fatalix, aslında bi arkadaş güzel bişey söylemiş.trafik tecrüben varsa(araba ile de olabilir)+ çok iyi bisiklet tecruben de varsa, mootoru da eh işte kullanırım diyorsan, paran da varsa istediğin motoru alır kullanırsın.cevaplayan arkadaşların çoğunun 600 cc racing motor kullandığını zannetmiyorum.bir kısım kullananlar da yaptıkları işin fazla önemli, özel bi iş olduğunu, kendilerinden başkasının yapamayacağımı düşünüyorlar.ilk motorum FZR 400 RR, 60 beygir,son hız olarak 115 mil gördüm,10 yaşındaydım.ilk kez 8 yaşında motor kullandım.Ama hala bisiklet de kullanıyorum, arazide.hepsinin yeri ayrıdır.Arkadaşların geneline diyeceğim şudur.Motoru ehliyet kullanmıyor, hiç kullanmayanlar 600 RR kullansınlar pndan sonra konuşsunlar, kullananlara ise şunu söylüyorum yaptığınız şey sizi dünyanın en özel insanı yapmıyor maalesef.Çünkü ben 15 yaşımdayken 300'ü dayamıştım.
Bir şey daha söylemek isterim ama.Daha sonra başına bişey gelirse vicdan azabı duymak istemem.Motor çok basarsan çok gider, az basarsan az gider.yani 600 RR al ama tecrube kazanmadan sonuna kadar dayayayım, kafa kaldırayım, lastik yakayım dersen hoş olmaz.Zaten tecrübe kazansan da bunları yapma bence.iş değil çünkü.bi tek kafa kaldırabilirsin o da şöyle olur, 3.-4. vites giderken gaza asılırsan hafifçe şahlanıp hızlanır.kısacası motoru al, 1. ve 2. viteste zorlama uslu git.sonra da ne yaparsan yap.kimseyi de kafaya takma.Tecrube ile motor cc'sinin hiçbir ilişkisi yok.ben bazen 125'lik motorları daha zor kullanıyorum.Bunu bilen bilir.Sen dalgana bak.