iş yerindeyim gülemiyorum millet deli sanacak.Aklıma sürekli acıklı olayları getiriyorum ama nafileeee:queen::queen: kemdimi tutamıyorum yakında patlıyacam artıkım:queen:

:)


hadi size malzeme çıktı...bedeve stendap...:p


len aslında birbirimize yakınmışız benimde

boy:187

kilo: 98

ama kimse 98 kilosun demiyo o ayrı konu:p

kanka benim kemikler ağır...


Mete hayırlı olsun birader.Yalnız o kask sana kilo verdirir demedi deme.:cherry: Fotoları görünce ben daraldım burada ya. Bundan sonraki adım kadife ceketten kurtulup tam korumalı montmu olacak?:)


montum var hacı...kimse görmesede HELD var...yazın çantada yatar hep...düşmeden anlamam gerekliliğini...:p

Valla seviyorum ben bu adamı yaaaaaa....:queen: Arkadaş olarak.:mrgreen:

ALlah razı olsun...:)

işyeri filan dayanamadım koptum valla bastım kahkahayı ::koop::::koop::



gülmek iyidir dostum...3 günlük dünyada gülelim biraz...:)

reklamları izlediniz.....................................


Tekay motor site anasponsoru zaten...anasayfada eşşek kadar reklamı var...o rahatsız etmiyorsa bu hayli hayli etmez...paramızı ödedik...mal iyi güvenilir...arkadaşlarımıza tevsiye ediyorsam buda reklam ise reklamın babasını yaparım...

niye 98 kilo demiyo abi? 0.1 ton mu diyolar yoksa ahhahahaha:)

:p

Metehan abi hayırlı olsun yeni kaskın.:cat:


sağol kılıbık kankam...apladan izin aldınmı siteye girmek için...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
mete han hocam aksesuara da para veriyosun ya sen sen değilsin artıkın
başkası olma kendin ol abi
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=0X7k_aOextc[/YT]
abi parça sana gittimi bilmiorum ben sana itaf ediyorum :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete han hocam aksesuara da para veriyosun ya sen sen değilsin artıkın
başkası olma kendin ol abi
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=0X7k_aOextc[/YT]
abi parça sana gittimi bilmiorum ben sana itaf ediyorum :mrgreen:


gelmedi bişey...Kaçakcı Kıllı Abi....:p


Hayırlı olsun mete, kask yakışmış :).


yakışır tabi pandaya ne yakışmaz ki demiş atalarımız...:psağol duygulandırdın beni dostum...:salut::p

Yerim ben o tatlı ayıyı,ne sevimli panda o öyle?

Canım beniiiiim.


ayu değil abi Panda...lütfen ben sana insan diyorum sende bana Panda de...:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
gelmedi bişey...Kaçakcı Kıllı Abi....:p





yakışır tabi pandaya ne yakışmaz ki demiş atalarımız...:psağol duygulandırdın beni dostum...:salut::p




ayu değil abi Panda...lütfen ben sana insan diyorum sende bana Panda de...:p

+ fürek İHTİYAR abi.Söylemezsen gücenir.:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Abi no topc oldu be :mrgreen:
Bir kask muhabbeti bu kadar dönermiymiş şaştım valla.
Mete abi ne kadar sevildigini gör bak. Hepimiz seni ne kadar seviyoruz.
O koca kafandan o kaskını cıkartır da basına bişi gelir sağ cıkarsan bu kadar adamdan azar işitirsin benden söylemesi :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gelmedi bişey...Kaçakcı Kıllı Abi....:p


nasıl gelmez du bari url atayım
http://www.youtube.com/watch?v=0X7k_aOextc


vayy Kacakcıı Kıllıı...sende bağrı yanıklardansın gurban...nası kavuşcaz sana bitanem...aşkım ...kankam...Ama bak Kaçakcılık sana yakışmıyor...ülkeye faydalı bir birey olman lazımdır...:wiinkk:hafta sonu Abbas yoktur...çüzz...sana Sultanbeylinin ormanlarında mutluluklar...:p


kankü videoda neden kafan yuvarlak gibim...yani top gibim...yanlış anlama yüzeysel olarak yani...:queen:

+ fürek İHTİYAR abi.Söylemezsen gücenir.:mrgreen:

İhtiyar abiyide bozdunuz ya ona yanarım...bi abimiz var diyoduk onuda kaybediyoz...:p

Abi no topc oldu be :mrgreen:
Bir kask muhabbeti bu kadar dönermiymiş şaştım valla.
Mete abi ne kadar sevildigini gör bak. Hepimiz seni ne kadar seviyoruz.
O koca kafandan o kaskını cıkartır da basına bişi gelir sağ cıkarsan bu kadar adamdan azar işitirsin benden söylemesi :mrgreen:


Birader tükkan önünü kapama...epmeğimizle oyna...yav ben çıkardım bilene...açılır dalga motoru alıyom hem içliğide değişcek...valla billa sıktı abi...:salut:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
vayy Kacakcıı Kıllıı...sende bağrı yanıklardansın gurban...nası kavuşcaz sana bitanem...aşkım ...kankam...Ama bak Kaçakcılık sana yakışmıyor...ülkeye faydalı bir birey olman lazımdır...:wiinkk:hafta sonu Abbas yoktur...çüzz...sana Sultanbeylinin ormanlarında mutluluklar...:p


kankü videoda neden kafan yuvarlak gibim...yani top gibim...yanlış anlama yüzeysel olarak yani...:queen:



kanka bahaneyi bırak albeniye odaklan sen verilen mesaja bak :p
ulen bi de topikte okuyunca kendimi silah kaçakçısı sandım :queen:
orman dedinde yakında dağlara bi gezi yapcam izinede ayrılmışım pöfür pöfür
bi ara kavuşalım :wiinkk:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Tek basına yedirmezler be anam bu rantı :)
İllaki ya rüşvetini vereceksin yada mühürleriz dükkanı haberin ola :queen:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Mete kanka kask hayırlı uğurlu olsun diyeyim...:p


Artık beklerim Bodrum dolaylarına nasıl olsa kaskında var,aleme akarız senle.:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[

kanka bahaneyi bırak albeniye odaklan sen verilen mesaja bak :p
ulen bi de topikte okuyunca kendimi silah kaçakçısı sandım :queen:
orman dedinde yakında dağlara bi gezi yapcam izinede ayrılmışım pöfür pöfür
bi ara kavuşalım :wiinkk:


dağ dağa kavuşmaz...Kaçakcı Pandaya kavuşurmuş...artık senin adın Kaçakcı Kıllı bu sitede...de ki yanlışım...işin Kaçakcılık deelmi...neyse aramızda kalsın...:pben hafta sonu yokum...sitede olamayacağım...özleyin bakem beni...oki doki...poroce var...pazartesi artık işe devam kanka be...cumartesi akşamı
ve pazar boşum...ama yinede görüşmek ister bu deli gönül...:cat:

Tek basına yedirmezler be anam bu rantı :)
İllaki ya rüşvetini vereceksin yada mühürleriz dükkanı haberin ola :queen:

abowww...organize çete bunlar valla..taam sanada bi stıcker ayarlarız...:p


Mete kanka kask hayırlı uğurlu olsun diyeyim...:p


Artık beklerim Bodrum dolaylarına nasıl olsa kaskında var,aleme akarız senle.:bounce:



oo komutanım yaşıyon demek...alemler senin artık...kanka Turgutreis Kadıkalede teyzemin yazlığı var...oraları bilirik biraz...ha sen pek bilmezsin...:pöğrenirsin yavaştan...:ptakıldığın bişey olursa bana sor...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Ne demek len sen bilmezsin delü,benim ergenlik çağlarım oralar da geçti,:p


Sen gel hele de biliyomuyum bilmiyomuyum gösterem sana kanka:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne demek len sen bilmezsin delü,benim ergenlik çağlarım oralar da geçti,:p


Sen gel hele de biliyomuyum bilmiyomuyum gösterem sana kanka:cherry:

taam gogıla bakmadan cevapla bakem...Fatih Terimin evi nerde...hemen yaz bakim...evinin en önemli özelliği nedir...evinin karşısındaki evde ne dikkati çeker...bildin bildin bilemedin çakarsın sınavdan...gerçek Bodrumlu bunu bilir...:bounce::cherry:sana evin mimarisini sormuyom...sadece evin dikkatini bişey çeker...herkes bilir...birde menşurr karşı komşusu vardır onun...yarışırlar bi konuda...:bounce:söle bakem aliiccannn....:bounce:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ya marush,n olsun nolan olsun bi kaskım olsa ne güzel olurdu dimi ama.şimdi sitede 250 kişi olsa hepsi sevabına 1 avro verse. kral gibi nolan alırım. mete abi sevindir şu yavru pandayı....
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
abısı hayırlı olsun gercekten kalıte farkı cok var aynı kötubı arabadan cok luks bı arabaya bınmıs kadar fark edıyor kazasız belasız surusler yerı gormez ınsallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst