lastik böyle yakılır izleyin bu yerli akburak

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]rt1q1z1YrsU[/YT]

Çok güzel valla alkışlıyorum seni...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
Biraz daha devam etse lastik değil motor nasıl yakılır onu da öğrenmiş olurduk :farao:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
filmdeki arkadaşın da dediği gibi daire yapamadın:cyclopsan
şöyle bi döndürseydin motoru:mrgreen:
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
bir ara motosikletin yandığını düşündüm...duman altı oldu resmen...lastikler fazla geldi sanırım...:mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
7
Adam yakmış işte arkadaşlar ben çok beğendim tebrik ediyorum...:rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
lastik değiştirmem gerekiyordu aşınmıştı yeni lastik aldım onun şerefine yaktım derdim lastik yakmaktı shov yapmak değil shov yapmak olsaydı dairede çizerdim teşekkürler.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
işte yurdumun insanı,abi biraz daha bassan jantıda yakacan,çok güzel olmuş pistonlara kuvvet,,,,:cat:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
teşekkürler arkadaşlar motorada fazla yüklenmedim herhalde heheheee
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
teşekkürler arkadaşlar motorada fazla yüklenmedim herhalde heheheee



Fazla yüklenmişsin motora....İnsanın içi acıyor....Bidahakine biraz daha az gaz verirsen motor için hayırlı olur....Yoksa lastik değil motoru yakıcan....:cat::p
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
motorda devir bitince elektirik kesiyorya,, işte o motorun anasını.. anladınız dimi?
çok zararlı,, keşke tam devir bitirmeden yaksaydın,,
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
Tebrik ederim fazla gusel yakmıssın lastikleri
oradanda bi arkadasin sesini duydum " DAHA YAKAMADIN " die yuh dedim gercekten az daha kalsa motoru yakacaktın bırak lastikleri :mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
hehehe onun yakamadın demesi lastik gümlemedi ona diyor motor kesiciye girince ses daha hoş oluyor biliyorum zararlı ama 1 2 dakka zevk aldık arkadaşlar sizleri de mahrum etmedim saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst