Hangi 200cc Kross alınmalı? Ramzey-Zongshen-Skyteam

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
sen kanuni cross 200 kullandınmı nerden biliyorsun güçsüz olduğunu

kanuni bu saydıkların içindeki en iyi motordur
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
sen kanuni cross 200 kullandınmı nerden biliyorsun güçsüz olduğunu

kanuni bu saydıkların içindeki en iyi motordur

hocam peki sen nerden biliyorsun en iyisi olduğunu.bu kanıya nasıl vardın. bide kanuni'nin 200cc crossu yok 250cc var birde enduro 200cc var :queen::queen::queen: no coment
 
Katılım
21 Ara 2004
Mesajlar
71
ramzeyi öneririm...

parça sorunu her motorda vardır, ama sahibinin dikkati ve araştırması herşeyi değiştirir...

---
2007 ramzeydeki extralar:

arka dişli 52 ( öncesinde 56)-- bütün performansını öldürmüşler..
çift gaz teli --- kullanımı çok zorlaştırıyor.ayrıca tehlike yaratıyor çünkü gaz elciği kendini kapatmıyor
karter koruma-- eh işte..laf olsun torba dolsun, 40 ytl yapılıyor..
akü muhafazası-- gerek yok.. aküyü söküp takmak imkaansızlaşıyor
sert arka amortisör-- kütük gibin olmuş, gelceğiniz için sakıncalı :D
amortisör çamurluğu-- biz krosları pis severiz :D 3 kuruşluk şey
yeni kontroller--yeni ama eskileri TA ile aynı..yanı sağlamlığını bilmem annatabildim mi?
yeni elcikler--keyfi bişey ama eskiler de xl200 ve TA ile aynı

eminim bu yeni şeyleri koyarken bi yerlerden çalmışlardır ;)

sonuç olarak yedek parça sıkıntısı çekmeyeceksin ramzeyde! tüyo vermem kendin bul!

son hız olarak da ibreyi çevirip kırcak kadar da hız yaptım! çağre olarak hız göstergesini 20km düşürttüm serviste :D

16500 km.dir biniyorum.şehir içi dışı çok bindim,bir çok kişi denedi motoru herkesin fikri aynı: ramzey 10 numara motor ;)

burdan pioneer kardeşliğine de selam yolluyorum, onlarda bi internet adresi istiyorum, servis y.parça bilgisi alabileceğim.. (özel mesaj tarasanız sevinirim..)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
İlk motorum olacak hic tecrübem yok. Hafta içi çalışıyorum. Hafta sonları Beypazarı falan dolaşmak icin alıyorum.
Neden çinli? = Param ona yetiyor. :)

Forumda asya pek ii bilinmiyor. En azından ramzey daha iyi.

Adanada 3000ytl?:pr:
Ankara ana bayisi liste fiyatı böyle heryerde aynıdır dedi.
İnternet sitesinde de 3.615 görünüyor. 3000 ytl olduğundan eminmisin?
3000 satan dükkanın adını telefonunu verebilrmisin?

Bir de ramzey sitesinde tuzlada üretildiği yazıyor. Çinli mi Türk mü bu ramzey?
arkadaşım adanadaki fiyat 3000 dir 2264398 nolu telefondan ilhan beyle konuş benim selamımı söyle yardımcı olur buraya gelirsen bizim guruptaki ramzeyleri deneme şansın olur
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
ramzeyi öneririm...

parça sorunu her motorda vardır, ama sahibinin dikkati ve araştırması herşeyi değiştirir...

---
2007 ramzeydeki extralar:

arka dişli 52 ( öncesinde 56)-- bütün performansını öldürmüşler..
çift gaz teli --- kullanımı çok zorlaştırıyor.ayrıca tehlike yaratıyor çünkü gaz elciği kendini kapatmıyor
karter koruma-- eh işte..laf olsun torba dolsun, 40 ytl yapılıyor..
akü muhafazası-- gerek yok.. aküyü söküp takmak imkaansızlaşıyor
sert arka amortisör-- kütük gibin olmuş, gelceğiniz için sakıncalı :D
amortisör çamurluğu-- biz krosları pis severiz :D 3 kuruşluk şey
yeni kontroller--yeni ama eskileri TA ile aynı..yanı sağlamlığını bilmem annatabildim mi?
yeni elcikler--keyfi bişey ama eskiler de xl200 ve TA ile aynı

eminim bu yeni şeyleri koyarken bi yerlerden çalmışlardır ;)

sonuç olarak yedek parça sıkıntısı çekmeyeceksin ramzeyde! tüyo vermem kendin bul!

son hız olarak da ibreyi çevirip kırcak kadar da hız yaptım! çağre olarak hız göstergesini 20km düşürttüm serviste :D

16500 km.dir biniyorum.şehir içi dışı çok bindim,bir çok kişi denedi motoru herkesin fikri aynı: ramzey 10 numara motor ;)

burdan pioneer kardeşliğine de selam yolluyorum, onlarda bi internet adresi istiyorum, servis y.parça bilgisi alabileceğim.. (özel mesaj tarasanız sevinirim..)

yukarda vermiş olduğun bilgilere katılmıyorum yanlış arka 48 dişli ve diğer dediklerin tam tersi gayet iyi neyse sana pioneer motorun internet adresini vereyim www.rmmotorcycles.com/
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
parasal anlamda 4500 ytl ye ulaşabiliyorsan tereddütsüz Hyosung cross al derim. 125 cc olmasına rağmen her kategoride olduğu gibi akranlarını tokatlıyor.
çin işi olanlarda 200 cc olanlar bile yanından geçemiyor. saygılar. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
14
arkadaşım adanadaki fiyat 3000 dir 2264398 nolu telefondan ilhan beyle konuş benim selamımı söyle yardımcı olur buraya gelirsen bizim guruptaki ramzeyleri deneme şansın olur

:cat: Bu iyi oldu. Ben gelemem ama adanalı bi arkadaş 2 haftaya kadar oraya ugrayacak. Vekaletle benim adıma alabilir. Adını pmden yollarsan sevinirim
Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ramzey yaşadığı bir krizle ortaklığını değişmişti,şimdide bildiğim kadar iflasa doğru gidiyor! Yazılanlardan hatırladığım kadarıyla Başkentte bile servislerde ciddi parça krizi yaşanıyordu. Acaba bütün bu sorunlar düzeldimi?
Bilen birisi aydınlatırsa insanlarla sağlıklı paylaşımlara vesile oluruz. Saygılarımla. :bounce:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
41
bende sonunda arora 150 cc lik kross aldım ancak isteğimi kadar güçlü değil bulunduğum ilçe de 200 lük bulamadım servis olayı için aldım.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
honda xl 200 alırsan parça derdi var, çin malı kros'lardan muadil bir parça kullanamıyorsun ve titreşimde var, karar senin tabi....
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
41
hondanın 185 S modelini yaklaşık 2 yıl kullandım titreşim olayı onda da vardı. parça sorunu parçasına göre de değişmekte olup, kross modelleri ülkemizde fazla yaygın olmadığı için her modelde sorun olma ihtimali yüksek. Ama bilinen markalar fabrikasından çabuk getittirebiliryorlar sanırım.
 
Katılım
21 Ara 2004
Mesajlar
71
bathu,

ister otur say ister dişlinin üstündeki yazıyı oku istersen yetkililere sor ama hepsinin cevabı Ramzey için 52dir ;) :) ama sayende 48 dişlinin de sorunsuz olduğunu öğrendik,sağol.

---

viceroy,

salı günü arkadaşa ramzey arka amortisörü sipariş ettirdik fabrikaya, cuma günü parça takılmıştı ;)

---

rayjay ,

arka süspansiyon için 100 ytl ödedik ramzeye..bana bi öğrenirmisin honda xl200ün arka amortisörü ne kadarmış ve istesek kaç günde gelirmiş??

diyeceksin ki çinliler dandik e patlıyor hep 100 ytl mi vercez!! hayır yanlış.arka amortisör gerçekten çok kaliteli ama ön yükleme ayarı kullancı tarafından ihmal edildiği (bilinçsiz kullanıcı) için patladı,şimdi doğru kullanımla ömür boyu kullanacağız :)

QM200 modeli en başarılı model :)

--

ha bu arada çıkan amortisörü de atmayacaz, hem modifiye edeceğiz hem de yedeklemiş olacağız :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
kullanan ve takipcisi olan birisi olarak almanı onerecegim en iyi enduro cinli zongshen zs 200 titreşimsiz modelidir.. Ramzeyleride iyi diyolar ama titreşim fazla benımkine gore...
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
horlatmısınız yine easki sayfaları.......................adam aldı da dağıttı bile cross motorunu yaz sezonunda kimbilir????
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Zongshen olmasında ne olursa olsun derim arkadaşta var servisiyle akraba oldu gide gele
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
slm ramzey sıfırı 3000 ytl credili alınır mı değer mi
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
57
200 cc de ramzey cok ıyıymıs sanırım gecen senenın sampıyonu olmus dıye duydumm...kuvvetlı olduguda sooylenır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst