Allah rahmet eylesin. Ailesine başsağlığı dilerim.
Birşeyler yazmak gerçekten zor bu konularda. Hele hele ailesine teselli vermek. Daha da zor olanı hep içimizde yanıkılanacak, "keşke" leri dinlemek. "keşke" sollamasaydı, "keşke" hızlı gitmeseydi, v.s. v.s.
Lütfen arkadaşlar "keşke" demek veya dedirtmek yerine lütfen biraz daha dikkat edelim. Çok şey yazmak isterdim ama .....olmuyor. Keşke geride kalanların acılarını hafifletebileceğini bildiğim bir yolum olsa...
Kaza geçiren arkadaşımıza Allah'tan rahmet diliyorum geride kalanlarada Allah sabır versin..
Arkadaşlar burası motosiklet sitesi neden SS lere öcü gibi bakıyorsunuz anlamıyorum bizlerde sizlerden değilmiyiz. Bizlere neden düşmen oluyorsunuz.?? Her konuyu bir şekilde tartışmaya taşıyıp reyting yaptırıyorsunuz.
SS kullanıclarına ateş püskürüyorusunuz, yok aman hızlı makina yok hızlı gidiyorlar. Bilip öğrenip kullananlar var öğrenmeden bilmeden kullananlar var. Ya SS kullanmayanlar, SS tarzını sevmeyenler kendi motor tarzınızdan başkasını sevmiyormusunuz ?? Ateş püskürüyorsunuz kızıyorsunuz SS leri trafikten men edilmesini istiyorsunuz ??????????
SS kullanıcıları neden sizin hakkınızda bu şekilde konuşmuyorlar bunu hiç düşünmüyormusunuz ?? SS kullanıcıları dışındaki kullanıcılar hata yapmıyor, kaza yapmıyor dimi. Suç hep SS lerde dimi. Birilerini, düşünceleri suçlamadan önce kendi düşüncelerinizi sorgulayın lütfen. Sitede kavga tartışma olmayan konu bulmak zor hakkatten, sizlerin kendinize tahammülü yok ki nasıl olsun başkalarına değilmi ??
(Sözüm meclisten dışarı) Her motor kullanıcısının hayalinde aşık olduğu motor farklıdır. SS kullanıcılarını neden dışlıyorsunuz. Daha motor almadan önce öküzün trene baktığı gibi SS motorlara bakmıyormuydunuz (Bende bakıyordum).
Kendinizi arkadaşımızın yerine koyun kaçla kazayı yaptı acaba (Belki 200 km/h -belki 100 km/h ile gidiyordu.) siz o hızda onun yaptığı hatayı yapsanız ne olurdu, bunu düşünmek yerine altındaki makinayı suçluyorsunuz. bu kazanın kurbanı kullanıcısı ve sucuda sadece SS makinaya olan tecrübesizliği.
Şuna bakinki konuya yorum yapanların, SS sevmeyenlerin çoğu düşük cc li motor kullanan kişiler yada motoru olmayan kişiler. Ben bunu anlamıyorum siz neyi tartışıyorsunuz??????????????
Şunuda biliyorumki şu yazdıklarıma bir sürü hede hödü hır gür yazılar olacak kendin,i bilmeyen insanlar tarafından.
Son söz
Her canlı bir gün ölümü tadacaktır.
Hatalarıyla da sevgileriylede iyilikleriylede.
Hayatını kaybeden arkadaşımızın tutkusunu küçümsemeyin lütfen. O tutkuya benzer bir tutku da sizde var.
Yeni motor sevdalıları motor kazalarını duyunca kötü oluyormuş,(Biz olmuyoruz ya) soğuyormuş vs... Ya ben bunun anlamıyorum arabayla kaza yapıyorsunuzda kalkıp araba kullanıyorsunuz önünüzde trafik kazası oluyor
araba kullanmayı bırakıyormusunuz ?? Bundan bir farkı yok siz daha bunu ayırt edemiyorsunuz..
Kaza geçiren arkadaşımıza Allah'tan rahmet diliyorum geride kalanlarada Allah sabır versin..
Arkadaşlar burası motosiklet sitesi neden SS lere öcü gibi bakıyorsunuz anlamıyorum bizlerde sizlerden değilmiyiz. Bizlere neden düşmen oluyorsunuz.?? Her konuyu bir şekilde tartışmaya taşıyıp reyting yaptırıyorsunuz.
SS kullanıclarına ateş püskürüyorusunuz, yok aman hızlı makina yok hızlı gidiyorlar. Bilip öğrenip kullananlar var öğrenmeden bilmeden kullananlar var. Ya SS kullanmayanlar, SS tarzını sevmeyenler kendi motor tarzınızdan başkasını sevmiyormusunuz ?? Ateş püskürüyorsunuz kızıyorsunuz SS leri trafikten men edilmesini istiyorsunuz ??????????
SS kullanıcıları neden sizin hakkınızda bu şekilde konuşmuyorlar bunu hiç düşünmüyormusunuz ?? SS kullanıcıları dışındaki kullanıcılar hata yapmıyor, kaza yapmıyor dimi. Suç hep SS lerde dimi. Birilerini, düşünceleri suçlamadan önce kendi düşüncelerinizi sorgulayın lütfen. Sitede kavga tartışma olmayan konu bulmak zor hakkatten, sizlerin kendinize tahammülü yok ki nasıl olsun başkalarına değilmi ??
(Sözüm meclisten dışarı) Her motor kullanıcısının hayalinde aşık olduğu motor farklıdır. SS kullanıcılarını neden dışlıyorsunuz. Daha motor almadan önce öküzün trene baktığı gibi SS motorlara bakmıyormuydunuz (Bende bakıyordum).
Kendinizi arkadaşımızın yerine koyun kaçla kazayı yaptı acaba (Belki 200 km/h -belki 100 km/h ile gidiyordu.) siz o hızda onun yaptığı hatayı yapsanız ne olurdu, bunu düşünmek yerine altındaki makinayı suçluyorsunuz. bu kazanın kurbanı kullanıcısı ve sucuda sadece SS makinaya olan tecrübesizliği.
Şuna bakinki konuya yorum yapanların, SS sevmeyenlerin çoğu düşük cc li motor kullanan kişiler yada motoru olmayan kişiler. Ben bunu anlamıyorum siz neyi tartışıyorsunuz??????????????
Şunuda biliyorumki şu yazdıklarıma bir sürü hede hödü hır gür yazılar olacak kendin,i bilmeyen insanlar tarafından.
Son söz
Her canlı bir gün ölümü tadacaktır.
Hatalarıyla da sevgileriylede iyilikleriylede.
Hayatını kaybeden arkadaşımızın tutkusunu küçümsemeyin lütfen. O tutkuya benzer bir tutku da sizde var.
Yeni motor sevdalıları motor kazalarını duyunca kötü oluyormuş,(Biz olmuyoruz ya) soğuyormuş vs... Ya ben bunun anlamıyorum arabayla kaza yapıyorsunuzda kalkıp araba kullanıyorsunuz önünüzde trafik kazası oluyor
araba kullanmayı bırakıyormusunuz ?? Bundan bir farkı yok siz daha bunu ayırt edemiyorsunuz..
silmişin ama bu tren meselesi şık olmadı hoca be...
burda biz bir acıyı paylaşıyoruz...ders çıkarırmıyız diyoruz...makineleriniz ne kadar düzgün sürerseniz sürün ölüm makinasıdır...ve ölüme siz daha yakınsınız...bir gün bizden önce öleceksiniz...haşa Allahın işine karışmayalım ama gerçek olan bu...matematiksel olarak ölüm riski sizde daha fazla...bari bunu kabul et...donnıedarka hasan cbr 125 te ölmezdi ölemezdi...ama 600 f de rahmetli oldu...Adanalı kardeşimi biliyorsun...akira kardeşim racing kopyası bir makineyle ölüme gitti...şimdi bu kazayı okudun...bunlar tesdüfmü...değil...bilipde kabullenmemek neden...
al alma sat satma bas basma benide bağlamaz giren çıkan yok bana...ama kabul et ki senin gaz açmanla benim gaz açmam bir değil...sana trene bakar gibi bakıyorsak hayranlığın yanında Niyazi olabileceğininde bir kaygısını taşıyoruz...ve üzülüyoruz...şimdi kim üzülmedi sence...arkadında bir evlad bir eş bırakmış...motorunuza laf edilince neden coşuyorsunuz anlamıyorum...hatayı insan yaptı makinenin suçu ne deyince benim şalter atıyor...kardeşim o makine seni o sona götürüyor...
silmişin ama bu tren meselesi şık olmadı hoca be...
burda biz bir acıyı paylaşıyoruz...ders çıkarırmıyız diyoruz...makineleriniz ne kadar düzgün sürerseniz sürün ölüm makinasıdır...ve ölüme siz daha yakınsınız...bir gün bizden önce öleceksiniz...haşa Allahın işine karışmayalım ama gerçek olan bu...matematiksel olarak ölüm riski sizde daha fazla...bari bunu kabul et...donnıedarka hasan cbr 125 te ölmezdi ölemezdi...ama 600 f de rahmetli oldu...Adanalı kardeşimi biliyorsun...akira kardeşim racing kopyası bir makineyle ölüme gitti...şimdi bu kazayı okudun...bunlar tesdüfmü...değil...bilipde kabullenmemek neden...
donnıedarka hasan cbr 125 te ölmezdi ölemezdi..
Pro ne alaka? Olay kullanıcıda bitiyor hala anlamıyor musunuz? Kendini bilmedikten sonra SS olsa ne olur olmasa ne olur? Herkes kendine fazla güveniyor, kullanamayacağı, hakim olamayacağı motora biniyor. Bu iş tecrübeyle alakalı.boşuna SS'leri yermiyorum o kadar..
@Prometheus
Pro ne alaka? Olay kullanıcıda bitiyor hala anlamıyor musunuz? Kendini bilmedikten sonra SS olsa ne olur olmasa ne olur? Herkes kendine fazla güveniyor, kullanamayacağı, hakim olamayacağı motora biniyor. Bu iş tecrübeyle alakalı.
Ne kadar saçma sapan ve hiçbir dayanağı olmayan düşünceler bunlar yaa! Daha motorun bile yokken nasıl böyle yanlış bir düşünceye sahip olup rahatlıkla burada yorum yapabiliyorsun? 800cc üzeri motorların trafikten men edilmesi ne demek? Buna sen mi karar veriyorsun? İsmail'deki makina 600cc imiş, 1000cc makina tam bir pist canavarıymış! Kimden duydun böyle saçmalıkları? O senin 600cc dediğin makina safkan bir yarış makinası. Hayatında 1000cc bir racing kullandın mı sen? Ben 1000cc ile yarışıyorum. 1000cc ne kadar tehlikeli ise 600cc de o kadar tehlikelidir. Trafikte esas tehlikeyi yaratan daha deneyim kazanmadan süratli motorlara binen ve motora hakim olamayan acemilerdir! Bu gibi insanların altında 125cc de olsa 1000cc de olsa farketmez!sizdeki makina 600cc SS, kazaya karışan ise tam bir pist canavarı olan 1000CC bir motor, 2 kat gibibir fark var, 600cc SS lere ateş püskürmek hiçbirimizin hakkı değil, fakat 1000-1200-1400cc lik SSler ile caddelere çıkanlara da kızmamak elde değil! Ben halen 800cc üzerinin trafikten men edilmesinden yanayım, bu motorlar pist motorudur ve trafikte sadece suruculeri için değil herkese karşı bir tehlike unsurudurlar.
Prometheus (Onur) arkadaşımız aslında bir Honda VFR hayranıdır ve bu makina 800cc olup hatırı sayılır bir performansa sahiptir. Bence insanların savunduğu şeyler havada kalıyor. Ayaklarınız yere bassın arkadaşlar! Onur, bundan bir süre önce MSN'de VFR mi hızlı, Fazer mi hızlı tartışması yapan sen değil miydin?bildiğim kadarıyla pro supersportlara karşı bir çok yazı yazan ve hiç hoşlanmayan birisidir, ben yazılarından öyle anlıyorum. yine kendi yazılarından bildiğim kadarıyla kendiside bir gt250r kullanıcısı.