- Katılım
- 13 Şub 2007
- Mesajlar
- 609
- Konu Yazar
- #1
http://www.youtube.com/watch?v=rt1q1z1YrsU
lastik böyle yakılıyormuş öğrendik.
lastik böyle yakılıyormuş öğrendik.
teşekkürler arkadaşlar motorada fazla yüklenmedim herhalde heheheee