- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
hayırlı olsun metehan.
kaskın kalitesinden şüphem vardı. ama şüphemi giderecek cevaplar verilimiş.
kask ve visör renklerinde gerçekten süper seçimler yapmış bir firma. Ayrıca bazı modellerdeki renk ve desenlere bittim. shoeı arai gibi firmalar bile bu renk ve desen uyumunu saglayamıyor. ee kaliteside ortada bence tam alınmaklık kask
işte begendigim kask renk ve desenleri


kaskın kalitesinden şüphem vardı. ama şüphemi giderecek cevaplar verilimiş.
kask ve visör renklerinde gerçekten süper seçimler yapmış bir firma. Ayrıca bazı modellerdeki renk ve desenlere bittim. shoeı arai gibi firmalar bile bu renk ve desen uyumunu saglayamıyor. ee kaliteside ortada bence tam alınmaklık kask
işte begendigim kask renk ve desenleri





