Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yamaha bws100 ile 5.1 lt ile 220km yaptım.
60km sabit hız, gereksiz gazlamalar yapmadan . trafik ışıklarında uzaktan yavaşlayarak kontak kapatarak .
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286




Not: Arkadaşların tecrübeleri esas alınarak düzenlenmiştir.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
115
yamaha
ybr
manual
4000-5000 bazen 10 000
40 ytl lik benzinle şu anda 470 km
85 - 90 arası yakıyor bence iyi
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
paylaşımın için teşekkürederim elegant bu diğer arkadaşları yanıltmasın biz fabrika verileri peşinde değiliz mühim olan kullanım koşulları ve model yılına göre kullanıcıların tüketimlerini buraya yazarak gerçek rakamlara ulaşılması
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Herkes cebinden çıkan paraya göre km'de şu kadar para diye hesap yapmayı benimsemiş. Daha öncede yazılmıştır belki ama benzin fiyatları sürekli değiştiği için bu şekilde yazan arkadaşların tüketimleri hiçbir anlam ifade etmiyor bir kaç ay sonra. Ben de o sebepten o değerleri kayda geçmedim.

Aslında arkadaşlar km de ne kadar para yaktığını hesaplamak için daha çok uğraşıyor da olabilirler ama tek kıyaslanabilir metot

(X.X) lt / 100 km

Saygılar.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
kawasaki er6-f
şu an rodajda
en fazla 8.000 devirde normal kullanımda 250-300 arasında ışık yanıyor.
5.000 deviri geçmessen 330km garanti.sanırım 13 lt benzinle olması lazım.
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
Marka:aprillia
Model:leonardo 150 cc
vites:eek:tomatik
kullanım şekli:normal
trafik durumu :karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: (100km/4,8lt)
yakıt tipi kurşunsuz 95

yakıt dopsu 9,5 lt gösteriyor ancak ben 9 lt benzin aldığımı hiç hatırlamıyorum ...kırmızı ışık yanıkken 50 km daha yol yaptığım halde...aşağı yukarı bir depo ile 160 - 180 km arası yol yapar....

100 km 4,8 lt yakıt tüketimi sonucuna depoyu bir kaç kez doldurup ortalaması hesaplıyarak ulaştım....şehir içi ve şehir dışı eşit yol yapmışımdır....
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Elegant ve ArgaT çok iyi toparlamışsınız; yalnız Elegant ın verilerinde bişey dikkatimi çekti, Beat için 3,3 lt demişsiniz bu Beat için yüksek bi değer sanırım.
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
TVS Fiero F2
10 lt ile 632 km
sakin uzun yol kullanımı
ortalama hız 50-60 km/s
100 km de 1.58 lt
***Bu motor çok güzel ,güçlü sağlam ekonomik
18000 km ye kadar kullandım sattım
Ybr den az yakıyo(iki adet ybr m vardı)
Şimdi CBF150 aldım ama TVS den fazla yakıyo gibi.Denemelerim devam ediyo
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gilera gfr 125
13 lt depo
1 depoyla normal kullanımda 250 km
5 lt tüetim
sıkınca bide exup açınca hiç sormayın:queen:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
ELEGANT tüm bu başlığı tarayarak mı bu listeyi hazırladın yoksa kaynak oalrak başka yerlere de baktınmı. ellerine sağlık çok teşekkürler..

gt 250 ile cbf 500 un yakıt değerleri birbirine yakınmı yoksa bana mı öyle geldi :)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
TVS Fiero F2
10 lt ile 632 km
sakin uzun yol kullanımı
ortalama hız 50-60 km/s
100 km de 1.58 lt
***Bu motor çok güzel ,güçlü sağlam ekonomik
18000 km ye kadar kullandım sattım
Ybr den az yakıyo(iki adet ybr m vardı)
Şimdi CBF150 aldım ama TVS den fazla yakıyo gibi.Denemelerim devam ediyo



Bu değerler doğru mu?:silent:
Sanırım 150 cc ydi motorunuz değil mi?
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
bende zongshen gy 200 var kendi üzerindeki kilometre göstergesi fazla fazla gösterdiğinden GPS kullanarak yaptığım testte 125km de depo doldurdum 5,55lt benzin aldım. demekki 100km de 4.16 gibi bişey yakıyor. şehir içi karışık kullanım.
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Hayabusa kullanan yok mu?Yada yakıtı hakkında bilgisi varsa iyi olur.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
54
benim ybr daha 600 km de ama 2 kere depo doldurdum şuanda yarım depo kaldı yani ortalaması 30 ytl ye 400 km yapıyo
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Tüm başlığı tek tek taradım ve değerleri not ettim ama sadece lt/100 km cinsinden verilmiş olanları. Km de kaç kuruş yaktığı boyutuna giremedim malesef.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
54
amcam hayabusa aldı kazalı ama yapıp satıyo eğer çıkarsa motor ben ölçer söylerim ama tahmini olarak yakıtı spor kullanımda 800ykr-900ykr civarında tabiki turbo yoksa varsa otomatik olarak 1250
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
41
kullanım klavuzlarından fazla yakıyor benim motorun kullanım klavuzunda 2.1 yazıyor uzun yolda 80-90 km hizla 4 lt yakıyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst