ramzeyi öneririm...
parça sorunu her motorda vardır, ama sahibinin dikkati ve araştırması herşeyi değiştirir...
---
2007 ramzeydeki extralar:
arka dişli 52 ( öncesinde 56)-- bütün performansını öldürmüşler..
çift gaz teli --- kullanımı çok zorlaştırıyor.ayrıca tehlike yaratıyor çünkü gaz elciği kendini kapatmıyor
karter koruma-- eh işte..laf olsun torba dolsun, 40 ytl yapılıyor..
akü muhafazası-- gerek yok.. aküyü söküp takmak imkaansızlaşıyor
sert arka amortisör-- kütük gibin olmuş, gelceğiniz için sakıncalı

amortisör çamurluğu-- biz krosları pis severiz

3 kuruşluk şey
yeni kontroller--yeni ama eskileri TA ile aynı..yanı sağlamlığını bilmem annatabildim mi?
yeni elcikler--keyfi bişey ama eskiler de xl200 ve TA ile aynı
eminim bu yeni şeyleri koyarken bi yerlerden çalmışlardır
sonuç olarak yedek parça sıkıntısı çekmeyeceksin ramzeyde! tüyo vermem kendin bul!
son hız olarak da ibreyi çevirip kırcak kadar da hız yaptım! çağre olarak hız göstergesini 20km düşürttüm serviste
16500 km.dir biniyorum.şehir içi dışı çok bindim,bir çok kişi denedi motoru herkesin fikri aynı: ramzey 10 numara motor
burdan pioneer kardeşliğine de selam yolluyorum, onlarda bi internet adresi istiyorum, servis y.parça bilgisi alabileceğim.. (özel mesaj tarasanız sevinirim..)