Bir KASK aldım tüm hayatım değişti&Buğusuz Marushin

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hadi ordan keko senin olcayın varsa bizimde barış abimiz var o kollar bizi haksız yere attırmaz allahın kekosu kitlemişler sana çin çon kaskı capon diye bidebaşlık açmış utanmadan

:ptaam lan bişey demedim...Barış abi affetmez...zaten kara listedeyim...beni can evimden vurdun ama...Erhandan sonra sitede komtan...ondan sonrada Barış aga gelir...hatta Erhandan sonrada geldiği görülmüştür...BBRR birini attımı Erhan sormaz bile...:pbi bildiği vardır hesabı...Olcay Müdür yardımcısı diyelim o zaman...4 nümero...:pBBRR Müdür Baş Yardımcısı...:queen:

Abi şu an gıcır gıcır olduğu için sıkması normal :wiinkk: Zamanla daha rahatlayacaktır... Hatta içini yıkadığında bayağı bir salıyor kendini :p
Zaten sıkması iyi baktın kafan içinde oynamaya başladı at sen o kaskı... :cherry: -bana at :queen:-
Şaka bir yana bol kask kullanmak çok tehlikeli... Sıkması daha iyi...

abi ben hiç kask içi yıkamadım işin aslı...sağol verdiğin moral için...kan dolaşımım bozuldu ama...yaşayacakmıyım abii...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
fürek' Alıntı:
:ptaam lan bişey demedim...Barış abi affetmez...zaten kara listedeyim...beni can evimden vurdun ama...Erhandan sonra sitede komtan...ondan sonrada Barış aga gelir...hatta Erhandan sonrada geldiği görülmüştür...BBRR birini attımı Erhan sormaz bile...:pbi bildiği vardır hesabı...Olcay Müdür yardımcısı diyelim o zaman...4 nümero...:pBBRR Müdür Baş Yardımcısı...:queen:

He he hizaya gel şöyle sen kime gözdağı verdiğini sanıyorsun noldu canım birden geri adım attın :mrgreen: dikkat et çin çon kaskını sakın yere filan düşürme sonra karpuz gibi iki'ye ayrılır mazallah:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
He he hizaya gel şöyle sen kime gözdağı verdiğini sanıyorsun noldu canım birden geri adım attın :mrgreen: dikkat et çin çon kaskını sakın yere filan düşürme sonra karpuz gibi iki'ye ayrılır mazallah:queen:

taam dede olur böyle yanlış anlamalar...:p


ama mal Capon malı aşkım aşkım...aha malı bana satan şahısda burada...ryangt eray...yani yanına gidersin eline verir...kataloğu...:queen:


veya sen bi marushın yaz bakem gogıla...şekerim..neymiş ne değilmiş öğren...bilmemek ayıp değil...:p


bide Olcaya yarın sorayım yönetici bazında hangisinin ....daha ağır diye...yarın konuşalım bu detayı...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sevdiklerinden abisi :cherry:


ok...cuma akşamı nargilede görüşürüz ultraukalayıda geticem oraya...Cuma onla işi halletcez...kaybolur buralarda garip...:p

Torunum fürekcim senin aldığın mal tukaka google'de neyi araştıracam daha sen aldıysan tukaka'dır keko :)


kanka halis mulis capon...valla lan...yalan borcummu var siteye...:pale:

Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanırsın inşallah.
Siteden eyong nickli Olcay arkadaşımız da aldı bir kaç hafta önce(benim baskılarıma dayanamadı :p).
Marushin çok sağlam markadır,Türkiye ye yeni yeni geliyor sadece...Japon üretimidir.Fiyat-kalite olarak gerçekten mükemmeldir.
Bir kaç hafta sonra bende almayı düşünüyorum,gerçekten de güzel kask.Bazı modellerinin işlemeleri de ap ayrı güzel.Hem göze hem de sağlamlığa hitaben bu kask alınabilirliği en üst seviyelerde(diğerleriyle karşılaştırınca).

sağol forrap kardeş...:pen kısa zamanda edinmelisin bir tane...yani kafa önemli biliyosun...hayat için bence aramıycan bazı şeyleri...:cat:

abi hayırlı olsun kask ama yine sıkıyo galiba.fotodan öyle anladım.güle güle kullan.
konusu açılmışken mete_han'ı ispiyonlayayım.2 gün önce mete_han abimi aradım.yarın yanına gidecem inşallah.neysee ne yapacağımız planlıyoz telefonda,bana kaskım olup olmadığını sordu.tabiiki var dedim ama kaskı getiremezdim istanbula :cherry:.tamam dedi ben ayarlarım bi tane.ben düşündüm kaskı takalımda bişey olursa güvende oluruz deycek.ama sonraki cümle : kanka,kaskı ayarlayalımda polislerle papaz olmayalım.herhalde cezadan falan korktu :cherry::cherry:. Burdan hatırlatayım,Kask kendi güvenliğin içindir.ama mete_han abi için polise verilecek para güvenlikten daha önemli galiba :queen::queen:.
Not : abi burda geyiğin yanında birazda sitem var ona göre oku :bounce:

lan benim babam kayınpederim 7 sülalem farklı bölümlerde polis...bana bişiyy olmaz...ama misafirin yanında papaz olmak istemem...artık belediyenin foto çeken sistesmi. var ışıklarda...şehir kameraları her yerde...yani plakaya ceza gelirse harbi gümlerim...:ppolise asla para vermem kanka...polis çocuğu polise rüşvet etmez edemez...etik olarak bu teşkilatta böyle bişey olmaz...polis yakınıyız kanka...ya affederler hatamdan dolayı yada ceza yaz abi derim...:psuistimaldir belki bu ama polissen veya polis yakınıysan problem yaşamazsın...size ters gelir belki ama empati yapın lütfen...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
sigarada içemiycen kaskı çıkarmadan,öbür kaskta içiyordun hem üfül üfül geziyordun. :p
güle güle kullan,istanbul-uşak yollarında eskisin kaskın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sigarada içemiycen kaskı çıkarmadan,öbür kaskta içiyordun hem üfül üfül geziyordun. :p
güle güle kullan,istanbul-uşak yollarında eskisin kaskın.

sağol faruk gardaş...sağolasın...abi bişeyi sonradan görmicen be...:psonradan görürsen aha böyle ortalıkta ben kask aldım diye gezersin...ama mobiletciydik hoca be...benzinle yağ karıştıran bir kişiydik...yani benzini gamsızca depoya değilde bidona koydurup yağla iyi karışmı diyen bir bütçeye sahiptik zamanında...ondandır bu paraları bu malzemelere bağlayamayışımızın sebebi budur...yani bugüne kadar bermuda şortla kafayı göze yarmadıysak şansdır kısmetdir...yani para vardıda bizmi almadık Revıt...:pale:


sigara zevkimden vazgeçmem pek...zaten kızımın yanında asla içmem...içende yok...kızıma kötü örnek olmam...:cat:
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Hayırlı olsun arkadaşım, güle güle kullan uzun sürüşler boyunca, bende paraya kıyıp senin gibi yeni bir kask dizlik ve kilit aldım. Taksitle ödüycez bakalım. Alalım ki kızlarımızı daha uzun bir süre sağlam kafayla görelim. Sınavın Pendik'te hangi okulda tanışmak isterdim. Allah zihin açıklığı versin. Sınavdan önce o kaskı fazla takma nede olsa beynine kan gitmesini yavaşlatıyormuş. Neme lazım sınavı geçemessin falan, :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Sınavında başarılar.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hayırlı olsun arkadaşım, güle güle kullan uzun sürüşler boyunca, bende paraya kıyıp senin gibi yeni bir kask dizlik ve kilit aldım. Taksitle ödüycez bakalım. Alalım ki kızlarımızı daha uzun bir süre sağlam kafayla görelim. Sınavın Pendik'te hangi okulda tanışmak isterdim. Allah zihin açıklığı versin. Sınavdan önce o kaskı fazla takma nede olsa beynine kan gitmesini yavaşlatıyormuş. Neme lazım sınavı geçemessin falan, :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Sınavında başarılar.:rendeer::rendeer::rendeer:

:pKanka adres vermiyim yoksa yoğun ilgi ve alakayla konsantrasyonum bozulur...taam beni seviyosunuz biliyorum...:pnamımız taaa beri yandan duyulmuş...ama gel gör ki ben sevginize layık olabilirmiyim...:cherry:


ya dostum zaten K.Ö...ve ...K.S diye birşey var artık hayatımda...Kasktan öncede az buçuk kafam çalışmazdı...Kasktan sonrada artık heç çalışmaz...20 soruyu yapıp uzak diyarlara vurucam kendimi...:p

haklısın evladlar için herşey...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yarmagül noldu gezi işide iptalolmuş spirnof gelmiyormuş ne halt yicen şimdi gene rezil oldun siteye neyse alıştık artık :mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Mete_han öncelikle hayırlı olsun. Sevindim iyi bir kask almana.
Sonra tespitimsiler::p

1- Top sakal yapmışsın, harbi yakışmış, karizma yapmış seni.
2- Top sakala kısa saç ne güzel yaraşır (Aynı ben:cherry:)
3- Top sakala bronz ten de iyi olmuş, hani para yoktu, nerde yaptın o bronz teni:mrgreen::bounce:
4- Kaskın içinde "Şöför amca kafam kapıya sıkıştıı" moduna girilmiş sankim:queen:
5- Her daim full kormalı gezesin, kızınla ve bizlerle bir ömür mutlu yaşayasın.:rendeer:


Ana!!! bir de ehliyet mi alıyon, üstüme iyilik sağlık. Dur bir sadaka veriyim. :mrgreen:
Yav hakikaten motorculuğu ciddiye almaya başladığına seviniyorum, ama sen bu ciddiyetle tarihin en iri yarışçılığına da soyunma da:mrgreen:
Umarım ehliyet sınavın da iyi geçer başarılar. Ben de Pendikte girmiştim geçen yıl. Sınav Cumartesi mi? Bir kortej oluşturup yanına gelelim.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yarmagül noldu gezi işide iptalolmuş spirnof gelmiyormuş ne halt yicen şimdi gene rezil oldun siteye neyse alıştık artık :mrgreen:


http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/33388-uzun-bir-sure-forumdan-uzak-kalcam-veda.html


kanka adam depresyonamı girmiş ne...çocuk Moldovyada okuyan öğrenci...melmekete gelmiş cebinde 5 kuruş para yok napsın...len gel para harcatmam dedim ok abi sağol dedi ekti...:pale:


Mete_han öncelikle hayırlı olsun. Sevindim iyi bir kask almana.
Sonra tespitimsiler::p

1- Top sakal yapmışsın, harbi yakışmış, karizma yapmış seni.
2- Top sakala kısa saç ne güzel yaraşır (Aynı ben:cherry:)
3- Top sakala bronz ten de iyi olmuş, hani para yoktu, nerde yaptın o bronz teni:mrgreen::bounce:
4- Kaskın içinde "Şöför amca kafam kapıya sıkıştıı" moduna girilmiş sankim:queen:
5- Her daim full kormalı gezesin, kızınla ve bizlerle bir ömür mutlu yaşayasın.:rendeer:


sağol kanka izindeyim ama ondan öyle...yoksa patron top sakalı sevmez..bakar ters ters günboyu psikoljisini bozar adamın sende top sakal bıraktığına pişman olursun hemen akşamına kesersin...göz bakışlarıyla konuşuruz biz patronla...heleki sinirliyse eyvahh sanki bütün sorumlusu ben sakallar oluverir...:queen:


kask sıktı be abi...fulface dedim akşam Eraya sağolsun tamam dedi...ya ben alışamadım...valla topik açmasamda takmazdım he...:queen:artık kafaya giren kask çıkmaz...ama psikolocim bozuldu benim....:pale:

Ana!!! bir de ehliyet mi alıyon, üstüme iyilik sağlık. Dur bir sadaka veriyim. :mrgreen:
Yav hakikaten motorculuğu ciddiye almaya başladığına seviniyorum, ama sen bu ciddiyetle tarihin en iri yarışçılığına da soyunma da:mrgreen:
Umarım ehliyet sınavın da iyi geçer başarılar. Ben de Pendikte girmiştim geçen yıl. Sınav Cumartesi mi? Bir kortej oluşturup yanına gelelim.:mrgreen:

abi he sınav vakti geldi çattı...ama çakarsam valla sınavdan kendimi Pendikten İzmite vurucam...dağ varmı orada...:pdağlara çıkıcam...Nirvanayı arayacam...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ne çakacan, 20 soru be usta. Geçersin. Kaskı kafaya tak kesin geçersin:mrgreen:

Ya şaka bir yana, Cumartesi eşime söz verdim vermemiş olsam atlar motora gelirdim Pendik'e hem de tanışmış olurduk.(Yani yüzyüze, buradan kanka moduna girdik ama)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
metehan abi kaskın hayırlı uğurlu olsun, Allah izin verirde motorumu ve ehliyetimi alırsam karşılaştığımız ilk buluşmada kaskına ve sana kurşun döktürücem :) ayrıca haftasonu sınavda başarılar dilerim:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne çakacan, 20 soru be usta. Geçersin. Kaskı kafaya tak kesin geçersin:mrgreen:

Ya şaka bir yana, Cumartesi eşime söz verdim vermemiş olsam atlar motora gelirdim Pendik'e hem de tanışmış olurduk.(Yani yüzyüze, buradan kanka moduna girdik ama)

valla dostum biz büyük bir cbf 150 buluşması yapacaz zaten merak etme en kısa zamanda...sınavdan sonra muhtemelen son hızla bi yerlere akıcaz...durum net değil tabi...:pale:


ha birde menajerimle konuşun...size bi randevu verir...:p
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
valla dostum biz büyük bir cbf 150 buluşması yapacaz zaten merak etme en kısa zamanda...sınavdan sonra muhtemelen son hızla bi yerlere akıcaz...durum net değil tabi...:pale:

ha birde menajerimle konuşun...size bi randevu verir...:p

Ok buluşmayı heyecanla bekliyoruz. Yalan olmasın da:p

Ben kaçtım menajere bakıp geleyim.:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
müdür sen açsan topiği...:p geçen sen ektin bizi zaten...yeme bizi şimdi...:p


du bakalım cbf Festivali falan yapalımda kaynaşalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst