CBR 600 rr sizce ilk motor için fazlamı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Sana o az gelir. MTT y2k ile başla :cat: (dünyanın en hızlı motosikleti)

Y2K_001.jpg
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
ama yeter be kardeşim eleştirdiğiniz çocuğu. güzelce yaz şöyle kardeşim şöyle.ama yok sen eleştiricem dersen olmazki ama.herkezin gönül verdiği bi motosiklet vardır.ve bunun için dayanamaz sorular sorar . ben yinede son kez söylüyorum kardeşim. cbr 125 yetmez sana.aprilla rs 125 veya 250 .haaaa şöyle deme 250 felan yetmez deme aprillanın 125 liği bile 29 hp mi ne 250 lik felan 600 lük gibi olcağından eminim.kontrol edebileceğin güçte motor almalısın gerçekten iyi bir öneri aprilla rs 125 kategorisinin en iyisi. tam 600 lük kaportası var hem.lütfen arkadaşa artık eleştiri yapmayalım.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Evet arkadaşlar ben aranıza yeni geldim 4 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum şu an 17 yaşımdayım ağustosda 18 bascam 13 senedir pedal çeviriyorum inş. babamın yardıyla Honda CBR 600 rr almayı düşünüyorum sizin fikriniz nedir kullanımı kolaymı yoksa zormu ???::melek02:

Baban seni pek sevmiyo galiba. Biz 250cc ye zor izin aldık.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru aldığın zaman marangoza da haber ver uygun ölçülerde bir tabut yaptır...

ne diyim bilmiyorum bu konu üzerine sayısız konu var forumda hepsini okuyabilirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce bi bayiye git motorların üzerine tek tek otur hangi motorda kendini rahat hissedersen test sürüşü için izin iste kullanabiliyosan al 600rr ağır gelir ama
600f olabilir

gerçek öneri budur işte. güvensizlik aşılamak değil.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kenanla gurur duyuyoruz diyosunuz kenan 23 yaşında arkadaşlar.en iyisi kenan racing i bıraksın 125 likk bi cross alsın demi.

kardeşim kenan bir uyumak için motor üzerinden iniyor ki çocukluğundan beri de biniyor. kenanla 17 yaşında hiç motora binmemiş birisini nasıl kıyasladın hayret doğrusu.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
benim sana tavsiyem suzukiye sipariş ver hayabusanın motorunu tek şaseye yerleştirsinler o tam senlik olur 2600 cc,senin istediğin 600lük yanında 2 fazlası var,biraz hızlı gider o kadar:queen::queen::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
4
Uguratac'ı dinlicem yazın tek tek bütün bayileri gezicem hangisi kafama yatarsa onu alırım + barrokas kendini çok komik zannediyorsun herhalde,
daha fazla uzatmayalım konuyu artık ben kararımı verdim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uguratac'ı dinlicem yazın tek tek bütün bayileri gezicem hangisi kafama yatarsa onu alırım + barrokas kendini çok komik zannediyorsun herhalde,
daha fazla uzatmayalım konuyu artık ben kararımı verdim

Alınganlığını doğru karşılıyorum kardeş.
Ama insanlar senin kadar şanslı olamadıkları için işi gırgıra vurup hazımsızlık yapabiliyorlar. Senin durumunda ne dalga geçilecek ne de alay edilecek bir durum var. İnsan gibi sormuşsun ama millet .......a alıyor. Bu genelkültür ve olgunlukla ilgili bir durumdur.
Güle güle bin motosikletine. Ama üzerinde rahat olacağın ve kontrol edebileceğin bir motor seçmende fayda var.

Sevgi ve saygılar.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
4
Alınganlığını doğru karşılıyorum kardeş.
Ama insanlar senin kadar şanslı olamadıkları için işi gırgıra vurup hazımsızlık yapabiliyorlar. Senin durumunda ne dalga geçilecek ne de alay edilecek bir durum var. İnsan gibi sormuşsun ama millet .......a alıyor. Bu genelkültür ve olgunlukla ilgili bir durumdur.
Güle güle bin motosikletine. Ama üzerinde rahat olacağın ve kontrol edebileceğin bir motor seçmende fayda var.

Sevgi ve saygılar.

Çok saol yinede burdaki deneyimli bir kaç arkadaşın yorumlarına uyacağım :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
İleri sürüş teknikleri Hakkında bilgi almak için :bounce:
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
73
bence 250cc den fazlasını alma ilk olarak ve tek uzun yola çıkma (şehir içi otoban)... 250 likte bence HYOSUNG gv 250 iidir... ilk motor dan 600cc race bilemiyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sakın ola almayasın kesinlikle sana fazla...Bence 600--lük ve üzeri makinalar bilmeyenler için tecrübesi olmayanlar için tam bir ölüm makinesi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatalix, aslında bi arkadaş güzel bişey söylemiş.trafik tecrüben varsa(araba ile de olabilir)+ çok iyi bisiklet tecruben de varsa, mootoru da eh işte kullanırım diyorsan, paran da varsa istediğin motoru alır kullanırsın.cevaplayan arkadaşların çoğunun 600 cc racing motor kullandığını zannetmiyorum.bir kısım kullananlar da yaptıkları işin fazla önemli, özel bi iş olduğunu, kendilerinden başkasının yapamayacağımı düşünüyorlar.ilk motorum FZR 400 RR, 60 beygir,son hız olarak 115 mil gördüm,10 yaşındaydım.ilk kez 8 yaşında motor kullandım.Ama hala bisiklet de kullanıyorum, arazide.hepsinin yeri ayrıdır.Arkadaşların geneline diyeceğim şudur.Motoru ehliyet kullanmıyor, hiç kullanmayanlar 600 RR kullansınlar pndan sonra konuşsunlar, kullananlara ise şunu söylüyorum yaptığınız şey sizi dünyanın en özel insanı yapmıyor maalesef.Çünkü ben 15 yaşımdayken 300'ü dayamıştım.
Bir şey daha söylemek isterim ama.Daha sonra başına bişey gelirse vicdan azabı duymak istemem.Motor çok basarsan çok gider, az basarsan az gider.yani 600 RR al ama tecrube kazanmadan sonuna kadar dayayayım, kafa kaldırayım, lastik yakayım dersen hoş olmaz.Zaten tecrübe kazansan da bunları yapma bence.iş değil çünkü.bi tek kafa kaldırabilirsin o da şöyle olur, 3.-4. vites giderken gaza asılırsan hafifçe şahlanıp hızlanır.kısacası motoru al, 1. ve 2. viteste zorlama uslu git.sonra da ne yaparsan yap.kimseyi de kafaya takma.Tecrube ile motor cc'sinin hiçbir ilişkisi yok.ben bazen 125'lik motorları daha zor kullanıyorum.Bunu bilen bilir.Sen dalgana bak.
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
sen en iyisi bisiklete devam et :queen:
bak bugun cesme otobanında bisikletli bi adam gordum full giyinmiş kusanmıs belli uzun yol yapıyordu :queen:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Şaka bu dimi...?
25 şaka kıvamı...
emredvm galiba ruhun 300km/h yaptığın o 15 yaşındaki halinde askıda kalmış yoksa sadece ruhun değilde başka yerlerinde mi? Sen yaptın diye herkes yapacak değil, böyle genellemeler yapma, sen yaparsın, Ahmet yapar, Mehmet yapar ama Veli yapayım derken ÖLÜR... Senin dediğin gibi genellemeler yapılsaydı Shumacher için ayrı trafik kuralları çıkardı ya da kişiye özel trafik kuralları (sen iyi kullnıyo gibisin sana max. hız 150km/h. sen biraz acemiye benziyon sana max. 90km/h gibi.) herkes bir değil unutma...

Fatalix eğri oturalım doğru konuşalım kardeşim. Şimdi kanın kıprp kıpır içinde kızlara hava atma isteği de var bunları anlamak zor değil ve bu isteğin çok normal. Şimdi 0 bir 600rr 22.000ytl bu para ile neler yapabilirsin anladığım kadarıyla maddi durumun müsait, babanla bir daha konuş ve sana 22.000ytl'lik bir yatıtrım yapacaksa bu yaz neler yapabileceğini tartış mesela şöyle ikinci el güzel bir araba ve yanında ikinci el cbr125 ve full korumalarını alabilirsin. Arabayla trafiğe daha tehlikesiz bir biçimde alışırken cbr ile motosiklet antremanı yapabilirsin herzaman mantıklı alternatifleri düşün madem 22.000 ytl'lik kredin var babandan bunu akıllıca değerlendir derim ben zaten zamanla istediklerinin hepsi bir bir olacaktır inanır ve çalışırsan. Kendine dikkat et 600rr'dan bir müddet uzak dur ben de çok almak istiyorum o makinayı gerekli maddi imkanımda var ama yine saatlerce düşünüyorum ya yanlış yapıyorsam diye. Bu düşünceme de ne sebep oluyor biliyor musun? trafikte atlattığım tehlikeler benim motorum tolore edebiliyor bazı hatalarımı mesela bu gün bir aracın sağından geçtim ve direk sol şeride girdim tam sola girerken sağından geçtiğim aracın 5m önünde sağdan seyreden minibus'te sol şeride geçti tabi beni görmedi ve aniden geçti ne oldu önümü kesti birden 90km/h'den 50km/h'e ye kadar kısa bir mesafede yavaşlamam icap etti ve hızım 90km/h olduğu için yavaşlaabildim çünkü motorumun ivmelenmesi buna müsade ediyordu ya bu pozisyonda 600rr kullanıyor olsaydım ivmelenme 90km/h değil 150 olabilirdi evet 600rr'ın fren sistemi daha iyi ama o frenleri de optimum şekilde kullanmak da unutma ki tecrübe işi... Yani ben sana şu an öğüt vermiyorda hafif belki ağır sakatlık geçiriyor oalabilirdim eğer benim bugün 600rr'ım olsaydı o yüzden iyi düşün mümkünse bu yazımı babana da okuttur, birlikte güzel bir çözüm bulun bu paraya daha iyi neler alabilirsiniz bir bakın...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
öncelikle hoşgeldin...
fazla bilgi sahibi olmadan garip bir seçim yapmışsın
(Moto Gp'de kullanılan motosikletlerin cadde versiyonu)
eleştirilmenin nedeni de budur...

benim sana tavsiyem forumda biraz yazılanları oku... bilgi sahibi ol... sonrasında 125 veya 250'lik bir motor ile ehliyetini aldıktan sonra motor hayatına başla... ben sana cbr125'i tavsiye ederim... motora başlaman ve temel şeyleri öğrenmen için mükemmel bir motor...

çok iyi bisiklet kullanman çok iyi motor kullanıcağın anlamına gelmez... dengenin ve yeteneğinin iyi olabileceği anlamına gelir... ben de çocukluğumdan beri bisiklet sürerim. ama motosiklet farklı birşey... geçen gün tekrar bisiklete bineyim dedim... düşüyordum...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst