- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #1
Moto23 üyeleriyle pazar günleri gerçekleştirdiğimiz grup gezilerimize devam ediyoruz.Bu hafta Keban Fırat Alabalık Tesislerine doğru yola çıktık.Polis okulu önünde, arkadaşımız Abdullah GÜRALP’i grup lideri yaparak bir sıralama gerçekleştirdik.Bir iki aksama dışında bu sıralamaya uyduk.



Keban yolunu yarılayıp çeşme başında hem mola verdik hem de grupta kopma olup olmadığını kontrol ettik.Salih ŞİMŞEK arkadaşımız çıkışını geç yaptığından ancak burada katılabildi bize.Cengiz ACAY arkadaşımız eşiyle katıldı bu geziye.







İşte tekrar yola koyulduk.


Nihayet geldik Keban barajı kıyısındaki Fırat Alabalık Tesislerine. Bize ayrılan kısıma geçip hem sohpet ettik hem de yemeklerimizi yedik.Ulunay BALCI arkadaşımız biz masadayken katıldı aramıza.Hareket anında beraber olamasak da hevesini kırmayıp bize yetişt. Motosiklet aşkı bu olsa gerek.





Bu gezinin tek aksayan tarafı yemek sonrasını yeteri kadar değerlendiremeyişimiz, barajın keyfini biraz daha çıkaramayışımız oldu.Nasıl olduysa birden dönüş için hareketlendik ve Ulunay’ın daha yemeğinin gelmediğini bile fark edemedik.Neyse ki geç de olsa durumun farkına varıp bekleyip dönüşe beraber başladık.Salih ŞİMŞEK arkadaşımız bizden ayrılarak motosikletiyle Ankara’ya doğru hareket etti.Yolu açık olsun.
Bekleme anında İlhan GÖKCAN kros motoruyla bir tek teker gösterisi yaptı bizlere.

Yemek sonrası çıkışta köprü üzerinde poz vermesek olmazdı.

Sercenk EMİROĞLU arkadaşımız almış İbrahim GÜRALP’i artçı yapmış ağır ağır gidiyor, ben de ardından takip ediyorum. Bir ara bana öne geç diye işaret yaptı ve geçtim. Baktım hızlanmıyorlar, ben de ağır davrandım. Gariplerim iki kişiler diye gidemiyorlar her halde, basıp gidersem ayıp olur diye düşünmeye kalmadı ki arkamdan bir gök gürültüsüyle irkildim.Yahu ne oluyoruz demeye kalmadı, baktım bizim “Garipler”miş. Hay Allah müstahakınızı versin.Sonradan anlatıp bayağı güldük.

Heyyy yavrum be ! İşte yolların fatihi geliyor. Serdar SERTDEMİR ve Küheylanı Kanuni Tiger. Memleket bu sayede motor ve motorcu gördü.
:queen::queen:
(Ya bütün grubun benim ardımdan geldiğini sanıyordum. Ne zaman geçip gitmiş şu Vızvız’lar beni, anlayamadım gitti. Allah Allah ! ):silent:

Bu güzel geziye katılan bütün arkadaşlara ve motosiklet aşkına, otomobiliyle bizi takip ederek yalnız bırakmayan Zülfü DAL-Gökhan DAL kardeşlere, Fethi TAN’a teşekkür ediyoruz.:cat:



Keban yolunu yarılayıp çeşme başında hem mola verdik hem de grupta kopma olup olmadığını kontrol ettik.Salih ŞİMŞEK arkadaşımız çıkışını geç yaptığından ancak burada katılabildi bize.Cengiz ACAY arkadaşımız eşiyle katıldı bu geziye.







İşte tekrar yola koyulduk.


Nihayet geldik Keban barajı kıyısındaki Fırat Alabalık Tesislerine. Bize ayrılan kısıma geçip hem sohpet ettik hem de yemeklerimizi yedik.Ulunay BALCI arkadaşımız biz masadayken katıldı aramıza.Hareket anında beraber olamasak da hevesini kırmayıp bize yetişt. Motosiklet aşkı bu olsa gerek.





Bu gezinin tek aksayan tarafı yemek sonrasını yeteri kadar değerlendiremeyişimiz, barajın keyfini biraz daha çıkaramayışımız oldu.Nasıl olduysa birden dönüş için hareketlendik ve Ulunay’ın daha yemeğinin gelmediğini bile fark edemedik.Neyse ki geç de olsa durumun farkına varıp bekleyip dönüşe beraber başladık.Salih ŞİMŞEK arkadaşımız bizden ayrılarak motosikletiyle Ankara’ya doğru hareket etti.Yolu açık olsun.
Bekleme anında İlhan GÖKCAN kros motoruyla bir tek teker gösterisi yaptı bizlere.

Yemek sonrası çıkışta köprü üzerinde poz vermesek olmazdı.

Sercenk EMİROĞLU arkadaşımız almış İbrahim GÜRALP’i artçı yapmış ağır ağır gidiyor, ben de ardından takip ediyorum. Bir ara bana öne geç diye işaret yaptı ve geçtim. Baktım hızlanmıyorlar, ben de ağır davrandım. Gariplerim iki kişiler diye gidemiyorlar her halde, basıp gidersem ayıp olur diye düşünmeye kalmadı ki arkamdan bir gök gürültüsüyle irkildim.Yahu ne oluyoruz demeye kalmadı, baktım bizim “Garipler”miş. Hay Allah müstahakınızı versin.Sonradan anlatıp bayağı güldük.

Heyyy yavrum be ! İşte yolların fatihi geliyor. Serdar SERTDEMİR ve Küheylanı Kanuni Tiger. Memleket bu sayede motor ve motorcu gördü.

Bu güzel geziye katılan bütün arkadaşlara ve motosiklet aşkına, otomobiliyle bizi takip ederek yalnız bırakmayan Zülfü DAL-Gökhan DAL kardeşlere, Fethi TAN’a teşekkür ediyoruz.:cat: