özel sebeplerden dolayı bir süre yanlız kalmam lazım.o süre içinde hepiniz kendinize çok iyi bakın.
Mete_han abi gezi iptal.kendine çok iyi bak abi.neşeni hiç kaybetme
...hayırdır...bi durummu var...üzme bizi...pederlemi kavga ettin yoksa...
abi tatil için geldim ama calışmak zorunda kalcam galiba,2 ay kadar burdayım,1 hafta kadar gezip tozcam.babam hala geldiğimin sevincini yaşıyo,1 haftaya unutur ve aklına bana 10 ay gönderdiği paralar gelir,sonrası malum ,o yuzden şimdi geziyom ama 1 haftaya bi pok yapamaycamale:
adımız çıkmış doksana,inmez seksene.öluyom desem 1 bardak su vermezsiz haSmirnouF
ne oluyor ya yapma bizi bırakma biz sensiz yapamayız bizi terk etme gel vazgec gitmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dur ya ben çözdüm olayım burası konu dışı topigi bu adam da maceracı bizi kekliyor lütfen balık sezonu acıldı kimse aga düşmesin sazan yada kefal misali hehe
vayyy ipnatorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen:
la noldu hayrola...olm böylemi haber verilir...insan bi mesaj atar...hayırdır...bi durummu var...üzme bizi...pederlemi kavga ettin yoksa...olm bende plan yapmıştım ya...yicez içcez vs diye...gezdiricektim sana heryeri...olmadı kırdın valla beni...:salut:
döner dönmez indirdiler adamı