lastik böyle yakılır izleyin bu yerli akburak

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
cok güzel bı video cok hoş cok tatlı olmuş ama diğer arkadaslarında dediği gibi limitöre lastik yakmıssın elıne saglık guzel ama motorunun sağlıgınıda dusunuyorsan bu kadar zorlama
 
Katılım
26 Kas 2004
Mesajlar
3
Süper olmuş eline sağlık.1 lastik yakmakla o rr a bişey olacaksada yuh olsun Honda ya.:cherry:Sana bişey olmasın.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
honda bu hiçbirşey olmaz asılıpta ne asıldıkki yapamayacağı deviri vermedim 12000 devirde çalıştı makina için gayet normal devir kardeş.12000 devirde grank eksantrik eğerse niye 17000 devir koymuşlar.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla işyerindeyim youtube acılmıyor.. izleyemiyorum...yorumları okudum belliki güzel yakmıssın lastikleri:cherry:
ama anlayamadıgım motoru yakacaksın demısler..işin acıkcası lastık yakarken motoru yakana hiç rastlamadım..600cc ve honda bir aleti yakmak okadar kolay değildir...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Birincisi yeni teknoloji motorlarda kesiciye girmek oyle eksantrik filan zarari yapmiyor. Tam zorlanmayi eglemek icin zaten beyin devreye giriyor.

Lastik yakmak hos olsa gerek , kapali alanda yaptin nasil olsa eger zevk aldi isen bizde aldik. Tek ricamiz bize iyi ornek ol avatarindaki gibi kask ile ol motor ustunde hep.

Bence guseldi tek merak ettigim yakma sonrasi camurlugun icine bir baktinmi:)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
O anki Lastik kokusunu düşünemiyorum ya
olay budur
ama b dahakine daha dikkatli ol
lastiği değişeceksin o tamam ama motorudamı değiştiricen
:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
Çok mu lazım yani ne bu....

onun zevki orda arkadaşım oda benim zevkim o oluyor

Birincisi yeni teknoloji motorlarda kesiciye girmek oyle eksantrik filan zarari yapmiyor. Tam zorlanmayi eglemek icin zaten beyin devreye giriyor.

Lastik yakmak hos olsa gerek , kapali alanda yaptin nasil olsa eger zevk aldi isen bizde aldik. Tek ricamiz bize iyi ornek ol avatarindaki gibi kask ile ol motor ustunde hep.

Bence guseldi tek merak ettigim yakma sonrasi camurlugun icine bir baktinmi:)

lastik yakarkendemi kask takmam lazım normalde takıyorum merak etme .hehe

lastikten kalanlar merak edenler için
http://vdo.mynet.com/video/11745
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
3
obaaa süper bi widyo olmuş keşke daha başka bir ortamda çekseydiniz ;) ama yinede süper kazasız belasız sürüşler ;)
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bendemi yaksam bi kaç tane :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst