Motosiklet Seven Arkadaşlarıma

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lütfen şu hataya kapılmayalım küçük motorla başla öğren sonra büyütürsün.

Hayır efendim küçük motorla başla trafikte motosiklet kullanmayı 2 tekeri tanı. Eğer seni kesmediyse motoru değiştir.

Ama işte sorun burda yeni motorda hala acemisin. Her motorun tepkisi sürüşü frenleri hızlanması v.s farklıdır.

Özellikle tarz değiştirdiysen sen trafiğe yeni çıktın yani eski tecrüben diye bişey yok bu yeni tarz motorunla tekrar trafikte motosiklet kullanmayı öğren, yeni tarz motosikletini kullanmayı öğren yeni tarz 2 tekerini tanı.

Son zamanlarda 2 arkadaşımızı kaybettik hepside eski motorlarını satıp aynı tarz yeni motorlar almışlardı...............
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Çok güzel bir yazı olmuş abi ellerine sağlık.Özellikle motora yeni başlayan benim gibi heyecanlı ve birçok konuda bilinçsiz olan arkadaşlara sadece bir mesajda ben vermek istiyorum..

LÜTFEN EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANMAYIN.BU SÖYLEDİĞİMİ POLİSLER TARAFINDAN ÇEVRİLDİĞİNİZDE ÇOK İYİ ANLAYACAKSINIZ!

Kardeş, sobanın sıcak olduğunu anlamak için elini sobaya değdirmene gerek yoktur aslında çünkü sana büyüklerin onun sıcak ve yakıcı olduğunu söylemiştir. Fakat insanoğlu ille elini o sobaya değmeden aklını başına almaz nedense. Sanırım anladın demek istediğimi.:bounce::wiinkk:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
29
Kardeş, sobanın sıcak olduğunu anlamak için elini sobaya değdirmene gerek yoktur aslında çünkü sana büyüklerin onun sıcak ve yakıcı olduğunu söylemiştir. Fakat insanoğlu ille elini o sobaya değmeden aklını başına almaz nedense. Sanırım anladın demek istediğimi.:bounce::wiinkk:

cok dogru bir söz.Ben eskiden diyordum ne olacak sanki 600 le direk baslarim sonra alisirim.bu forumda anliyorum yavas yavas niye kücük cc lerle baslamak iyi.
Tesekkür ediyorum ayrica motosikletnete.
Bir sorum olacak Almanya da motor ehliyeti alsak baska egitime gerek olurmu
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
71
Kardeş, sobanın sıcak olduğunu anlamak için elini sobaya değdirmene gerek yoktur aslında çünkü sana büyüklerin onun sıcak ve yakıcı olduğunu söylemiştir. Fakat insanoğlu ille elini o sobaya değmeden aklını başına almaz nedense. Sanırım anladın demek istediğimi.:bounce::wiinkk:

Anlamazmıyım abi:cherry:

25 karakter.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
lütfen şu hataya kapılmayalım küçük motorla başla öğren sonra büyütürsün.

Hayır efendim küçük motorla başla trafikte motosiklet kullanmayı 2 tekeri tanı. Eğer seni kesmediyse motoru değiştir.

Ama işte sorun burda yeni motorda hala acemisin. Her motorun tepkisi sürüşü frenleri hızlanması v.s farklıdır.

Özellikle tarz değiştirdiysen sen trafiğe yeni çıktın yani eski tecrüben diye bişey yok bu yeni tarz motorunla tekrar trafikte motosiklet kullanmayı öğren, yeni tarz motosikletini kullanmayı öğren yeni tarz 2 tekerini tanı.

Son zamanlarda 2 arkadaşımızı kaybettik hepside eski motorlarını satıp aynı tarz yeni motorlar almışlardı...............

Sizin yazdıklarınıza da katılmamak elde değil, haklısınız.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst