"CBR125 R 'dan sıkılanlar"Bilgi Paylaşım Başlığı:))))

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Alalı yakında 2 hafta olacak.Baya ısındım gibi artık.Henüz sıkmıyor ama hala güvensiz hissediyorum motorun üstünde, olmamışım demekki hala.Bu arada bu motorla atraksiyonatif hareketlere nasıl girecem yavf?:cherry:Nx 250de i kalkarkan gazı biraz fazla versen hooop tekre geliodu.Bu sadece eğlenceli bir ses çıkarıo kalkıp gidion.Kaç pin devirde depriyajı ne şekilde bıraksak eğleniriz demek istiyorum yani.Bugün biraz heves ettim kursak oldu.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ikinci el sitelerindeki satilik Cbr 125 sayisini goz onune alirsak yanliz degilsin sanirim :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bende kanuni 125 i sattıktan sonra cbr 125 düşünüyodum.. ama ekonomim mct 250 ye yetti . çift silindir ayrı bir zevk ayrı bir tork..

ama hala gözüm kaldı cbr 125 te :salut:

takas düşünen varmı?:p
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
2
hey madem oyle neden motorunu upgrade etmiyorsun yeni bir suru sey yapabilirsin hem performansi artar hemde goruntusu guzellesir ..... ilgilenirsen uygun fiyata yedek parca aksesuar ve fikir alis verisi yapabiliriz...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tanıdığım bir çok kişi bıkmıştı...Hatta bunlardan biri de pro...Ama gerçekten çok satan oldu...3000- 2800 ytl ye kadar da düştü fiyatları....

Kanımca uzun süre tatmin edicek bir motor diil..İlk başlayanlar için heyecanlı gelsede ilerleyen zamanda heyecan tamamen sönüyor....
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
satana sayısı her ne kadar çok olsada ben fiyatların 2800-3000 olduğunu görmedim:cyclopsan keşke olsa da alsak:queen:
ben de bi cbr almayı planlıyorum parayı denkleştirip,ama zor görünüyo şimdilik:pr:
bi de böyle hemen sıkılan arkadaşları görünce hyo alasım geliyor:salut:
ama onu almak için daha fazla zaman ve paraya ihtiyaç var:pale:
bakalım beklemeye devam:pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
satana sayısı her ne kadar çok olsada ben fiyatların 2800-3000 olduğunu görmedim:cyclopsan keşke olsa da alsak:queen:
ben de bi cbr almayı planlıyorum parayı denkleştirip,ama zor görünüyo şimdilik:pr:
bi de böyle hemen sıkılan arkadaşları görünce hyo alasım geliyor:salut:
ama onu almak için daha fazla zaman ve paraya ihtiyaç var:pale:
bakalım beklemeye devam:pr:

Ayıp ediyon gel ankaraya alalım sana...Sadece başlangıç için aldıkları kanaatine vardım...Çünkü satıp ya fazer alıyorlar yada enduro ya geçiyorlar...
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
Ayıp ediyon gel ankaraya alalım sana...Sadece başlangıç için aldıkları kanaatine vardım...Çünkü satıp ya fazer alıyorlar yada enduro ya geçiyorlar...

valla çok iyiymiş,geçen honda bayisinde vardı bi tane ikinci el cbr 4500tl fiyat verdi satıcı:cyclopsan
bende başlangıç için almak istiyorum,ama gün geçtikçe diğer motorlarıda mercek altına alıyorum,belki parayı biriktirince başka bi model alırım:wiinkk:
benim işim belli olmaz:queen:
bu arada ben ankaralıyım aslen:cat: ordan o fiyata motor bulursam ilerde almayı düşünürüm tabiki:cat:
ama alırsam motoru antalyaya nasıl getiririm onu bilmiyorum:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
starsalo apla öncelikle ne istediğini bilmen...bir çıta koyman...hedef belirlemen lazım...şunu istiyorum diye...ona odaklanmalısın...Ducatıyı saymıyorum...Alamayacağın motorun hayallerini kurmamalısın...Ha şu an para biriktirmeye başlasan 27 yıl sonra belki olur...ama bişey yemiycen içmiycen...:p


diyeceim şu ki...ne alacağına karar ver...ona kilitlen...bence sana comet 250 yakışır...siyah olcak...Erhan abi seni yolda taciz edemeyecek...sende ara ara granajı göstercen...ebatlar birbirine yakın zaten...:pmadem görüntüdesin Hyosung ideal...cbr yi 3000-3500 liraya versen üzerienede ekler 2.elde alabilirsin...lütfen bu hususda KOMTAN nickli modla görüşünüz...:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
CBR125'i racing motor meraklıları alırsa hız için tatmin etmiyor tabi. Ben gezmek için aldığım 110cc motorumdan 11 bin km de ayrıldım. Sıkıldığımdan değil, daha uzak mesafeleri gezmek için değiştirdim.

Erhan abinin dediği gibi 3000 km deki tecrübe bence de yetersizdir.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
ben şahsen aldıktan bi süre sora makinanın yetersiz kaldıgını düşünmeye başlamıştım hız konusunda tabi.viraj tutuşu vs çok zevk verici tatmin ediyor.
ön düzenden ses geldiği için meğersem motru süratlı kullanmıyormuşum şimdi makinayı tamamen devirli kullanmaya başladım ve baya sürat yapiyor hele birde deviri 12000 getirip vites değiştirmek güzel oluyor yakıtta biraz farketti ama:cat:
bu gt250 de güzel görünüyor ses ve titreşim yapmıyorsa 600 cc den önce alıp kullanabilirm.s.s modellerde türkiyede fazla seçim şansı olmadıgı için.iyi bir seçim olabilir.tabii en iyi kullanan bilir.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ben demiştim ... demekte ne fayda var bilmiyorum ...ama ben demiştim :p..hatta mehmet (boy) bile arada hanımın motoru kullanıyo süper motor sıkılmaz dediydi bana bazı kişiler .. ne diyim ..damlacım boyun yeterli hatta test etme imkanında var (gürkanın motor) ..bi dene bakalım ..2. el bi twister veya cbf te düşünebilirsin sıkılmadanda binersin

veya sen direk fazere geç ..fazerli şahıs düşünsün ne alacağını :cherry: eee sevgililer ne günler içindirki :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu ne biçim topic :farao:

Motor 12.000'de ama daha ilk günkü gibi biniyorum... Daha yeni yeni bazı şeyleri gerçekleştiriyorum üzerinde...

Ayrıca;
starsailor
o motoru kullandığını hiç görmedim ki sıkılasın...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ayrıca;
starsailor
o motoru kullandığını hiç görmedim ki sıkılasın...

Ne alakası var Görkem kıza ithamda bulunuyorsun, hadi bunu Erhan dese anlarım sürekli beraberler sana noluyor ? Her haftanız beraber geçiyor sanki..
Sıkılmış olamaz mı ne var yani ? Senin kız arkadaşında Fazer olsa seni de görürdük, kız haklı :cherry:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Bu ne biçim topic :farao:

Motor 12.000'de ama daha ilk günkü gibi biniyorum... Daha yeni yeni bazı şeyleri gerçekleştiriyorum üzerinde...

Ayrıca;
starsailor
o motoru kullandığını hiç görmedim ki sıkılasın...

Zaten sıkıldığım için kullanmıyorum:queen:
Başlığı beğenmek zorunda da değilsin tabi,herkese beğendirme gibi bir amacım da olmadı zaten:cat:
Barış Abimm,keşke seni dinleseymişim..demek ne fayda eder bilmem tabi bu saatten sonra:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Zaten sıkıldığım için kullanmıyorum:queen:
Başlığı beğenmek zorunda da değilsin tabi,herkese beğendirme gibi bir amacım da olmadı zaten:cat:
Barış Abimm,keşke seni dinleseymişim..demek ne fayda eder bilmem tabi bu saatten sonra:pale:



:cat::cat::cat::cat:

%1500 haklısın.........................:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst