..........ve artık Türkiyedeyim

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
cuma akşamı saat 13.00 suları Türkiyeye geldim yine.10 aydan sonra beni bayağı sevince boğdu. ama sevincim benzin ve sigara fiyatlaını görünce yerini öfkeye bıraktı.neysee herhalde 2 ay Türkiyede bayagı bi boş vitesı kullancaz :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hoşgeldin be kardeş:rendeer:

biz benzine ve sigaraya çook zamandır alışığız:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hoşgeldin Pınarhisaramı geldin...sigara sağlığa zararlıdır bu arada...fazla içme...:)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
babaçi;724342' Alıntı:
hoşgeldin be kardeş:rendeer:

biz benzine ve sigaraya çook zamandır alışığız:cat:
ama ben nasıl alışcam bilmıyom,marlboro'nun pakedine 1 ytl verirken gidip 3 ytl ye LM içmek biraz kasacak

hoşgeldin Pınarhisaramı geldin...sigara sağlığa zararlıdır bu arada...fazla içme...:)

hosbulduk abim,cuma akşamı istanbuldaydım,gece evime geldim pınarhisara.dün gezindim biraz motorla,bugun anca nete girebildim
ayrıca mete abi sen pinarhisarı biliyomudun yoksa sadece solda mı gördün ?
Senmi bana sigara içme diyon,zuhuahuzha,her yakalandığın fotoda elinde sigara,sadece şans mı ??
Not : 3 in 1'leri ara haber artık evde adsl'im var,forumdan uyliklerini aldırsınlar yada ben zorla göndercem :queen::queen::queen::queen::queen::queen::bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hoş gelmişsennn :)
Dedigin gibi , sen gittiginden beri enflasfonda aldı başını gitti:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Hoşgeldin:rendeer:
Uzaktan çok konuştun sesin cızırtılı geliyordu.şöyle biraz da yakından duyalım:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hosbulduk abim,cuma akşamı istanbuldaydım,gece evime geldim pınarhisara.dün gezindim biraz motorla,bugun anca nete girebildim
ayrıca mete abi sen pinarhisarı biliyomudun yoksa sadece solda mı gördün ?
Senmi bana sigara içme diyon,zuhuahuzha,her yakalandığın fotoda elinde sigara,sadece şans mı ??
Not : 3 in 1'leri ara haber artık evde adsl'im var,forumdan uyliklerini aldırsınlar yada ben zorla göndercem :queen::queen::queen::queen::queen::queen::bounce:

solda gördüm kanko...ne bilem ben Pınarhisarı...tatil içinmi geldin...nedyon şimdi...kaç gün burdasın...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
wayy be kardeşim :) Hoşgeldin anavatanına :cherry: seni sewiyoruz :rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hoş gelmişsennn :)
Dedigin gibi , sen gittiginden beri enflasfonda aldı başını gitti:p
ben olsam bu kadar enflasyon olmazdı,bu ülkeye lazımım :)

Hoşgeldin:rendeer:
Uzaktan çok konuştun sesin cızırtılı geliyordu.şöyle biraz da yakından duyalım:p
Duyarız usta yaw yakındanda duyarız ama son kararınmı diye sorayım bir kere,sonra günah benden gider :bounce:
solda gördüm kanko...ne bilem ben Pınarhisarı...tatil içinmi geldin...nedyon şimdi...kaç gün
burdasın...
abi tatil için geldim ama calışmak zorunda kalcam galiba,2 ay kadar burdayım,1 hafta kadar gezip tozcam.babam hala geldiğimin sevincini yaşıyo,1 haftaya unutur ve aklına bana 10 ay gönderdiği paralar gelir,sonrası malum ,o yuzden şimdi geziyom ama 1 haftaya bi pok yapamaycam :pale:
wayy be kardeşim :) Hoşgeldin anavatanına :cherry: seni sewiyoruz :rendeer:

hosbulduk cako,sen nerelerdesin hala rizedemi ?özlemişim vatanımı vallah :cat:

ben az içiyorum sigara 4 günde 1 paket bitemiyor....

yani yakalanmaların tamamen şans mı ?? :silent::silent::silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet tesadüftü...çalışcam derken napcan orda...iş güc ne kazancanki pedere geri iade etcen...:mrgreen:cebine harclık yapcan muhtemelen...babalar asla verdikleri şeyi geri istemez...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
evet tesadüftü...çalışcam derken napcan orda...iş güc ne kazancanki pedere geri iade etcen...:mrgreen:cebine harclık yapcan muhtemelen...babalar asla verdikleri şeyi geri istemez...

yoq geri istemez asla ama beni canı sıkıldıkca stress topu yapcak:cherry::cherry::cherry::cherry: hem bu yaştada babadan para alınmazki
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hee :) Hala Rize deyim :) sen Turkiye de nerdeydin :) İST kocaeli yalowa taraflarındaysan görürüm seni :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:p...stres topu sevdiğinde yapar...altın top şekli...hep derler ya...evlad evin altın topudur...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hee :) Hala Rize deyim :) sen Turkiye de nerdeydin :) İST kocaeli yalowa taraflarındaysan görürüm seni :cherry:

cako ben kırklareli/pınarhisar'da yaşıyom yanii üjj-bejjj :wiinkk::wiinkk:
işin olurda buralara gelirsen telefon aç bana.numarayı vercem ama daha yeni aldım numarayi bi yere yazmadım ve cağrı atıp numarayı görebileceğim başka telefonda yoq.öyle bi durum olursa bana bi şekilde ulaş :wiinkk:
:p...stres topu sevdiğinde yapar...altın top şekli...hep derler ya...evlad evin altın topudur...

dogru !! ayı yavrusunu severken öldürürmüş :queen::queen::queen::queen:.hem oyle top mop fazla yazmaylım 3'lüden biri görürse uğraştırırlar :cherry::cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mahşerin 4 lüsü oldu artık onlar...:p

Kampana Kafa Alp...

Borababayıaldı...

Kıldiken...

Kılıboşsava...:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benm ne işim war kırklareli nde :) sen atla gel rize ye :) Yalnızım zaten :) Takılırız 10-15 gün :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Benm ne işim war kırklareli nde :) sen atla gel rize ye :) Yalnızım zaten :) Takılırız 10-15 gün :)

cako ,guzel bi iş var,eger baglayabilirsem altımda kral bi racingle gelirim ama olmazsa 2 ay çaliscam.bende çok gelmek istiyorum oralara ama imkanlar yetmiyo
mahşerin 4 lüsü oldu artık onlar...:p

Kampana Kafa Alp...

Borababayıaldı...

Kıldiken...

Kılıboşsava...:p

sava'yı soba yapmak lazım :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst