Uzun bir süre forumdan uzak kalcam.Veda

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
özel sebeplerden dolayı bir süre yanlız kalmam lazım.o süre içinde hepiniz kendinize çok iyi bakın.
Mete_han abi gezi iptal.kendine çok iyi bak abi.neşeni hiç kaybetme
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
özel sebeplerden dolayı bir süre yanlız kalmam lazım.o süre içinde hepiniz kendinize çok iyi bakın.
Mete_han abi gezi iptal.kendine çok iyi bak abi.neşeni hiç kaybetme

vayyy ipnatorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:p:queen:


la noldu hayrola...olm böylemi haber verilir...insan bi mesaj atar...hayırdır...bi durummu var...üzme bizi...pederlemi kavga ettin yoksa...olm bende plan yapmıştım ya...yicez içcez vs diye...gezdiricektim sana heryeri...olmadı kırdın valla beni...:salut:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
SmirnouF

ne oluyor ya yapma bizi bırakma biz sensiz yapamayız bizi terk etme gel vazgec gitmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

dur ya ben çözdüm olayım burası konu dışı topigi bu adam da maceracı bizi kekliyor lütfen balık sezonu acıldı kimse aga düşmesin sazan yada kefal misali hehe
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
...hayırdır...bi durummu var...üzme bizi...pederlemi kavga ettin yoksa...

demişsin de..

oysa memlekete geliş topiğinde:

abi tatil için geldim ama calışmak zorunda kalcam galiba,2 ay kadar burdayım,1 hafta kadar gezip tozcam.babam hala geldiğimin sevincini yaşıyo,1 haftaya unutur ve aklına bana 10 ay gönderdiği paralar gelir,sonrası malum ,o yuzden şimdi geziyom ama 1 haftaya bi pok yapamaycam :pale:

demişti.

Haklı olabilirsin yani Mete :silent:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
SmirnouF

ne oluyor ya yapma bizi bırakma biz sensiz yapamayız bizi terk etme gel vazgec gitmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

dur ya ben çözdüm olayım burası konu dışı topigi bu adam da maceracı bizi kekliyor lütfen balık sezonu acıldı kimse aga düşmesin sazan yada kefal misali hehe
adımız çıkmış doksana,inmez seksene.öluyom desem 1 bardak su vermezsiz ha:p:p

vayyy ipnatorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:p:queen:


la noldu hayrola...olm böylemi haber verilir...insan bi mesaj atar...hayırdır...bi durummu var...üzme bizi...pederlemi kavga ettin yoksa...olm bende plan yapmıştım ya...yicez içcez vs diye...gezdiricektim sana heryeri...olmadı kırdın valla beni...:salut:

abi özür mesajları geçtım o kadar.affet,olaylar benim kontrolümde değil.bende çok isterdim ama olmadımı olmuyo.


döner dönmez indirdiler adamı

yok ya,hala ayaktayım :queen::queen:

Bdayday,Kıldiken,alp_fodul haa birde son gözdemiz özkansava'ya söyleyin geri döndüm.hiç sevinmesinler :cherry::cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Geri mi döndün:silent:Gitmedin ki zaten.Neden bu topici açtın anlamadım ama bir sorun vardı ve halloldu sanırım.Gitmiyorsan topici kitleyeceğim(bir anlamı kalmadığı için).

Başlık amacına ulaştığı ve anlamını yitirdiği için kilitlenmiştir.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst