- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
- Konu Yazar
- #1
Gezi tarihi 24 haziran. Yine de eklemek istedim.
Nereye gideceğiz diye millete sorduğumda bi karar verememiştik. Tabi dün gece yarın birşey yapmayacağım düşünceleriyle uyudum. Sabah 10.00 da Tuğberk telefonla uyandırdı.
Tuğberk: Abi gezi yok mu? Evde mi oturcaz?
deyince tamam 11.00 da stada gel dedim. 11.30 gibi yola çıktık. Kızılören'de kavurma yiyecektik :cherry:
Kızılören'de güzel bir mekanda durduk.
Kırmızı güller...
Sonra Beyşehir KM tabelasını gördük ve Konya'ya doğru sola döneceğimize sağa dönüverdik :mrgreen: Yol üzerinde eski bir hanı merak ettik. İnceledik.
Tuğberk her zamanki gibi tırmanmakta
Sıcakta kasklardan alev çıkınca çeşme molası verdik. Buz gibi suyla serinledik.
Beyşehir'e gelmiştik. İlk hedefimiz tarihi Eşrefoğlu camii'ydi.
Sonra en yakın göl kenarında manzarayı izledik.
CBF kardeşlere bakın. Maşallah :bounce:
Beyşehir Taş köprü.
Tuğberk ve kardeşi...
Sonra gölde deniz bisikletlerine bindik. Millet geziyodu biz neden gezmeyelim :lol: Gölün derinliklerine doğru açıldık.
Ayaklarım ve göl manzarası
Göl manzaraları...
Kaptan Tuğberk gemimizin dümenini limana doğru çevirdi :mrgreen:
Tahta bir köprüyü gezdik.
Köprüde poz verdik :wiinkk:
Bir leylek bize hoşgeldin dedi
Köprünün orada çay bahçelerinde buz gibi gazozumuzu yudumladık ve beyşehirli arkadaşlarımızla sohbet ettik.
Dönüş vakti gelmişti. Yollara düştük. Dönüş yolunda benzin dışında mola vermeden geldik. CBF ler sağolsun 50-55 dk gibi bir sürede bizi Konya'ya ulaştırdılar
Yemek yemeğe gittik, bir bakmışız Konya'dan 100 km uzakta gazoz içiyoruz Motorculuk biraz da delilik olsa gerek...:bounce:
Nereye gideceğiz diye millete sorduğumda bi karar verememiştik. Tabi dün gece yarın birşey yapmayacağım düşünceleriyle uyudum. Sabah 10.00 da Tuğberk telefonla uyandırdı.
Tuğberk: Abi gezi yok mu? Evde mi oturcaz?
deyince tamam 11.00 da stada gel dedim. 11.30 gibi yola çıktık. Kızılören'de kavurma yiyecektik :cherry:
Kızılören'de güzel bir mekanda durduk.
Kırmızı güller...
Sonra Beyşehir KM tabelasını gördük ve Konya'ya doğru sola döneceğimize sağa dönüverdik :mrgreen: Yol üzerinde eski bir hanı merak ettik. İnceledik.
Tuğberk her zamanki gibi tırmanmakta
Sıcakta kasklardan alev çıkınca çeşme molası verdik. Buz gibi suyla serinledik.
Beyşehir'e gelmiştik. İlk hedefimiz tarihi Eşrefoğlu camii'ydi.
Sonra en yakın göl kenarında manzarayı izledik.
CBF kardeşlere bakın. Maşallah :bounce:
Beyşehir Taş köprü.
Tuğberk ve kardeşi...
Sonra gölde deniz bisikletlerine bindik. Millet geziyodu biz neden gezmeyelim :lol: Gölün derinliklerine doğru açıldık.
Ayaklarım ve göl manzarası
Göl manzaraları...
Kaptan Tuğberk gemimizin dümenini limana doğru çevirdi :mrgreen:
Tahta bir köprüyü gezdik.
Köprüde poz verdik :wiinkk:
Bir leylek bize hoşgeldin dedi
Köprünün orada çay bahçelerinde buz gibi gazozumuzu yudumladık ve beyşehirli arkadaşlarımızla sohbet ettik.
Dönüş vakti gelmişti. Yollara düştük. Dönüş yolunda benzin dışında mola vermeden geldik. CBF ler sağolsun 50-55 dk gibi bir sürede bizi Konya'ya ulaştırdılar
Yemek yemeğe gittik, bir bakmışız Konya'dan 100 km uzakta gazoz içiyoruz Motorculuk biraz da delilik olsa gerek...:bounce: