- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
güzel olmuş kardeş allah çekiş takımlarına zeval vermesin
Ne Olurkİ EksantrİĞe Granka
lastiği değişeceksin o tamam ama motorudamı değiştiricen
Çok mu lazım yani ne bu....
Birincisi yeni teknoloji motorlarda kesiciye girmek oyle eksantrik filan zarari yapmiyor. Tam zorlanmayi eglemek icin zaten beyin devreye giriyor.
Lastik yakmak hos olsa gerek , kapali alanda yaptin nasil olsa eger zevk aldi isen bizde aldik. Tek ricamiz bize iyi ornek ol avatarindaki gibi kask ile ol motor ustunde hep.
Bence guseldi tek merak ettigim yakma sonrasi camurlugun icine bir baktinmi![]()
Bu tür tek teker , lastik yakma gibi showlara özenen arkadaşlar aşağıdaki videoda göreceklerinin de başlarına gelebileceğini bilsinler.
http://www.youtube.com/watch?v=2HDgrMHUWhU
O lastikler kaç para biliyormusun sen.![]()