Moturumu çalamadılakine, oohh ohhh

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
muzaffer abi çok geçmiş olsun..
bence burak abiye bişi ısmarla. sonra da birilerine bişiler dağıt.. olmaz başka türlü..
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
ben 1 günde trafikte bu kadar olay yaşadıktan sonra üstüne birde motorunun çalınmasını yaşayıp, bu 1 günü sitede yazarken anlatım tarzınıza takıldım, nasıl oluyorda pozitif bir şekilde komediye dökebiliyorsunuz, inanılmazsınız çok büyük gecmiş olsun.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
denizcimuzaffer abimiz yada biladerimiz yaşını bilmediğimden :queen: :queen:
çok geçmiş olsun

iyi bir tecrübe yaşamışsın.
motoru çaldırsaydın üzülürdüm gerçekten.
bu kadar sosyal mekanlarda bu kadar rahat davranan hırsızlar ....
burası türkiye demekten başka bişey gelmiyor aklıma ...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Tüm arkadaşlarımıza iyi dilekleri için teşeküürlerimizi ve sevgilerimizi yolluyoruz:rendeer:
Bir Motor Sürücüsü olarak sakin kalabilmek önemlidir diye düşünürdüm, dün bunu bir daha öğrenmiş oldum. Başımıza ne gelirse gelsin soğukkanlılığımızı bozmamalıyız. Fevri davranışlarımız kaza yapamıza neden olabilecektir, hatta muhakkak olacaktır. Dünkü maceramızın en sonunda bile, ''motoru az daha çalıyolardı yavv'' düşünceleriyle dolu bir kafa ile dönüş yoluna çıksaydım tehlikeli olabilirdi. Oysa şöyle dedim kendi kendime ve çocuklar gibi sevindim: Bir günde bu kadar acayiplikten sonra hala eşim dostumla beraberim, motoru da kaptırmadık, hehehehehe.
Pozitif olalım, pozitif düşünüp hissedelim, motor binelim, dağ bayır gezelim, tecrübeleri paylaşalım.:rendeer::rendeer:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Sağolasın Bday!
Motorun çalınabilitesi elbette olanaklı! Ama o, bizi sıkıştıran Kamyonu işallah bir ara yakalrım. Dünya o kadar küçük ki. 8 yıl görmediğim dostuma Brezilya nın Saopolo limanında rastladıysam Bence her şey mümkündür. Hele karşıdan gelip, hatalı sollama_ Yasak sollama yapan O Volt sürücüsü zati elimde, buralıdır O!
Ney se, geldi geçti işte. Motor Kullanmak deli ediyor insanı!! İnat değilmi len, pinecez işte!!
İhtiyar:cat:


o selenin üzerine KENDİMİ küçük bir patlayıcı haline getirmeme engel, henüz sahip olduğumuz teknoloji:queen:
Neyse ki çalınamadı Moturum. Bundan sonra hep oaraya gidip, hep o AAKREP DÖVMELİ SAĞ KOLU OLAN, 18-19 YAŞLARINDA, 170 CM BOYUNDA, SANIRIM TARTSAM 55 KG ÇEKEN O HIRKISI ARAYCAĞIM!!! KEŞKE YAKALAYIP DA BİR TARTABİLEYDİM, Kİ O DA ÖĞRENEYDİ AĞIRLIĞINI:queen:
dİKKAT ARKADAŞLAr!! sadece kendimizi abuk hisetmemek için. Çün ki öyle oluveriyor insan.

Gerçekte olay şöyle oldu kabul etmem gerek, bizim çocukları ayarladım dedim akşama bir beat ayarladım, gelin alın akşama paketleyip okuturuz, tam aldılar götürdüler güvenlik farkedince dedim bunlar çaldı HIRSIZ varrr, yoksam akşama rakı sıfrasına meze yapacaktık BEATı omadı başka sefere artık :)

Şaka şaka, büyük olay atlattık hem yolda hem mekanda, bir baktım beat yokuş aşaağı kayıyor dedim bu sizinki olmasın içimde bir kuşku gidip baktım normalde yapmam pek, bir baktım motor yerinde yok dedim abi sen benimkinin yanına koymadın mı eveeeeet dedi. abi yok dedim o sıra güvenlik de aşağıda motoru yakalıamış çocuk kaçtı neysem çok gezdikl ama yakalayamadık ve de tartamadık ben de düşündüm yolda giderkene üstüne mi atlayayım yoksam gidonu böğrünemi sokayım ama olmadı iyi ki de olmamış o an bayaa sinirliydik adrenalin tepe yapmış olaraktan turladık allahtan güvenlik iyi çalıştı ve çok ilgilendiler. Sorun olmadan eve döndük ama bu kadar olay 1 güne gerçekten fazla oldu.

Bir arakadaşın dediği okutup üfletelim, kurşun döktürelim ya da olmadı siz beatı okutun sonra kırışırız :) 1 teklik yeter:queen: Ya da bizim haneye bağış yapabilirsiniz :) Sadaka vermek lazım:cat:

muzaffer abi çok geçmiş olsun..
bence burak abiye bişi ısmarla. sonra da birilerine bişiler dağıt.. olmaz başka türlü..

Doğru söze ne denir? :queen::queen::queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Seleye çok küçük miktarda zarar verici bir nesne yerleştirip uzaktan kumanda bağlamalı veeee çalınması için ortalık yerde bırakılmalı,sotaya yatıp çalınmasını beklemeli,çalan şahısın fazla uzaklaşmasına meydan vermeden kumandanın tuşuna keyifle basmalı.
Çok mu canice olur?

İhtiyar abi bu sakin tablonun altında bir şeytan yatıyo olamaz dimi...:p

Sağolasın Bday!
Motorun çalınabilitesi elbette olanaklı! Ama o, bizi sıkıştıran Kamyonu işallah bir ara yakalrım. Dünya o kadar küçük ki. 8 yıl görmediğim dostuma Brezilya nın Saopolo limanında rastladıysam Bence her şey mümkündür. Hele karşıdan gelip, hatalı sollama_ Yasak sollama yapan O Volt sürücüsü zati elimde, buralıdır O!
Ney se, geldi geçti işte. Motor Kullanmak deli ediyor insanı!! İnat değilmi len, pinecez işte!!
İhtiyar:cat:


o selenin üzerine KENDİMİ küçük bir patlayıcı haline getirmeme engel, henüz sahip olduğumuz teknoloji:queen:
Neyse ki çalınamadı Moturum. Bundan sonra hep oaraya gidip, hep o AAKREP DÖVMELİ SAĞ KOLU OLAN, 18-19 YAŞLARINDA, 170 CM BOYUNDA, SANIRIM TARTSAM 55 KG ÇEKEN O HIRKISI ARAYCAĞIM!!! KEŞKE YAKALAYIP DA BİR TARTABİLEYDİM, Kİ O DA ÖĞRENEYDİ AĞIRLIĞINI:queen:
dİKKAT ARKADAŞLAr!! sadece kendimizi abuk hisetmemek için. Çün ki öyle oluveriyor insan.



tekrardanak geçmiş olsun dilerim...bir açıklamanız dikkatimi celbetti...ben Müdür ve Yönetim kurulu başkanı isem bu konuda kara verecek mekanizma benimdir...istifanızı sununuzdur...belki kabul edeceğimdir belkide etmeyeceğimdir...şu an sol tarafımda bulunan çay bardağının bana vermiş olduğu psikolojinin verdiği hezeyan içinde kararımı bildiririm...:p


güzel gezi olmuş Muzaffer peyefendi..unutmayınız ki bean sizi zirveye çıkardım...beeaaanım lobi ve VIP asansörüm zayesinde popülariteniz arttı...:pbir kelamımla tepeteklak olursunuz vesselam...zira..keza 10 yıllık sözleşmemiz var...benim tapulu üyemsin...:queen:


başka üyelerle tanışmak ne kelime başka gezilere bile yelken açamazsınızdır...sizi seviyorumdur...Purağı ve Biloyu pek sevmiyorumdur...hazda etmiyomdur soğuk nevalelere...:pvarsa sizdir yoksa sizdir...şahsınızı münhasır pir beyefendisiniz...olaylar muhteviyat sandığınız gibim değildir...asla olamayacaktır...şer işgal guvvatları tarafından hatt-ı humayunumuza yapılan bu cevval saldırı geri püskürtülecektir...


durum sandığınız gibi değildir...geçmiş olsun efenim...daha büyük acılar görmeyiniz...yaşadığınız en büyük acı bir toplu iğne acısı olsundur...bu acıyıda akupunktur yüzüsuyu hürmetine sineye çekinizdir...:queen:...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Seleye çok küçük miktarda zarar verici bir nesne yerleştirip uzaktan kumanda bağlamalı veeee çalınması için ortalık yerde bırakılmalı,sotaya yatıp çalınmasını beklemeli,çalan şahısın fazla uzaklaşmasına meydan vermeden kumandanın tuşuna keyifle basmalı.
Çok mu canice olur?

aslında bu yapmak sanıldıgı kadar zor birşey degil. 3-5 gün güney doguya gidin bu tür uzak kumanda ile tetiklenen patlayıcılardan bulursunuz. askerlerimiz nasıl olsa her hafta 5-6 tane yol kenarlarından çıkartıyor. rica edersiniz birini size verirler:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gerçekte olay şöyle oldu kabul etmem gerek, bizim çocukları ayarladım dedim akşama bir beat ayarladım, gelin alın akşama paketleyip okuturuz, tam aldılar götürdüler güvenlik farkedince dedim bunlar çaldı HIRSIZ varrr, yoksam akşama rakı sıfrasına meze yapacaktık BEATı omadı başka sefere artık :)

Şaka şaka, büyük olay atlattık hem yolda hem mekanda, bir baktım beat yokuş aşaağı kayıyor dedim bu sizinki olmasın içimde bir kuşku gidip baktım normalde yapmam pek, bir baktım motor yerinde yok dedim abi sen benimkinin yanına koymadın mı eveeeeet dedi. abi yok dedim o sıra güvenlik de aşağıda motoru yakalıamış çocuk kaçtı neysem çok gezdikl ama yakalayamadık ve de tartamadık ben de düşündüm yolda giderkene üstüne mi atlayayım yoksam gidonu böğrünemi sokayım ama olmadı iyi ki de olmamış o an bayaa sinirliydik adrenalin tepe yapmış olaraktan turladık allahtan güvenlik iyi çalıştı ve çok ilgilendiler. Sorun olmadan eve döndük ama bu kadar olay 1 güne gerçekten fazla oldu.

Bir arakadaşın dediği okutup üfletelim, kurşun döktürelim ya da olmadı siz beatı okutun sonra kırışırız :) 1 teklik yeter:queen: Ya da bizim haneye bağış yapabilirsiniz :) Sadaka vermek lazım:cat:



Doğru söze ne denir? :queen::queen::queen::rendeer:


sevgili nötr purak apim anlattıklarınız beni dehşete düşürdü...üzüldüm sıkıldım...kabullenemedim...apimlere yollarda yapılan bu taciz olaylarını şiddetle kınıyorum ama yinede Muzaffer peyefendinin ağır tahrik altında coşku seli yaptığı bilindiği için siz mukayet olun kendisine...aman diyim 25 tonluk kamyonlara el ayak hareketleri yaparken konsantrasyonunuzu bozmayın...HE deyip geçin...muhtemelen psikopat bir şoförün ayağındaki kas ve reflekse bağlı olmasın bu güzel hayatlar...
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
aslında bu yapmak sanıldıgı kadar zor birşey degil. 3-5 gün güney doguya gidin bu tür uzak kumanda ile tetiklenen patlayıcılardan bulursunuz. askerlerimiz nasıl olsa her hafta 5-6 tane yol kenarlarından çıkartıyor. rica edersiniz birini size verirler:p

Yazıktır günahtır hırsız da insan (hatta benim ücretli çalışanım :)), ama insanın malını alınca çok kötü oluyor, fark etmesem öyleecene gidecekti motor ve ben bile 2sn kaldım aaaa motor gidiyor diye kötü bir his, insan ne yapacağını bilemiyor allahtan hem güvenlik hem de spderman hislerim sayesinde olay büyümeden kapandı, akşam bizim elemanı ben dövdüm zaten yeterince niye yakalandın diye siz hiç merak etmeyin:queen::pr:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Buraki Öz Kardeşim:rendeer:
Patlayıcı ilen Hırkıs patlatmak çok fena olur yavv:p
İhtiyar a kalben katılmamak elde olmasada, ben sayende hırkısı yakalayıp, adalete teslim etmek daha iyi diye düşünüyom. :p
Yav adalet derkene, korumaların birbirine telsiz ile verdikleri komutlarla dehşete düşmedim değil:
Pıhhhk; Öemer, kolunda dövme, beyaz tişörtlü, 170 cm. hırkıs! gördüğünüz anda içeri alıp basın odunu, bana derhal haber geçin ben de girişecem Nhmnmını.......:silent::silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
peki efenim...hörmetler...Purak apimiz gerekli şeyleri anlatacaktır...saygılar...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Vallahi çalınsa kendi motorum çalınmış gibi üzülürdüm çok geçmiş olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vallahi çalınsa kendi motorum çalınmış gibi üzülürdüm çok geçmiş olsun

bende üzülürdüm... kadar koyardı bak...dünya malı ama işte sevdiğimiz insanlar zarar gördümü psikopatada bağlardım...çocuğu elinizden kaçırmasanız keşke...ben Kurtlar vadisi şekli yapardım...purak apim bilir...o tip tip bakan çocukları ben kuzu yapardım...şebeke üyesi olduğu varsayılan tipler...3 kişiymişler ya...


söölee bakimmm Alicannnnn....:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Benim aklıma değişik bir şey gelmişti,örneğin şarjlı tornavida ve ucuna bir 5x60 sunta vidası gibi.:p
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Benim aklıma değişik bir şey gelmişti,örneğin şarjlı tornavida ve ucuna bir 5x60 sunta vidası gibi.:p

Bu sadistçe fikirlerini paylaşıyorum ama diyorum o da insan, biz yakalasaydık katrana bulayıp sonra tavuk tüyü ekleyip yollarda ip bağlayıp çekecektik olmadı işte ne yapalım :)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
geçmiş olsun kötü bi gün geçirmşsiniz belli allah daha beterinden saklasın!!!
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Geçmiş Olsun.

Artık "hırsızlık, gasp, kapkaç" gibi suçlar için (bu suçları meslek haline getiren şahıslar için) , idam defterini açmak gerekecek... :pr: :farao:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Muzaffer abiiiy:) geçmiş olsun. Beat bu be çalmak okadar kolaymı. adamın alnuğu garışlarlar he. Sen Dylan al üzerine tuzak sistemini ben kuracam söz:) benim sistemim değişik ama. hırsız üzerine binince şöyle güçlü bir hidrolik sistemiyle sele öne doğru açılır. hırsız alnının orta yerinden asfalta çakılır etkisiz hale gelir.:) Görüşmek üzere....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Herkese tekrar teşekkürler dilerim.:rendeer:

BSI zati benim motur çalınamaz, işte ispatladı, ben olmadan o hiç bir yere gitmez:queen:

Tedbirlerimizi alalım arkadaşlar. Çok sevdiğimiz motorlarımızı kurda kuşa yem etmeyelim, bizim çok arkadaşımız var ama onun tek dostu biziz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst