Bir KASK aldım tüm hayatım değişti&Buğusuz Marushin

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun metehan.

kaskın kalitesinden şüphem vardı. ama şüphemi giderecek cevaplar verilimiş.

kask ve visör renklerinde gerçekten süper seçimler yapmış bir firma. Ayrıca bazı modellerdeki renk ve desenlere bittim. shoeı arai gibi firmalar bile bu renk ve desen uyumunu saglayamıyor. ee kaliteside ortada bence tam alınmaklık kask:)

işte begendigim kask renk ve desenleri:)



 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
metehan kardeşim tanışmasakta ben senin özüne sözüne güvenilir biri olduğunu bildiğimden bu hafta oraya gidip siyahından birtane kendime alacağım inşallah..iyi çıkarsa benden kötü çıkarsa senden bilirim:)aynen adrese postalarım..kaskını güle güle kullan..tekayda kıymetini bilsin ne alıyım diye düşünürken..senin kask olayı beni etkiledi noktayı koydum alacam..sen kötü mala para vermezsin..:)sevgilerimle hoşca kal
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Metehan abiiiiii
Adamlardan komisyonları gotureceksin böyle giderse :mrgreen:
desene kask sana 2 ay sonra beleşe geşecek :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun metehan.

kaskın kalitesinden şüphem vardı. ama şüphemi giderecek cevaplar verilimiş.

kask ve visör renklerinde gerçekten süper seçimler yapmış bir firma. Ayrıca bazı modellerdeki renk ve desenlere bittim. shoeı arai gibi firmalar bile bu renk ve desen uyumunu saglayamıyor. ee kaliteside ortada bence tam alınmaklık kask:)

işte begendigim kask renk ve desenleri:)





dostum olay şudur...Nasıl bizde Osmanlıda HAT sanatı vardır...Japonlardada aynı şekilde bu tür yazı ve figürlere önem verirler...nedeni ise tarihlerine bağlı olmaları...tarihini bu motiflere taşıyorlar...bu bir sanatdır abi...:cat:





metehan kardeşim tanışmasakta ben senin özüne sözüne güvenilir biri olduğunu bildiğimden bu hafta oraya gidip siyahından birtane kendime alacağım inşallah..iyi çıkarsa benden kötü çıkarsa senden bilirim:)aynen adrese postalarım..kaskını güle güle kullan..tekayda kıymetini bilsin ne alıyım diye düşünürken..senin kask olayı beni etkiledi noktayı koydum alacam..sen kötü mala para vermezsin..:)sevgilerimle hoşca kal


valla hoca paşa gönlün bilir...biz elçiyiz...bi kusurumuz olduysa affola...yalnız modeli heryerde söyleme...Mikuma...çok kere deyince garip oluyo...:queen:

Metehan abiiiiii
Adamlardan komisyonları gotureceksin böyle giderse :mrgreen:
desene kask sana 2 ay sonra beleşe geşecek :p


çekil bakem tezgahın önünden....:queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
Hayırlı olsun.





Bu kasklara bittim gerçekten süperler Bende bu aralar kask alıcaktım süper oldu bu konu :cherry:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun abicim.şekil ve desen olarak güzel kask almışsın.ama çeneden açılanlar daha kullanışlı bence.marushi nin çeneden açılan modeli varmıydı?belki arkadaşlarda merak etmiştir.saygılarımla :cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
abi hayırlı olsun kask ama yine sıkıyo galiba.fotodan öyle anladım.güle güle kullan.
konusu açılmışken mete_han'ı ispiyonlayayım.2 gün önce mete_han abimi aradım.yarın yanına gidecem inşallah.neysee ne yapacağımız planlıyoz telefonda,bana kaskım olup olmadığını sordu.tabiiki var dedim ama kaskı getiremezdim istanbula :cherry:.tamam dedi ben ayarlarım bi tane.ben düşündüm kaskı takalımda bişey olursa güvende oluruz deycek.ama sonraki cümle : kanka,kaskı ayarlayalımda polislerle papaz olmayalım.herhalde cezadan falan korktu :cherry::cherry:. Burdan hatırlatayım,Kask kendi güvenliğin içindir.ama mete_han abi için polise verilecek para güvenlikten daha önemli galiba :queen::queen:.
Not : abi burda geyiğin yanında birazda sitem var ona göre oku :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Güle güle kullan...

Şu 25 karakterde fazla olmaya başladı :p


thankss mannnnnn...:p

hayırlı uğurlu olsun abicim.şekil ve desen olarak güzel kask almışsın.ama çeneden açılanlar daha kullanışlı bence.marushi nin çeneden açılan modeli varmıydı?belki arkadaşlarda merak etmiştir.saygılarımla :cat:



abi herşey var bak...fotolardan belli değilmi...mal dolu tükkan...cennet valla ora...:p

aha mal bu...ben değilim ha kask...:pGörmemişin bi kaskı olmuş...:cherry:






]

..............................
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Hayırlı olsun mete abi.. bitanede ben alacam ama para lazım..
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Bugünlerde ciddi ciddi ilgilendiğim bir model Marushin..

Gidip bakmak için firsat kolluyorum da gidecem inşallah :)

Güle güle kullan diyecem ama yanaklar olmuş badem tatlısı nasıl gülecen :mrgreen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
hayırlı olsun kanki..
Bunun XXXL ini bulamadın mı? Sanki biraz küçük gelmiş.:p
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
neyse topiciği alp daha basmamış :p

hayırlı olsun kafanda paralansın :mrgreen:

valla çok sevindim senin adına hiç içime sinmiyordu senin o kask ile gezmen kendim almış kadar sevindim
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
mete abi yanakların dışarı fışkırmış daha büyüğü yokmuydu onun:pgüzel kaskmış gerçekten hayırlı olsun abi güle güle kullan bu arada sakalda yakışmış hanii:)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete abi hayırlı olsun çok yakışmış:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
abi 140 avro nasıl verdin.Helal valla zenginin kafasıda kıymetli oluyo hani:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
HAYIRLI olsun metehan abi eski kasktan yeni kaska geçince kim bilir ne hissetmişsindir,bende de vardı 40 ytl almıştım,sonra benim kini cox marka kaskı alınca varya diyecek kelime bulamamıştım,neymiş o ya dedim,keşke önceden alsaymışım dedim şimdide paşa paşa kullanıyorum sende,paşa paşa kullan,güzel kask seçmişsin,gözlügü varmı seninkinin,valla ben almadan önce düşündüm gözlüksüz alırsam kaskı takınca gözlük sıkıyor sonra kulak üstünde agrı ve sızı yapıyor diye gözlüklü aldım çok rahat,herkezin kendine özgü bir zevki vardır,
işte benim kaskta bu.tekrardan hayırlı olsun,


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst