19 Mayıs 2007 Başkentte Ata'ya Saygı Korteji ve Fotoğraflar

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Emeği geçen herkese, katılanlara sonsuz teşekkürler. Çok gurur duydum ve duygulandım. Geçen seneki gibi olmayacak korkusu vardı ama daha güzel oldu. seneye 2000 motorla işallah.....
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
hepinize teşekkürler.Gurur duydum.İyi ki motosikletçiyim.:rendeer::cat::)
 
Katılım
20 Ağu 2006
Mesajlar
35
ben de oradaydım. siteye konulan resimler hep toplanmanın başlarında çekilmiş resimler. tam harekete geçmeden önce çekilmiş foto konulsa kitlenin kalabalığı daha iyi anlaşılır. birde gerçekten her yerde mt aradım ama göremedim. oysa emok ve motur çok iyi organize olmuştu.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
3
tebrikler ayakta alkışlamak istiyorum.motorum olunca size bnde katılmak isterm ve her geçen gunde artmalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimelrdeki büyük motorlar çok süper bi kaçtane gördüm:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst