Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
EVET DANER BEN VARIM
MCT 1,8 KG YAG ALIR
BEN KENDIM BUGUN DEGISTIRDIM BUJILERIDE DEGISTIRDIM NGK TAKTIM
DEBRIYAJ TELI KOPANLARADA JAVA 350 DEBRIYAJ TELI UCUNADA BIR VIDALI DELIKLI BIR SOMUN VAR ONDAN ONERIRIM GAYET UZUN GIDIYOR YOLDA KPTUGUNDA SIZ KENDINIZ BILE DEGISTIREBILIRSINIZ:queen:

DANGER DIYECEKTIM AFEDERSIN:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
arkadaşlar 2 model arasında takılıp kaldım ikisinin de fiyatları aynı. biri bu mct 250 biri de yamaha cygnus rs 125cc scooter. hız merakım pek yok 125 cc de yeter bana ama chopper lara ilgim var :) mct nin + ları - lerini yazabilirmisiniz çok fazla arıza yapıyormu gibi şeyler. şimdiden tşk ederim. bakınız beğendiğim scooter in resmi

mct nin + ları - lerini yazabilirmisiniz çok fazla arıza yapıyormu gibi şeyler. şimdiden tşk ederim
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
selam arkadaşlar bi sorum olucak ilgilenirseniz sevinirim 250 lik dragstar sahibiyim sissy bar yaptırabileceğim bi yer bilen varmı acaba aranızda istanbul da olsun semt önemli değil yardımlarınız için şimdiden teşekkürler saygılar...

ben şahsen yapılacak yeri bilmiyorum ama yapırmakta biraz tuzlu gelebilir bu siteye bakmadıysan bi bak istersen belki cazip gelir http://www.motorturkmarket.com/
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
arkadaşlar 2 model arasında takılıp kaldım ikisinin de fiyatları aynı. biri bu mct 250 biri de yamaha cygnus rs 125cc scooter. hız merakım pek yok 125 cc de yeter bana ama chopper lara ilgim var :) mct nin + ları - lerini yazabilirmisiniz çok fazla arıza yapıyormu gibi şeyler. şimdiden tşk ederim. bakınız beğendiğim scooter in resmi

mct nin + ları - lerini yazabilirmisiniz çok fazla arıza yapıyormu gibi şeyler. şimdiden tşk ederim

arkadaşım yamaha elbette daha kaliteli ama sence o motorda biraz olsun tip var mı?ben mct yi alalı 20 gün oldu şu an 700 km deyim.motoru aldım ilk gün ile bugün arasında çok fark var mükemmele doğru gidiyorum.tabi gözüm gibi bakıyorum motoruma...herşeyden önce motorda karizma var millet dönüp bakıyo demiyorum dikkat et!bakan dönüp bir daha bakıyorum yani kafasını çevirip bakmayan yok bu motora:cat:ben ölümüne mct derim sakın ha scooter falan alayım deme iki gün sonra canın sıkılır binmek istemezsin.geçen debriyaj telim koptu ne kadar yağlasanda teli hava çok kuru normal bence hem yanında yedeğin olsun takması çok kolay 3 dakkanı almaz ben ayvalıklıyım ve genel olarak motorumla gideceğim yerler 1000 km bakımından sonrası çanakkale veya izmir tarafları...sorun yaşamazsın bu mesafelerde
bak buda resim sen ver kararını ama kararın mct olsun pişman olmazsın
:cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
motorun egzost larını degiştirdik arkadaşlar rolentide ses cok güzel de giderken fazla bagırıyordu :) bugün bir şekilde susturucu yaptık şimdi ses daha iyi
dscn1754ln3.jpg
dscn1753du2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
@umut35 öncelikle beni aydınlattığın için çok tşk ler kararım mct den yana olacak birde servis sıkıntısı pek yaşayacakmıyım bilmiyorum ama neyse bakalım Allah büyüktür. @WhiteCrow o ne yaw :queen: o mct mi :queen: maşaallahı var
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Only4Friends mct ve scooter bana göre cok ayrı uclarda şahsen ben scooter hiç mi hiç sevmiyorum pekte kullanamma zaten :) kendi sevdigin tarza göre düşünmelisin sonra pişman olma hayırlı olasun şimdide ve tşk evet mct di bir zamanlar :p
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
geçen sayfada yağ ile ilgili bir problemim vardı yardım eden olmayınca ben de şuna karar kıldım: alt taapyı açacam, boşalan yağı ölçecem ve aynı miktarda CASTROL GO koyacam. artık eksildiyse kadere 45, arıza falan piyasaya çıkmaz inşallah.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
arkadaşlar jikle nerededir resmini çekebilirmisiniz :) ben anlamıyorum da bu işlerden birde motoru çalıştırırıken (soğuk havalarda çalışmazsa) jikleyi çekip bırakıp da mı çalıştıracağız yoksa jikleyi çekili tutup da mı çalıştıracağız ? şimdiden tşk ler :queen:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
whiteCrow motor mükemmel gözüküyor egzost işini nerde yaptırdın bilgi verirsen seviniriz.

kozmik kadıköy hasanpaşada yeni adliyenin C adliyesi karşısında bi hastane var adı aklıma gelmiyor şimdi hastanenin hemen altında nasıl istersen öle yaptırtabilirsin

arkadaşlar jikle nerededir resmini çekebilirmisiniz :) ben anlamıyorum da bu işlerden birde motoru çalıştırırıken (soğuk havalarda çalışmazsa) jikleyi çekip bırakıp da mı çalıştıracağız yoksa jikleyi çekili tutup da mı çalıştıracağız ? şimdiden tşk ler :queen:

only sol elcigin orda jikle ayna saplamasının hemen altındadır kendine dogru cekince acılır jikle sabah çalıştırıken 5 dk acık bırak ısındıkatan sonra tekrar ileri itersin tamamdır ama gaz verme rolantide çalışsın acıkken
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
ok tşk ederim birde bi sorum daha olacak ben motoru aldığım zaman bir istanbul - antalya gezisi planlıyorum. uzun yol anlayacağın :) bu motorun giderken o sıcaklıklara dayanabilecekmi bilmiyorum malum fan soğutmalı. ve de uzun yol için bu motoru önerirmisin ? istanbuldan antalyaya sürekli sahil yollarından gitmeyi planlıyorum ne dersiniz ? birde bu motorun menzili hakkında bilgi verebilirmisiniz ? full depoyla 400km yaparmı ? ve de bildiğiniz iyi bir servis varmı avcılara yakın ? işini tam yapan ?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
tabıkıııııııı 250 mct o ne scooter adı ustunde dıgerı chooper kesınlıkle tavsıye olunur mondıal mct 250
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Mehabalar, motorumun üst egzosunda, motoru aldığım arkadaşın ayakkabısının tabanı var :queen:, bunu krom kısma zarar vermeden nasıl çıkarabilirim sizce?
Pürmüz ile ısıtıp, kazımam tavsiye edildi fakat tamamen çıkaracağından şüpheliyim.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
ok tşk ederim birde bi sorum daha olacak ben motoru aldığım zaman bir istanbul - antalya gezisi planlıyorum. uzun yol anlayacağın :) bu motorun giderken o sıcaklıklara dayanabilecekmi bilmiyorum malum fan soğutmalı. ve de uzun yol için bu motoru önerirmisin ? istanbuldan antalyaya sürekli sahil yollarından gitmeyi planlıyorum ne dersiniz ? birde bu motorun menzili hakkında bilgi verebilirmisiniz ? full depoyla 400km yaparmı ? ve de bildiğiniz iyi bir servis varmı avcılara yakın ? işini tam yapan ?

cevap yokmu yaw :pale: .
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
mct'ci dostlarım ne kadar yardım etmeselerde yağı değiştir(t)dim. usta catsrol 20-50 kullandı, yaz sıcağında 15-40 çok ince gelir sudan farklı olmaz dedi. ben de tabi eyvallah demek zorunda kaldım, yeteri teknik bilgiye sahip olmadığımızdan. motordan çıkan yağ zift kadar siyah ve sudan daha akışkan idi. tapayı açmasıyla, kaba boşalması bir oldu, yani sızsın gibi bir bekleme derdimiz olmadı. yapılan işlem karşısında 30 ytl bayıldım. merak ettiğim bir konu daha varki 3000 km de bir değiştirilmesi gereken yağ neden henüz 1200 km de bu hale geldi.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
ok tşk ederim birde bi sorum daha olacak ben motoru aldığım zaman bir istanbul - antalya gezisi planlıyorum. uzun yol anlayacağın :) bu motorun giderken o sıcaklıklara dayanabilecekmi bilmiyorum malum fan soğutmalı. ve de uzun yol için bu motoru önerirmisin ? istanbuldan antalyaya sürekli sahil yollarından gitmeyi planlıyorum ne dersiniz ? birde bu motorun menzili hakkında bilgi verebilirmisiniz ? full depoyla 400km yaparmı ? ve de bildiğiniz iyi bir servis varmı avcılara yakın ? işini tam yapan ?

cevap alabilirsem çok minnettar kalacağım :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
dostum gider, ama dikkatli kullanmalısın.. sahil kenarından gidicem diyosan 80-100 km de bir mola ver..
ortalama 80-90 la git..
ortalama 1 depoyla 350 km civarı gitmesi lazım..

sen istanbulun ne tarafındasın?

mct'ci dostlarım ne kadar yardım etmeselerde yağı değiştir(t)dim. usta catsrol 20-50 kullandı, yaz sıcağında 15-40 çok ince gelir sudan farklı olmaz dedi. ben de tabi eyvallah demek zorunda kaldım, yeteri teknik bilgiye sahip olmadığımızdan. motordan çıkan yağ zift kadar siyah ve sudan daha akışkan idi. tapayı açmasıyla, kaba boşalması bir oldu, yani sızsın gibi bir bekleme derdimiz olmadı. yapılan işlem karşısında 30 ytl bayıldım. merak ettiğim bir konu daha varki 3000 km de bir değiştirilmesi gereken yağ neden henüz 1200 km de bu hale geldi.

motoru sıfır aldıysan içindeki yag çok kötü bir yag.. belki ondandır..
ayrıca adam senden az bile almış 1lt yag normalde 15 20 ytl bunlara 1,8 koyuyorlar.. yani 20+20 40 ytl .. 5 lirada işçilik alsa 45ytl.. hadi hayırlı işler..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst