- Katılım
- 13 Ocak 2006
- Mesajlar
- 973
Alalı yakında 2 hafta olacak.Baya ısındım gibi artık.Henüz sıkmıyor ama hala güvensiz hissediyorum motorun üstünde, olmamışım demekki hala.Bu arada bu motorla atraksiyonatif hareketlere nasıl girecem yavf?:cherry:Nx 250de i kalkarkan gazı biraz fazla versen hooop tekre geliodu.Bu sadece eğlenceli bir ses çıkarıo kalkıp gidion.Kaç pin devirde depriyajı ne şekilde bıraksak eğleniriz demek istiyorum yani.Bugün biraz heves ettim kursak oldu.
