Moturumu çalamadılakine, oohh ohhh

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yav Metenin Handrosu, ne etçem ben sennen,
çalan yok mu olm seni yavv:queen::queen:

Çine gönderecem seni, üzerinde araştırmalar yapacak amcalar:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abeyyy beni hiç kimsee sevmediii...muzafferr amca benim sacımı kimseciklerr okşamadıı...pipimi kimseciklerr...(ohaa be o ne..):pbana süt alan olmadı abüüüee...bana süt diyen uranyumm vermişler abee...ondann böyle garibim...Atom Enrjisi kurumundan başka sahap çıkanımız olmadııı abee...


burnumu karıştırtığımdaa çıkan şeyleri bi yerlere silemedimm...:phep üstüme sildiydimm...


ben yetimm beean yetimm ben yetimmm vayyyy...ben ösküzzz ben ösküzz ben ösküzzz vayy...


şu vidoyu izleyiniz...ısrarla tüm kitapcılardan kabzımallardan isteyiniz...

nolurrr terkeeatmaaa gidersennn yaşayamaamm...ayrılamaammm...:salut:



http://www.youtube.com/watch?v=jnWonIDc8Qs&mode=related&search=
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han ben yetimim neden bu şekilde konuşuyosun anlamıyorum ama ewet ben YETİMİM
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
tekrardanak geçmiş olsun dilerim...bir açıklamanız dikkatimi celbetti...ben Müdür ve Yönetim kurulu başkanı isem bu konuda kara verecek mekanizma benimdir...istifanızı sununuzdur...belki kabul edeceğimdir belkide etmeyeceğimdir...şu an sol tarafımda bulunan çay bardağının bana vermiş olduğu psikolojinin verdiği hezeyan içinde kararımı bildiririm...:p


güzel gezi olmuş Muzaffer peyefendi..unutmayınız ki bean sizi zirveye çıkardım...beeaaanım lobi ve VIP asansörüm zayesinde popülariteniz arttı...:pbir kelamımla tepeteklak olursunuz vesselam...zira..keza 10 yıllık sözleşmemiz var...benim tapulu üyemsin...:queen:


başka üyelerle tanışmak ne kelime başka gezilere bile yelken açamazsınızdır...sizi seviyorumdur...Purağı ve Biloyu pek sevmiyorumdur...hazda etmiyomdur soğuk nevalelere...:pvarsa sizdir yoksa sizdir...şahsınızı münhasır pir beyefendisiniz...olaylar muhteviyat sandığınız gibim değildir...asla olamayacaktır...şer işgal guvvatları tarafından hatt-ı humayunumuza yapılan bu cevval saldırı geri püskürtülecektir...


durum sandığınız gibi değildir...geçmiş olsun efenim...daha büyük acılar görmeyiniz...yaşadığınız en büyük acı bir toplu iğne acısı olsundur...bu acıyıda akupunktur yüzüsuyu hürmetine sineye çekinizdir...:queen:...

metehan lütfen muzaffer beyin ilgili olduğu bir konuda benim adımı zikretmeyiniz...kendisi düşüncesini net bi şekilde beyan etmiştir...herkesin düşüncesine saygı duymak gerekir...özellikle herhangi bi konuda fikir beyan ederken benim adıma konuşmayınız...kendi fikirlerimi beyan edebilecek ve kendi derdimi anlatabilecek kapasiteye sahibim...ve son olarak cevap yazmayınızki polemik olmasın en sevmediğim şeydir...

Herkese geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum...

Saygılar...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Geçmiş olsun Muzaffer abi.:rendeer:
İnşallah başka bir olayla yakalanacaklardır.:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Tüm geçmiş olsun diyen arkadaşlarımıza bir daha teşekkürlerimizi sunarız.
Mete Handrosa istifa sunmak mı??? Allah korusun:queen:
Alıveririm Müdürlüğünü olur biter:queen:
Hepinizi göz bebeklerinizden öpüyoruz:rendeer:

Bendeniz şindik çıkıyom, ablanızı, Kızılay ın o berbat arabaları ile eve dönmesine müsaaade etmeyeceğim elbette:queen:

Allahını seven dutmasın:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hepinizi öper kucaklarım...Ne olursa olsunn gell...bi purak kadar olamadınız eşşek sıpaları sizi...koca adam oldunuz...valla zoplarım ikinizde...Mete Handronun zopasını yimediniz daha...depiğim guvvatlıdır...çok pis deperim...

sevgi saygı hürmetlerimi arz ederim...

Mete Handrosa istifa sunmak mı??? Allah korusun:queen:
Alıveririm Müdürlüğünü olur biter:queen::


vayy onee bee...darbemi...dimek hayınlık mızıkcılık ambiansı...tüüü yazıklarr olsunn emeklerimee...bu günleridemi görcektimm...abowwww....


purak devrik hökümatı asla kabul etmez zaten...temokrasilerde çare tükenmez efendileerr...ben yine yeni yeniden oy birliğiyle kendimi müdür yaptırırım...bilinirki bütün müdürlearr...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Meteciğim,kıymetli kardeşim!!!Bundan böyle sana müdür dersek kızmazsın değil mi?:queen:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
purak devrik hökümatı asla kabul etmez zaten...temokrasilerde çare tükenmez efendileerr...ben yine yeni yeniden oy birliğiyle kendimi müdür yaptırırım...bilinirki bütün müdürlearr...:p


mete oyum senindir lakin en müdür müdür sensindir,sen olacaksın ve hep sen kalacaksın...mete bu arada eylemlerine devam et,küçük emrah klibine bayıldık,hala kasıklarım ağrıyor...:queen: doğru yoldasın kimse tutamaz seni beeeeh:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meteciğim,kıymetli kardeşim!!!Bundan böyle sana müdür dersek kızmazsın değil mi?:queen:

İhtiyar abim zaten sana mahcubuz MTM olaraktan...ne dersen eyvallah...ama ben müdür başyardımcısı olmak isterim artık...:p

mete oyum senindir lakin en müdür müdür sensindir,sen olacaksın ve hep sen kalacaksın...mete bu arada eylemlerine devam et,küçük emrah klibine bayıldık,hala kasıklarım ağrıyor...:queen: doğru yoldasın kimse tutamaz seni beeeeh:cherry:


abi buda çok komik...:queen:

http://www.youtube.com/watch?v=S7rScN-teHo&mode=related&search=



api burdada Emrahın anasını düttürü dünya şekli...:queen:


http://www.youtube.com/watch?v=C83N0wAMjh4&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=QXrreY9Rgjk&mode=related&search=


işte bomba şarkının orrrrrrrrrrjinali....
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Ne zaman görüyolar. Sahibinin uzakta olduğuna kanaat getirip nasıl çalmaya cesaret ediyorlar? Ben güç bela apatmanın içine sokuyorum motorumu. Bazen, elinden gelse eve kadar çıkaracaksın diyorum kendime. Haksız sayılmam galiba:)

Geçmiş olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Çok geçmiş olsun.Cana geleceğine Mala gelsin. :) Umarım devletimiz bizi adamdan sayar artıkda Bize özel yasalar çıkarır..
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
ali yıldız : denici muzaffer yaşadığın onca olaya rağmen espiri anlayışını değiştirmemen harika bi olay daha önceki gezi yazılarını okurkende çok eğlenirdim burda da öyle tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
muzffer abi geçmiş olsun.

Seleye çok küçük miktarda zarar verici bir nesne yerleştirip uzaktan kumanda bağlamalı veeee çalınması için ortalık yerde bırakılmalı,sotaya yatıp çalınmasını beklemeli,çalan şahısın fazla uzaklaşmasına meydan vermeden kumandanın tuşuna keyifle basmalı.
Çok mu canice olur?

bu yazını okuyunca hemen kanım kaynadı, seninle tanışmak isterim abi, baya ortak noktamız var diye düşünüyorum.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun abi
motoru çaldırmadığına sevindim
de keşke hırkısı yakalayıp adalete teslim etmeden önce bi yumuşatsaymışsınız güvenlikle beraber o zaman tam süper olurdu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst