Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Marka:Kanuni
Model:storm 150 (scooter)
Vites:eek:tomatik
Kullanım:normal
Trafik Durumu:karışık
Yakıt Tüketimi:100km/3.5lt(standart)
depo kapasitesi:6lt-(ben full depo ile 171km yaptım)
yakıt tipi:kurşunsuz 95 oktan

çokmu yakıyor yahu :silent:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
Marka: Hyosung
Model: GT250R
Vites: manuel
Kullanım: normal
Trafik Durumu: karışık
Yakıt Tüketimi: 100km/3.7lt yani 27km/lt
Depo kapasitesi: 17lt
Yakıt tipi: kurşunsuz 95 oktan
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sym gts250
250 cc
kullanım şehir içi karışık (baya bir dur kalk ve bir miktar tem )
100km 3,8-4,10 lt (normal kullanım) agresif kullanımda 4,5 lt olabiliyor uzun yol bilmiyorum henüz bakmadım
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
*CBF500
*şehir içi,şehir dışı spor kullanımla en çok yaktığı 5,7lt/100km
*yarısı uzun yol,yarısı şehir içi olmak üzere normal kullanım 5lt/100km
*umarım bir gün bir depo ile 5lt nin altına düşeceğim..
*bu motor çok yakmıyor arkadaşlar,sürüş tarzımdan dolayı bu değerler çıkıyo karşıma..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Selamlar :)
Ya Arkadaşlar Kymco Xciting 250 motosikleti olan birileri yokmu şuraya yazsın ne yakıyo ne yakmıyo bilelim.. Tamam bende de bu motordan var ama ben bişi anlayamadım.Normalde ışık yanıyomuş benzin bitmesine yakın..Ben ışığı falan beklemeden benzin alıyom 23 ytl'lik benzinle yani 7.5 lt benzinle 160 km falan yaptım.Tabi motoru yeni aldık diye biraz bastık falan ee bide 2 kişi bindik.O yüzden tam bi değer bulamadım.Lütfen bu modelden bi motoru olan arkadaş bi yazıversin bi zahmet. Kymco'cuların sohbet mekanına bu bilgisayardan giremiyorumm.İş yerinde dadı programı var daa içinde sohbet kelimesi geçtiği için sayfa errror veriyoo :)
Yardımsever bi arkadaş varsa " Kymco'cuların sohbet mekanına" forumuna girip sorabilir de yanii :)
Saygı ve Sevgilerimle
Zonguldak-Ereğli
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bu kadar dolanbaçlı uğraşacaksın ve başka bır motorun verılerı sana gelecek

onun yerıne olçme metodlarını kullanarak kendı motorunu olçsen buraya yazsan fenamı olur

depoyu fulle 100 km gıt tekrar fulle ne ikincide kadar benzın aldınsa o kadar yakmışsın demektır
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
BMW F650 GS, 2002, 13.000 KM'de

Ölçülen mesafe : 206 km
Kullanım tarzı (km olarak): %30 sıkışık şehir trafiği, %10 ekstra sıkışık şehir trafiği (ayak yerde), %30 normal şehir trafiği, %30 TEM veya akıcı E-5
Tüketim : 4.08 Lt/100 km, 12 Ykr/km
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
gelecekte almayı düşündüğüm motoru kullanıyorsun lutufpaşa

tüketim bilgisi içi saol gayet iyi rakam 4 lt.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Yakıt miktarları

güzel bir paylaşım. 10 yıldır motor kullanırım.Her depoda mutlaka ölçerim hatta çetelesini bile tutarım.Dosyayı ekleyeyim dedim ama beceremedim neyse
Kanuni
Seyhan 150 C
Manuel
Normal
Şehir içi
100 Kmde 3,30 lt ortalama ile
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
comet 250 hyosung
devirli şehiriçi kullanım ..
100 km"de 4,3 lt
devirli uzun yol
100 km"de 4,0 lt
ben daha aşağısını hiç görmedim

*******************************
cbf 250
devirli şehir içi kullanım
100 km"de 3,9 lt
devirli şehirdışı kullanım
100 km"de 3,5 lt

***********************************
not: Yakıt sarfiyatında şehir içi, trafik kadar etkili faktörlerden biride devirli ve devirsiz kullanımdır. Örnek vermek gerekirse vitesi 4000 devirdede yükseltebilirsiniz 8000 devirdede . Bu kulanıcıdan kullanıcıya değişir. ben hep devirli kullanır azami torku hissetmeye çalışırım.. buda yakıt sarfiyatında %10 gibi bir rakama denk gelir
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Sağol :)

bu kadar dolanbaçlı uğraşacaksın ve başka bır motorun verılerı sana gelecek

onun yerıne olçme metodlarını kullanarak kendı motorunu olçsen buraya yazsan fenamı olur

depoyu fulle 100 km gıt tekrar fulle ne ikincide kadar benzın aldınsa o kadar yakmışsın demektır

Sağol kardeşim :) bak ben onu düşünememiştim yaa gerçekten verdiğin bu bilgi iyi oldu..:pr:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
38
2007 honda shadow
750 cc
orta devir( tahminim 4000 civarı) kullanımı
100 km de ortalama 5 lt
bu değer şehir içi - dışı karışık
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
53
bws 2zmanlı motora sahip oldugu için dogal olarak ybr den daha fazla yakıt tüketmekte fakat cok seri motor 1lt-39 km yapıyor buna karşın ybr 125 12,5lt ye sahip deposu il 1lt-48km yapıyor.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
72
2005 Honda Shadow 600 VLX
600 cc
Normal kullanımda 100 km'de 4-4,5 civarı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst