Muğla mt-İzmir mt buluşması 26/27 mayıs 07 Önder kamp

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Herkese merhaba.
Nihayet şeytanın bacağını kırdık ve Muğla /İzmir mt buluşmasını Kuşadası Önder kamp ta gerçekleştirdik:queen:Ormanda ki çalılar kadar çoktuk ve harika eğlendik.Katılan herkese çoook teşekkürler.:rendeer::queen:Resimler aşağıda

dsci0002ii1.jpg

Milas'ta Marmaris tayfasını beklerken

dsci0003ly8.jpg

Marmaris tayfasıyla buluştuktan sonra,Bafa gölü molasında Afife abla ve Mehmet abinin açık büfesi:queen:

dsci0004ge1.jpg

dsci0005eg3.jpg

Önderkampa vardık
dsci0006eu6.jpg

Muğla mt ,Kuşadası'nda

dsci0009st7.jpg


dsci0010bh8.jpg


dsci0011lx0.jpg

Kuşadası'nda ki Güvercin adasındayız

dsci0012mi2.jpg

ınının ıınnnnnn....Büyük buluşma anı:queen:

dsci0013bo1.jpg


dsci0017ou2.jpg

Önder kampta akşam yemeği.Kuvva ve Aakreep:rendeer:

dsci0021ja4.jpg

Pazar sabahı Kuşadası'nda sabah kahvesi

dsci0022vs6.jpg

Badem'in bir HD fanatiği olduğunu biliyor muydunuz?:queen:
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci0023ci2.jpg

Muğla mt'nin motorpisikletleri:queen:

dsci0024vo7.jpg

İzmir mt/Muğla mt mix

dsci0025uj6.jpg

Önder kamptan ayrılmadan az önce

dsci0026vt8.jpg


dsci0027tt0.jpg

İzmir mt/Muğla mt kardeşliği:cat::rendeer:
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Mes yapmışsın yine yapacağını döktürmüşsün ellerine sağlık.:rendeer: Biz resimleri yarın yükleyeceğiz.:queen::queen: videoyuda yarın hazırlarım herhalde:queen: Badem sürekli dinlenmekte haşat oldu garibim:queen::queen: artık bir kaç gün sevmesekte olur o kadar çok sevildiki gezide.:queen: Badem bizden daha çok tanınıyor vallahi:queen:
İzmir MT li arkadaşlara tekrar çok çok teşekkürler onlarla tanışmak ve geçirdiğimiz zaman içerisinde bu kadar çabuk kaynaşmak bizi çok mutlu etti tekrar ayaklarına sağlık motorlarına güç diliyoruz hepinizi öpüyoruz:rendeer::rendeer: İzmir MT, İzmir MT hey, heyyyyy, Muğla MT Muğla MT hey heyyyyy :cat:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
tebrikler, çok güzel bir buluşma , tanışma ve eğlenme olmuş .paylaşımlar için teşekkürler. DEVAMLARINA....
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci0028ap1.jpg


dsci0029nj5.jpg

Önder kamptan ayrılıp şirince'ye gittik

dsci0030sh5.jpg


dsci0031vw8.jpg


dsci0032hm9.jpg


dsci0033ib8.jpg


dsci0034sm6.jpg

Kapıda 3 ytl deyip,içerde fiyatı 5 e çıkaran Sultan han restoran.Şirince de
kazık yemek isteyenlere tavsiye edilir:queen:

dsci0035vv9.jpg

Şirince meydanında

handanzx5.jpg

Muğla mt ye İstanbul Küçükyalı'dan katılan Handan kardeşimiz.(Bluewind'in artçısı):rendeer:

sircks3pp4.jpg

Şirince dönüşü

ircks2fy7.jpg

Şirince den Selçuk'a çıkışta arkada ki tayfanın gelmesini beklerkene:queen:

irinceks1sn9.jpg

Benden bu kadar.Bakalım arkadan hangi resimler gelecek.Herkese sevgiler sunuyorum.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Kelimelerin tarif etmekte yetersiz kaldığı bir buluşma . . .
::shake2::::friends:
muğla mt nin dünyalar güzeli üyelerii
::149::::149::::149::::149::
Ellerin havadan inmediği bir çoşkuuu...
::haapppy:::haapppy:::biggrinn::biggrinn::haapppy::
kardeşliğin,dostluğun kadehlerde çınlayışı...
::sefereee::sefereee::kalbim::::cheeeeer::cheeeeer
eşsiz kına gecesi...
::151::::151::::151::
meksika dalgasının dalgalıktan çıkıp tsunami oluşu
::flower::flower::flower::flower:
bir türlü yeşillenemeyen fındık dalları
::koop::::koop::::koop::::koop::
vergi dairesi müdürü ve maaal müdür
::cekic::::cekic::::cekic::::cekic::
uykusuz bir gece
:santa::santa:::157::::157::
kayısı yumurtalı kahvaltıııı
::dpac::::dpac::::dpac::::dpac::
havuz ve deniz sefasıı
::145::::145::::145::
motosikletlerle harika bir gezzii şirinceyeee:thumleft::thumleft::thumleft:
ve en zor anımız.. ayrılık vakti
:salut::salut::salut::salut::salut:


bütün herkese tek tek teşekkür ediyorum..izmir ve muğla mt üyelerinin sıcaklığı , sıcaktan kavrulan kuşadasını resmen cehenneme çevirdii
::evil::::evil::::evil::::evil::



ha bide unutmadan .....

MEHMET AMCAaaaa kırıkkale deil kırklareli kırklareli :queen:

ÖMER abiiiiiiiii vergi dairesi müdürünün gülünü kurutttt :p

MURAT Abiii sana zurna çalmayı öğretcem merak etmee :cat:

AHMET abiii badem kızların pek bi dikkatini çekiyor bi ara izmire yollada sahilde bi tur atimm ...(kendim için deell arkadaşlar için istiyomm) :mrgreen:





--- Yüzyüze dostluklar vardir.
Günesle ayçiçeginin dostlugu böyle bir dostluktur mesela.
Ayçiçegi sabahtan aksama kadar hiç ayiramaz yüzünü günesten...

--- Uzak dostluklar vardir.
Denizlerin ortasindaki bir adayla, daglarin arasindaki bir göl, birbirlerinin uzak dostlaridir.
Dostluklarini gündüz kuslarla, gece yildizlarla iletirler birbirlerine...

--- Sessiz dostluklar vardir.
Dilsiz bir adamla, duymayan bir baska adamin elleri arasinda sessiz bir dostluk olusur.
Her seyden konusur sessizce bu eller...

--- Zorunlu dostluklar vardir.
Pazarla pazartesinin dostlugu gibi. Pazar agir bir gündür, Pazartesi hizli bir gün...
Ayak uyduramazlar birbirlerine. Ama dost olmak, yanyana durmak zorundadirlar...

--- Uzun dostluklar vardir.
Ikindi günesinin altinda uzayan gölgeler birbirlerine kavusurlar ve uzun boylu bir dostluk olusur aralarinda...

---Günün birinde ölen dostluklar vardir.
Bir bahçe içindeki ahsap ev ile yanibasinda duran ceviz agacinin dostlugu gibi...
Birgün kocaman elli adamlar ve kocaman gövdeli makinalar o bahçeye girip de,
bir süre sonra evin ve ceviz agacinin yerinde asik suratli binalar yükseldigi zaman ölen dostluklar...

--- Vakitsiz dostluklar vardir.
Bir peçete, bir kagit mendil vakitsizce dostu oluverir gözlerimizin...
Ya da ayrilirken verilen bir dal karanfil ellerimize o anda gelen dostluktur...

--- Bakimsiz dostluklar vardir bir de...
Zaten var, zaten dostuz deyip yillarca bir telefonun, bir kaç cümlelik mektubun, bir mailin bile çok görüldügü dostluklar...

HIÇ BIR DOSTLUGUN BAKIMSIZ KALMAMASI DILEGIYLE..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
İzmir MT (bir yarısı) teşekkürlerrr.

:rendeer:Arkadaşlar sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum,katılan herkese sevgiler çok güzel bir anı oldu,bundan sonra TAM KADRO bekliyoruz sizi,:rendeer:....DOSTLUĞUMUZUN DEVAMI VE YENİ DOSLUKLAR DİLEĞİYLE tüm izmir tayfasına selamlar sevgiler :rendeer::cat:



Mes üstad ellerine sağlıkk.....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
sizlere ne demeli, neler söylemeli, neler yazmalı,
kelimeler kifayetsiz,
ama şunu söylemek isterim nacizane.
biz bu hafta sonu,
bir cennet yarattık,
bir ağaç gibi hür,
bir orman gibi kardeşcesine,

ellerinize, yüreklerinize ve en önemlisi sevginize sağlık
tüm kalbimle diliyorum ki,
sağlık ve mutluluk her daim sizlerle olsun
sizleri seviyoruz,

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

(resimler gelecek)
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
68
Herkese herşey için teşekkürler. Muğla MT'nin bizi önder campingte törenle kameralar eşliğinde karşılanmamızdan tutun herşey mükemmeldi. Uzun zamandır böyle keyifli zaman geçirmemiştim. Süpersiniz hepiniz. Hadi bakalım fotolar ve videolar dökülsün yavaş yavaş.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Çok güzel bir gezi oldu teşekkürler



Buluşma noktasında Bornova kavşağındayken




Bu da benim YBR



Ilk mola gözleme ve çay











 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128



Benim cep ten en güzel bu çıkmış :).alçak samsung :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
resimleri yükleyenlerin ellerine sağlık:rendeer: valla ben o kadar foto var diye telden çekmek istemedim.. o yüzden sadece iki foto var onları yüklim ayıp olmasın :cherry: zaten birinde kendi kendimi çektim :queen:

 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
15
Bu hafta sonu bizlerle biraraya gelen sevgili dostlar keyifli saatler ve güzel paylasımlarınız için hepinize çok çok teşekkür eder, kahkaha ve neşe'nin eksik olmadığı yeni buluşmalar dilerim.:rendeer::flower:
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Resimler taksit taksit geliyor arkadaşlar. :queen::queen:

ncekarnimizidoyuralimof1.jpg


67241096ph1.jpg


13438128ux7.jpg


0002271fp8.jpg


0002272um4.jpg


0002273ub3.jpg


0002274jj4.jpg


0002275an3.jpg


0002276dr6.jpg


0002277ch9.jpg


0002278yk0.jpg


Vergi müdürü Ali İhsan abimiz de eğlencemize dayanamadı başladı oynamaya:queen::queen:
0002279xp6.jpg


0002280la1.jpg


0002281ms3.jpg


arkadaşımızın darbukası bizim alkışlarımız hiç durmadı
0002282mz2.jpg


2627mayskuadas012hk8.jpg


2627mayskuadas013db6.jpg


2627mayskuadas014qd9.jpg


2627mayskuadas015bp6.jpg


2627mayskuadas016fo7.jpg


Müdüre kamera şakası:queen::queen:
2627mayskuadas030vv3.jpg


0002289xo4.jpg


2627mayskuadas034iq2.jpg


0002287sb2.jpg


0002290ks1.jpg


2627mayskuadas041vs3.jpg


2627mayskuadas042av3.jpg


2627mayskuadas043wi7.jpg


2627mayskuadas044ey7.jpg


2627mayskuadas002kr7.jpg


0002291gl1.jpg


0002292ig0.jpg


montlar memet abinin arabasına ancak sığabildi:queen::queen:
2627mayskuadas007xx6.jpg


Bademin yolculuğu:queen::queen:
2627mayskuadas022oc2.jpg


2627mayskuadas026bl2.jpg


Badem ve artçısı Ergun :queen::queen::queen::queen:
0002284nd7.jpg


Bizden resimler bu kadar arkadaşlar çok güzel bir buluşmaydı tekrar buluşmak dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
sevgili ahmet meloş çifti teşekkür ederiz.ellerinize sağlıkk..:rendeer:
bi konuya açıklık getireyim bilen vardır bilmeyen vardır ali ihsan vergi dairesi müdürü değil.arkadaşı kuşadasında vergi dairesi müdürü..masada oturduğu şahıs gerçekten mal müdürü ama:mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
sevgili kuvva :mrgreen:
akşam ayırırsın artık 4-5 saat sendeki fotoları yüklersinnn..anam onlar yükle yükle bitmezzzz :queen:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci0015gr2.jpg

bende bi tane kalmış,onu da ekledim.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst