- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #81
Hadi ordan keko senin olcayın varsa bizimde barış abimiz var o kollar bizi haksız yere attırmaz allahın kekosu kitlemişler sana çin çon kaskı capon diye bidebaşlık açmış utanmadan
Abi şu an gıcır gıcır olduğu için sıkması normal :wiinkk: Zamanla daha rahatlayacaktır... Hatta içini yıkadığında bayağı bir salıyor kendini
Zaten sıkması iyi baktın kafan içinde oynamaya başladı at sen o kaskı... :cherry: -bana at :queen:-
Şaka bir yana bol kask kullanmak çok tehlikeli... Sıkması daha iyi...
abi ben hiç kask içi yıkamadım işin aslı...sağol verdiğin moral için...kan dolaşımım bozuldu ama...yaşayacakmıyım abii...
Son düzenleme: