
selam arkadaşlar bi sorum olucak ilgilenirseniz sevinirim 250 lik dragstar sahibiyim sissy bar yaptırabileceğim bi yer bilen varmı acaba aranızda istanbul da olsun semt önemli değil yardımlarınız için şimdiden teşekkürler saygılar...
arkadaşlar 2 model arasında takılıp kaldım ikisinin de fiyatları aynı. biri bu mct 250 biri de yamaha cygnus rs 125cc scooter. hız merakım pek yok 125 cc de yeter bana ama chopper lara ilgim varmct nin + ları - lerini yazabilirmisiniz çok fazla arıza yapıyormu gibi şeyler. şimdiden tşk ederim. bakınız beğendiğim scooter in resmi
mct nin + ları - lerini yazabilirmisiniz çok fazla arıza yapıyormu gibi şeyler. şimdiden tşk ederim
whiteCrow motor mükemmel gözüküyor egzost işini nerde yaptırdın bilgi verirsen seviniriz.
arkadaşlar jikle nerededir resmini çekebilirmisinizben anlamıyorum da bu işlerden birde motoru çalıştırırıken (soğuk havalarda çalışmazsa) jikleyi çekip bırakıp da mı çalıştıracağız yoksa jikleyi çekili tutup da mı çalıştıracağız ? şimdiden tşk ler :queen:
ok tşk ederim birde bi sorum daha olacak ben motoru aldığım zaman bir istanbul - antalya gezisi planlıyorum. uzun yol anlayacağınbu motorun giderken o sıcaklıklara dayanabilecekmi bilmiyorum malum fan soğutmalı. ve de uzun yol için bu motoru önerirmisin ? istanbuldan antalyaya sürekli sahil yollarından gitmeyi planlıyorum ne dersiniz ? birde bu motorun menzili hakkında bilgi verebilirmisiniz ? full depoyla 400km yaparmı ? ve de bildiğiniz iyi bir servis varmı avcılara yakın ? işini tam yapan ?
ok tşk ederim birde bi sorum daha olacak ben motoru aldığım zaman bir istanbul - antalya gezisi planlıyorum. uzun yol anlayacağınbu motorun giderken o sıcaklıklara dayanabilecekmi bilmiyorum malum fan soğutmalı. ve de uzun yol için bu motoru önerirmisin ? istanbuldan antalyaya sürekli sahil yollarından gitmeyi planlıyorum ne dersiniz ? birde bu motorun menzili hakkında bilgi verebilirmisiniz ? full depoyla 400km yaparmı ? ve de bildiğiniz iyi bir servis varmı avcılara yakın ? işini tam yapan ?
mct'ci dostlarım ne kadar yardım etmeselerde yağı değiştir(t)dim. usta catsrol 20-50 kullandı, yaz sıcağında 15-40 çok ince gelir sudan farklı olmaz dedi. ben de tabi eyvallah demek zorunda kaldım, yeteri teknik bilgiye sahip olmadığımızdan. motordan çıkan yağ zift kadar siyah ve sudan daha akışkan idi. tapayı açmasıyla, kaba boşalması bir oldu, yani sızsın gibi bir bekleme derdimiz olmadı. yapılan işlem karşısında 30 ytl bayıldım. merak ettiğim bir konu daha varki 3000 km de bir değiştirilmesi gereken yağ neden henüz 1200 km de bu hale geldi.